Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011, 21:46 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Het vakblad Speelgoed en Hobby heeft vandaag de genomineerden van de Speelgoed v/h Jaar verkiezing van 2011 bekendgemaakt. In meerdere categorieën zijn spellen en puzzels genomineerd, waaronder het coöperatieve bordspel Het Verboden Eiland van White Goblin Games.

De publieksverkiezing start medio augustus, de winnaars zijn begin november bekend.

Bron: Speelgoed en Hobby.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011, 22:44 
4. King of Tokyo (2011)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Leuk, maar ik gok dat het toch niet Het Verboden Eiland gaat worden. Dit spel ligt immers niet bij de gewone speelgoedwinkels en ik denk dat eerder speelgoed wat bij de reguliere speelgoedwinkels te verkrijgen is zo'n prijs zal winnen.

Overigens is Mölkky (buitenspel) ook genomineerd, maar dan in Categorie 12+. Al denk ik dat in die catergorie Boggle Flash het wel zal gaan winnen. Die electronische snufjes doen het vaak wel goed bij zulke verkiezingen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011, 23:26 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
WTULTC schreef:
Leuk, maar ik gok dat het toch niet Het Verboden Eiland gaat worden. Dit spel ligt immers niet bij de gewone speelgoedwinkels en ik denk dat eerder speelgoed wat bij de reguliere speelgoedwinkels te verkrijgen is zo'n prijs zal winnen.

Overigens is Mölkky (buitenspel) ook genomineerd, maar dan in Categorie 12+. Al denk ik dat in die catergorie Boggle Flash het wel zal gaan winnen. Die electronische snufjes doen het vaak wel goed bij zulke verkiezingen.


Geheel mee eens Het Verboden Eiland ligt niet bij de bart smit of zo dus onbekend dus gaat deze waarschijnlijk niet winnen. Al is het een prachtig spel.....

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jul 2011, 12:06 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
spellenclubapeldoorn schreef:
WTULTC schreef:
Leuk, maar ik gok dat het toch niet Het Verboden Eiland gaat worden. Dit spel ligt immers niet bij de gewone speelgoedwinkels en ik denk dat eerder speelgoed wat bij de reguliere speelgoedwinkels te verkrijgen is zo'n prijs zal winnen.

Overigens is Mölkky (buitenspel) ook genomineerd, maar dan in Categorie 12+. Al denk ik dat in die catergorie Boggle Flash het wel zal gaan winnen. Die electronische snufjes doen het vaak wel goed bij zulke verkiezingen.


Geheel mee eens Het Verboden Eiland ligt niet bij de bart smit of zo dus onbekend dus gaat deze waarschijnlijk niet winnen. Al is het een prachtig spel.....



Nou ja als je kijkt naar die Nerf Vortex foampijltjes pistool, die ligt pas in september in de winkel dus ja hmmm... maar ja die is waarschijnlijk wel te krijgen bij de Bart Smit.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jul 2011, 13:17 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
Ik weet niet of het zo veel uitmaakt waar het spel ligt. Stel dat Hve het wordt, dan denk ik dat WGG een mooie slag gaat slaan bij deze winkels.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jul 2011, 16:58 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Het is op dit moment niet zo interessant om 'het spel ligt niet bij Bart Smit' als argument te hanteren. Dit wordt in de loop van de zomer pas relevant, als de grote jongens hun speelgoedboeken voor het najaar drukken. Dan kan een commercieel leuke titel als Het Verboden Eiland (ondersteund door de nominatie) zomaar op hun schappen opduiken.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2011, 07:11 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Het zou een mooie primeur zijn als het Verboden Eiland in deze schappen terrecht komt voor WGG. Het lijkt mij toch lastig om hier op de planken te komen. Maar ik dicht hun toch wel kansen toe ;) WGG heeft veel energie gestoken in de Promotie wellicht heeft dat toch de nominatie opgeleverd.

_________________
Afbeelding

http://boardgamegeek.com/blog/1161


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 jul 2011, 13:15 
4. Byzantium (2005)
Avatar gebruiker

Berichten: 7
Woonplaats: Bakel
Het zou erg jammer zijn als een spel geen prijs kon winnen, omdat het in nederland niet bij de bekendste speelgoed winkels in de schappen ligt.

De prijs gaat er toch over hoe goed het spel is en niet hoe populair/hoeveel euro's aan reclame ervoor gemaakt wordt?

_________________
Ik kies rood


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 08 jul 2011, 13:22 
6. BattleLore (2006)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
DanLeeDR01 schreef:
De prijs gaat er toch over hoe goed het spel is en niet hoe populair/hoeveel euro's aan reclame ervoor gemaakt wordt?


Dat klopt deels; vanaf september kun je op www.speelgoedvanhetjaar.nl stemmen op het product waarvan jij vindt dat het de prijs verdient. Hoe bekender een product, hoe meer stemmen doorgaans. De internetstemmen bepalen uiteindelijk voor 50% wie er wint.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenprijzen  
 Feed - Onderwerp - Speelgoed van het Jaar 2011: genomineerden  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®