Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2021, 20:25 
8. Race for the Galaxy (2007)
Avatar gebruiker

Berichten: 2076
Woonplaats: Montezuma
EEMBC schreef:
Ik kon het in de spelregels ook niet (direct) vinden, maar het leek mij zo onlogisch. Daarom ben ik naar de site van 999 Games gegaan, en daar stond bij Agricola Familie-Editie:
Citaat:
Veelgestelde vragen

Vul je iedere ronde vee aan?

(ook voor vakjes 6 en 8 ) Of worden die pas na het bereiken van deze ronden aangevuld, ondanks dat er wel een pijl bij staat? Het vee van de vakjes 6 en 8 (de varkens en de koeien) worden pas aangevuld als de rondeteller dat vakje heeft bereikt. Pas in ronde 6 wordt het eerste varken op het speelbord neergelegd en iedere ronde daarna aangevuld..

Dan zit er dus nogal een fout in de spelregels van 999. Want bovenstaande staat er gewoon niet. In de Duitse wel. Net even gecheckt. In de Engelse dus ook. Maar in de NL versie dus expliciet niet. Daarin staat alléén dat ALLE actievelden met een gekleurde pijl moeten worden opgevuld. Irritant.
Nou hadden wij dit spel al volledig van huisregels voorzien omdat het anders gewoon te slecht was, dus dit kan er ook wel bij. :lol:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2021, 20:33 
Rooster Booster

Berichten: 86
Op bgg-forum staat dat het een fout is die in alle internationale edities is geslopen. Het moet dus idd pas vanaf de ronde 6/8 worden bijgevuld en niet daarvoor!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Agricola familie editie vraagjes  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Agricola: Familie-editie



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®