Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011, 18:51 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Giuoco organiseert op 11 september een Koplopers & Dwarsliggers toernooi waarbij gestreden zal worden om de titel Koploper 2011.

Afbeelding

Afbeelding

Toernooi informatie:
Het toernooi bestaat uit 3 rondes.
De eerste 2 rondes worden door alle deelnemers gespeeld.
De derde ronde wordt door de beste 4 spelers gespeeld.

De gevorderden variant wordt gespeeld dit houdt in:
* De bouwplaats keuze aan het begin van het spel is vrij
* Het is niet verplicht reizigers mee te nemen, als je stopt bij het station
* Niet weggebrachte reizigers tellen aan het eind van het spel als strafpunten
Daarnaast wordt er gespeeld op tijd.

Wil je nog een keer oefenen voor deelname kom dan 3 of 4 september naar Spellen aan Zee of 10 september naar de Ducosim beurs.

Locatie informatie:
Het toernooi zal plaatsvinden 11 september 2011, in de trein (Koploper) van Schiphol naar Groningen. De trein vertrekt om 10:19 uur uit Schiphol en zal volgens planning om 16:38 uur terug zijn op Schiphol. Bij de inschrijving zit een treinkaartje voor deze trein.

Kosten:
De kosten voor deelname bedragen 10 euro. Dit is incl. koffie, thee en frisdrank en een treinkaart voor de toernooi treinen.

Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen. VOL=VOL. Inschrijven kan hier: http://www.giuoco.nl/inschrijving.php


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011, 05:24 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Zondag 11 september is het Koplopers & Dwarsliggers toernooi in de trein van Schiphol naar Groningen. Bij de inschrijving zit een treinkaartje voor deze trein.

De kosten voor deelname bedragen 10 euro. Dit is incl. koffie, thee en frisdrank en een treinkaart voor de toernooi treinen.

De 'Koploper 2011' zal een plaatsje moeten maken in zijn spellenkast, want deze gaat naast de beker en de eer naar huis met een spellenvoorraad ter waarde van meer dan 200 euro.

De inschrijving is inmiddels gestart via http://www.giuoco.nl . Hier staat ook alle verdere informatie.

[Edit BaSL: Samengevoegd]


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011, 09:33 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Sorry ik zag het bericht van Dierik niet.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011, 21:52 
Koek en Spel

Berichten: 143
Woonplaats: Zaandam
Vanmiddag is het Koplopers & Dwarsliggers toernooi gespeeld, deels in de trein, deels op station Zwolle. Dat laatste vanwege verstoringen tussen Zwolle en Groningen na het zware onweer van zaterdag.

Uiteindelijk streden 10 deelnemers om de eer. Na twee rondes in wisselende samenstelling, streden 4 finalisten om de eer.

Winnaar werd Michael Thorn :clap: . Hij ging naar huis met een spellenpakket van zeven spellen en natuurlijk de beker! Tweede werd Marloes van der Mark (pakket van 4 spellen) en derde werd Ingrid Borgmann (pakket van 2 spellen).
Ondergetekende had de eer als favoriet de finale in te gaan na als enige in de eerste ronden twee overwinningen te hebben binnen gesleept. Helaas ging ik uiteindelijk met lege handen naar huis. :roll:

Desondanks moet ik zeggen dat het een erg leuke dag was. Het toernooi was door Chislaine van den Bulk (en de NS) goed georganiseerd :thumbup: en ook de gewijzigde omstandigheden brachten niemand van de wijs. Toen eenmaal duidelijk was dat Groningen geen haalbaar doel was, was er binnen mum van tijd geregeld dat we op een perron in Zwolle verder konden spelen. Dat trok dan gelijk weer veel bekijks.

Een leuke dag dus. Zeker voor herhaling vatbaar!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011, 08:27 
2. Keyflower (2012)

Berichten: 708
Woonplaats: Burcht (Antwerpen)
Tof idee om een kampioenschap op locatie te spelen, dat zou meer mogen gebeuren: Zooloretoo in de apenkooi van een zoo, Powergrid in een kerncentrale, Automobile langs de band in de Volvofabriek, Troyes in Troyes,... Laat de evenementen maar komen.

_________________
[img]https://www.bordspelmania.eu/images/bgg/Stefaan_Henderickx.png[/img]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011, 08:31 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
stefaan schreef:
Tof idee om een kampioenschap op locatie te spelen, dat zou meer mogen gebeuren: Zooloretoo in de apenkooi van een zoo, Powergrid in een kerncentrale, Automobile langs de band in de Volvofabriek, Troyes in Troyes,... Laat de evenementen maar komen.


Stap op! Op de fiets en wat zijn je ideeen bij Blue Moon?

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011, 11:13 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Ik moet maar eens gaan oefenen op Sun, Sea & Sand... wie weet komt er binnenkort een WK op Tahiti :-D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenprijzen  
 Feed - Onderwerp - Wie wordt op zondag 11 september de 'Koploper 2011'?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®