Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020, 13:03 
Uno

Berichten: 1
Ik woon sinds kort in Cuijk. Ik mis mijn spellengroep en zoek andere liefhebbers van het betere bordspel. Ik heb een grote tuin met afdak, dus buiten spelen is mogelijk. Ik heb een berg spellen, waaronder goede 2-persoons spellen (Wingspan, splendor, hoogspanning ed), dus schroom niet om contact op te nemen!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020, 16:00 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Ik woon in Nijmegen en speel vaker met iemand uit Cuijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 17 sep 2020, 13:29 
Joker

Berichten: 9
Woonplaats: Boxmeer
Hallo Yvonne,
Ik (vrouw, 30) woon in Nijmegen en zoek medespelers. Je kunt me een persoonlijk bericht sturen voor contact.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021, 14:24 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Wijchen
Wij wonen samen in Wijchen (Mijn vriendin en ik) en spelen graag bordspellen zoals Wingspan, maar ook Ticket to Ride en de wat luchtere bordspelletjes. Wij vinden het ook leuk om dit met anderen te doen en staan open ervoor om een keer langs te komen. Wij horen het graag. Groetjes Sander


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2021, 20:39 
Joker

Berichten: 7
Hoi, ik kom uit Cuik en ben fervent bordspel fanaat. Met een serie leuke en complexe spellen die ik al jaren zo af en toe verzamel, maar bijna nooit de kans krijg om ze af te stoffen.

Ik heb Fury of Dracula liggen, wat de speler opdeelt tussen dracula en de jagers. Met ieder andere doelen, is het een leuk spel.. Maar de oorspronkelijke editie is maar een keer of zo gespeeld.
Ook Talisman heb ik, wat een soort van fantasy game is om een god heid te worden.. Ik heb het al jaren, maar nooit kunnen spelen.
Tevens vast nog wel een boel anderen waar ik nu even niet op kan komen.

Het is een coole hobby.

Ik speel ook papieren RPG's als dat maar enigzins aardig is om te doen voor iemand.. Ik zelf vind het dan leuk om een spel te leiden, en heb een leuk avontuur dat ik aan het ontwikkelen ben met de wereld van John Carter van mars als achtergrond, en de spelers als avonturiers daar, met gekruiste magische zwaarden en een pistool uit de toekomst. Dat is geinig, en de regels zijn redelijk makkelijk.. Terwijl het mijns idees' een leuk gaaf en lekker simpele vorm van oer roleplayen is waar je tot de kern, van minders regels en meer lol. Roleplaying in plaats van Rollplayen. Zo in dat laatste geval minder moeilijke dobbel worpen, en meer eerlijk spel tussen elkaar en lol als spelers in a andere wereld, waar zij deel uitmaken van iets spannends in de vorm van sf die met de speler tot leven komt als een verhaal met de spelers als hoofd karakters.

Het is zelfs dat hier goede boeken uit voort gekomen zijn.. ook ongelofelijk veel echt bar slechte, maar daar moet je tegen kunnen heb ik altijd gedacht, als fan. Maar de echt goeden verdienen nu her en der miljoenen.

Echter tof, graag maak ik kontact hier over bordspelen.. Email me maar op alexalien8r@gmail.com


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 25 nov 2021, 14:29 
PIONier

Berichten: 2
Misschien een beetje laat (een jaartje ) maarre, ik ben Maarten en woon in Wijchen. Ik speel vrij regelmatig bordspellen, nogal wisselend qua zwaarte en type. Dus als jullie nog een speler zoeken, hou ik me aanbevolen! :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Bordspelspelers gezocht in Cujk  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®