Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




65 berichten | Pagina 5 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: Iberische lynx
BerichtGeplaatst: za 23 jan 2010, 00:05 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Op LeiriaCon 2010, de grootste Portugese spellenbeurs die doorgaat op 30 en 31 januari, zal een officiƫle uitbreiding voorgesteld worden voor Zooloretto, het succesvolle spel van Michael Schacht.
Bezoekers van het evenement krijgen deze gratis tegel met de Iberische lynx. Het is nog niet bekend welke eigenschappen de lynx heeft.

Afbeelding

bron: BoardGameNews


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 25 apr 2011, 23:39 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
Mijn schoonouders zijn wel gecharmeerd van dit spel. Nu wilde ik eens voorstellen om de Burgers Zoo variant te proberen, maar ik stuitte meteen op een paar vraagstukken:

- In de burgers zoo variant plaats je de verschillende dieren in een bepaald gedeelte van je dierentuin. Hun ondergrond moet overeen komen. Moet er dan nog steeds een dier uit bij 4 spelers? Want dat betekent dat er bij een gebied maar 1 diersoort beschikbaar is en voor de overige allemaal 2.
- Gaat je extra gedeelte direct open of dien je hiervoor nog de gebruikelijke 3 muntjes te betalen? Dit omdat nu 2 diersoorten in dat gedeelte van de dierentuin moeten en niet in een ander gebied passen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 26 apr 2011, 09:41 
Professor Pimpel

Berichten: 218
Woonplaats: Wormerveer
P.T. schreef:
Mijn schoonouders zijn wel gecharmeerd van dit spel. Nu wilde ik eens voorstellen om de Burgers Zoo variant te proberen, maar ik stuitte meteen op een paar vraagstukken:

- In de burgers zoo variant plaats je de verschillende dieren in een bepaald gedeelte van je dierentuin. Hun ondergrond moet overeen komen. Moet er dan nog steeds een dier uit bij 4 spelers? Want dat betekent dat er bij een gebied maar 1 diersoort beschikbaar is en voor de overige allemaal 2.
- Gaat je extra gedeelte direct open of dien je hiervoor nog de gebruikelijke 3 muntjes te betalen? Dit omdat nu 2 diersoorten in dat gedeelte van de dierentuin moeten en niet in een ander gebied passen.


Volgens mij ben je niet verplicht om de dieren op de juiste ondergrond te plaatsen. Het kan je aan het eind van het spel evt wel bonuspunten opleveren. Staat ergens aan het eind van de regels.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 21 mei 2011, 19:36 
5. Bunny Kingdom (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Vandaag Burgers Zoo gekocht voor 15 euro bij Top1Toys, waar die denk ik zeker 3 jaar heeft gelegen...

Maar goed ik heb ook een vraag:

Citaat:
- Gaat je extra gedeelte direct open of dien je hiervoor nog de gebruikelijke 3 muntjes te betalen? Dit omdat nu 2 diersoorten in dat gedeelte van de dierentuin moeten en niet in een ander gebied passen.


Eerst zag ik in de spelregels dat het uitbreiden van de dierentuin 2 munten kost en later op dezelfde pagina onder de uitleg van de actie dat het uitbreiden van de dierentuin 3 munten kost. Waar moet ik nu vanuit gaan? Ik denk van die 3 munten. Klopt dat?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 12:42 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Je betaalt tijdens je beurt inderdaad drie munten om de extra kooi te mogen omdraaien.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
65 berichten | Pagina 5 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Zooloretto/Burger's Zoo'  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hippe en 5 gasten


Tags

Burgers' Zoo, Zooloretto



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®