Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020, 11:24 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,

ben op zoek naar andere spelers die het leuk vinden om samen een spel Axis and Allies te spelen. De versie maakt niet zoveel uit, maar denk dat de oorspronkelijke editie, Europe of Pacific het meest leuk en toegankelijk is?

Ik woon zelf in Venlo, Noord-Limburg, en we kunnen wat mij betreft afspreken bij mij thuis of bij iemand anders. Ik heb zowel de originele versie van het spel (niet 1942, maar de editie daarvoor), en ook Pacific, Europe, D-day en Gualdalcanal. Als we bij mij thuis afspreken moet je wel niet bang zijn voor honden, want ik heb twee vrij grote beestjes 8) . Qua reisafstand heb ik de beschikking over een auto, dus vrijwel heel Limburg en Brabant zijn wat mij betreft een optie.

Hoop dat er meer liefhebbers van A&A op dit forum zitten, en dat we een keer samen kunnen spelen!

gr Tim


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020, 20:19 
Joker

Berichten: 7
Hoi Tim

Ik kom uit Maarheeze en woon in Weert. Ik speel axis and allies global1940 second edition. Ik heb dit spel thuis. Je bent van harte welkom!

Met vriendelijke groeten,
Jamay Eekhof.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2020, 07:17 
War/Eurogamer

Berichten: 609
Woonplaats: Tegelen
hoi tim ik kom zelf uit tegelen en heb de 2nd edition europe en pacific en nog een enorme map met de global war rules dus ik heb interesse om een keer te spelen

groet erwin


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021, 12:16 
Joker

Berichten: 7
Iemand zin om morgen een spel te spelen in weert? Global40 2nd edition. We kunnen het gewoon laten staan. Heb een grote zolder.

Groetjes,
Jamay Eekhof.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Wargames - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Axis and Allies Noord-/Midden-Limburg/Brabant  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®