Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




16 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Magic 2012
BerichtGeplaatst: vr 10 jun 2011, 21:45 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6306
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Afbeelding

Op 15 juli verschijnt de nieuwe basisset van Magic The Gathering: Magic 2012.

Deze nieuwe basisset zal uit 249 kaarten bestaan. Dit zullen grotendeels nieuwe kaarten zijn, aangevuld met herdrukken van oudere kaarten. Magic 2012 bevat de mechanismen 'Hexproof' en 'Bloodthirst'.

Op 9 en 10/7 zullen pre-release party's georganiseerd worden. Vanaf 15 tot 18/7 vinden diverse launch-party's plaats.

Afbeelding

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: za 11 jun 2011, 10:59 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 201
Woonplaats: Hengelo (ov)
De prerelease verheug ik me altijd het meest op. Wij doen dat in een 2-headed giant vorm. Dat betekent dat je als teams tegen elkaar speelt en dit trekt hierom ook meer stellen aan. Altijd erg gezellig!

Eens kijken of ik weer een leuke aanbieding kan maken met de nieuwe set om de internetshops te sarren ;)

_________________
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: za 11 jun 2011, 13:04 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Sebastiaan schreef:
Eens kijken of ik weer een leuke aanbieding kan maken met de nieuwe set om de internetshops te sarren ;)


Kijk, we delen een tweede liefhebberij. Ik doe uiteraard niet in aanbiedingen, maar wel in het weigeren van links naar webshops. :wink:

Terug naar Magic. Ik verheug me zelf meer op de Commander release van volgende week. Ik ben al jaren geen reguliere Magicspeler meer, maar de kant en klare decks van deze bijzondere variant zal ik zeker weer op tafel leggen.

Leuke bonus: mijn lokale speciaalzaak doet ook aan webshopje sarren. Ik kan daar een display met 20% korting halen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: za 11 jun 2011, 13:22 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 201
Woonplaats: Hengelo (ov)
Erwin schreef:
Sebastiaan schreef:
Eens kijken of ik weer een leuke aanbieding kan maken met de nieuwe set om de internetshops te sarren ;)


Kijk, we delen een tweede liefhebberij. Ik doe uiteraard niet in aanbiedingen, maar wel in het weigeren van links naar webshops. :wink:

Terug naar Magic. Ik verheug me zelf meer op de Commander release van volgende week. Ik ben al jaren geen reguliere Magicspeler meer, maar de kant en klare decks van deze bijzondere variant zal ik zeker weer op tafel leggen.

Leuke bonus: mijn lokale speciaalzaak doet ook aan webshopje sarren. Ik kan daar een display met 20% korting halen.


Jah! Commander! Lekker casual aan de slag. Dat Legacy en meestal T2 is erg slecht voor mijn ego. :lol:

_________________
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: za 11 jun 2011, 13:54 
Fabrieksmanager

Berichten: 848
Ik ben toernooi speler en vind alle formaten leuk.

Maar commander, daar wordt ik echt super vrolijk van. Een casual competitive formaat trekt mijn aandacht automatisch en de uitdaging die commander brengt is ook super leuk. Volgende week hebben we een release party in Groningen en ik ga ook zeker weten meedoen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011, 20:16 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
He lachen magic, heb ik in een vroeg ver verleden ook nog gespeeld, gestopt na hmmm ice ages of zo iets. Alle kaarten verkocht omdat mensen toen gigantische bedragen betaalde voor die kaarten haha. Toen 2 keer lekker op vakantie geweest, dat waren nog eens tijden. Maar nu nog steeds zo HOT dan ?

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011, 20:19 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
Is het magic systeem van die tijd (1994) nog steeds het zelfde als nu?

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: zo 26 jun 2011, 19:13 
Fabrieksmanager

Berichten: 848
spellenclubapeldoorn schreef:
Is het magic systeem van die tijd (1994) nog steeds het zelfde als nu?

Niet helemaal meer.

