Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Industria voor 2 spelers
BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2006, 18:31 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
Een spoedgeval:

Vanavond ga ik bij een vriend zijn nieuwste aanwinst Industria spelen. Althans, als we erin slagen een 2-spelervariant te vinden want de derde speler heeft zojuist helaas afgezegd (he toch).

Nu heb ik zelf natuurlijk al op boardgamegeek gekeken maar om een mysterieuze reden lukt het mij niet om de regels binnen te halen. "De server op files.boardgamegeek.com doet er te lang over om te antwoorden."

Heeft iemand ze toevallig bij de hand?
En zijn die regels eigenlijk wel leuk?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2006, 18:51 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
De fileserver van BGG is eergisteren om onduidelijke redenen gecrasht en de beheerders hebben besloten om die computer tijdelijk offline te halen tot de oorzaak bekend is. Aangezien de variant niet via de fora te vinden is en ook Spielbox mij in de steek laat, vrees ik het ergste voor je tweespeleravontuur met Industria. Helaas :(.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2006, 19:18 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
[ontroostbaar]Boehoehoehoe..... snif snif. Dan neem ik wel een stokje Catan kaarten mee....[/ontroostbaar].

Bedankt Cymric voor je uitleg, nu weet ik in ieder geval ook dat ik niet de hele avond hoef te proberen of het dan toch nog lukt. En inderdaad, op Spielbox vond ik ook al niks.

Of zal ik het nog maagdelijke Waterloo meeslepen? Hmmmm....


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 06 apr 2006, 19:41 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 694
Woonplaats: Hazerswoude
Ik hoop dat je Waterloo hebt meegenomen. Dat is een prima spel. De fileserver doet het overigens weer op BGG! :)

_________________
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2006, 02:45 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
Da's goed nieuws! Meteen dat docje binnengesleept.

En Waterloo is in de kast gebleven, we hebben Catan-gekaart met de B+H uitbreiding. Best leuk voor een keertje, we zijn nu benieuwd hoe de toernooivariant speelt.

Maar affijn, er gaat binnenkort dus Industria met twee gespeeld worden en dan zal ik er in dit draadje wel op terug komen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 15 jul 2006, 12:32 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
Citaat:
Maar affijn, er gaat binnenkort dus Industria met twee gespeeld worden en dan zal ik er in dit draadje wel op terug komen.


Belofte maakt schuld:

Inmiddels hebben we Industria zo'n drie keer met z'n tweeen gespeeld, en ik denk niet dat het aan de regelvariant ligt dat ik het niet zo'n geweldig spel vind. Het doet me denken aan Attika, maar dan met bluf en veilingelement en zonder de mogelijkheid strategische plaatsingskeuzes te maken.
Alles hangt af van het moment waarop bepaalde kaarten uit de stapel tevoorschijn komen Het schaarse geld schuift zo'n beetje over en weer van de ene naar de andere speler en de de grondstof waar je het hardst op zit te wachten ligt altijd onderop de stapel...

Al met al een tamelijk statisch spel, maar de vormgeving is erg mooi.
Misschien moesten we het toch maar eens met 3 of 4 spelen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Industria voor 2 spelers  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Tags

Queen Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®