Tegenwoordig heb je geen interrupts meer (Zijn instant geworden), is de batch vervangen door de stack, gaat een artifact niet offline zodra hij getapped is (Tenzij de kaart zegt van wel) en heb je nieuwe dingen zoals bv. Planeswalkers, Equipments en tribal kaarten.

Had je nu al die kaarten nog maar gehad... Als je destijd er 3x van op vakantie bent gegaan, dan kon je er nu wel een stuk of 20x van op vakantie.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: zo 26 jun 2011, 20:20 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
Heb net Magic The Gathering - Duels of the Planeswalkers 2012 gespeeld en vond het best wel weer grappig. Mooie kaarten en zag er gewoon goed uit.

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2011, 11:08 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 201
Woonplaats: Hengelo (ov)
spellenclubapeldoorn schreef:
Heb net Magic The Gathering - Duels of the Planeswalkers 2012 gespeeld en vond het best wel weer grappig. Mooie kaarten en zag er gewoon goed uit.


Vergeet niet met de code die je er bij krijgt naar de spellenwinkel te gaan zodat je een gave promo kaart krijgt!

_________________
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2011, 13:46 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
thanx voor de tip!

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: ma 11 jul 2011, 22:57 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1677
Woonplaats: Delft
Kan iemand mij wat meer vertellen over magic zelf en de activiteiten eromheen..

Ik ken naar mijn weten bv geen magic speler om mij heen maar ben wel benieuwd naar het spel. Ook lees je dingen over toernooien maar hoe weet ik of en wanneer die bv in Delft zijn en kun je dan bv kaarten kwijtraken of behoud je altijd je eigen deck?

Vele vragen, geïnteresseerd aan het raken in magic, maar geen idee hebben hoe of waar te beginnen...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: ma 11 jul 2011, 23:37 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
missiloon schreef:
Kan iemand mij wat meer vertellen over magic zelf en de activiteiten eromheen..

Ik ken naar mijn weten bv geen magic speler om mij heen maar ben wel benieuwd naar het spel. Ook lees je dingen over toernooien maar hoe weet ik of en wanneer die bv in Delft zijn en kun je dan bv kaarten kwijtraken of behoud je altijd je eigen deck?

Vele vragen, geïnteresseerd aan het raken in magic, maar geen idee hebben hoe of waar te beginnen...


Ik zou zeggen probeer *LINK VERWIJDERD* is uit is het wat koop je evt het spel. Verder over toernooien en zo zou ik gewoon even google'en en dan kom je het van zelf tegen. Toevallig ben ik ooit begonnen met magic in Delft toen ik daar nog woonde. Dit was alleen in 1995 dus alweer tijdje terug....

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011, 08:54 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
spellenclubapeldoorn schreef:
Ik zou zeggen probeer *LINK VERWIJDERD* is uit is het wat koop je evt het spel. Verder over toernooien en zo zou ik gewoon even google'en en dan kom je het van zelf tegen. Toevallig ben ik ooit begonnen met magic in Delft toen ik daar nog woonde. Dit was alleen in 1995 dus alweer tijdje terug....


Laten we hier geen links plaatsen naar illegale software. Je kunt desnoods verwijzen naar de demo. :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Magic 2012
BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011, 09:11 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
P.T. schreef:
spellenclubapeldoorn schreef:
Ik zou zeggen probeer *LINK VERWIJDERD* is uit is het wat koop je evt het spel. Verder over toernooien en zo zou ik gewoon even google'en en dan kom je het van zelf tegen. Toevallig ben ik ooit begonnen met magic in Delft toen ik daar nog woonde. Dit was alleen in 1995 dus alweer tijdje terug....


Laten we hier geen links plaatsen naar illegale software. Je kunt desnoods verwijzen naar de demo. :)


Excuus ik zelf gebruik vaak de "illegale LINK" om software uit te testen daarna mocht het leuk zijn dan koop ik het! Maar zal het niet meer doen nogmaals sorry!

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
16 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Verzamelspellen  
 Feed - Onderwerp - Magic 2012  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Magic: The Gathering, PS Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®