Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




38 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 nov 2005, 13:53 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 694
Woonplaats: Hazerswoude
William en/of Pleunie schreef:
Ja, het was inderdaad een leuk spel, maar die Henk Glimlach, die lacht de volgende keer niet meer zo hard... De Adel zal ten onder gaan, de Katholieken laten zich geen twee keer foppen!
Mischien moeten we nog eens revenge nemen, wat vind jij Struikrover? Ik denk dat Cymric graag aan het complot deelneemt.


Ik zeg dat wij als Burgers geen zaken doen met Katholieken of de Habsburgers! :evil: :wink:

_________________
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 nov 2005, 16:00 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
De kwartiermeesters van mijn legers hebben mij gemeld dat de bevoorrading de komende tijd grote vertraging zal ondervinden door felle aanvallen van Werk, Sociale Verplichtingen, Vriendin en meer.

Met andere woorden: ik ben voorlopig (zeker niet voor 2006 en zelfs januari is al onzeker) in staat om mee te doen aan een nieuw potje. Maar laat jullie dat niet weerhouden voor het maken van een onderlinge afspraak :-).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 nov 2005, 18:45 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 172
Woonplaats: Leiden
De adel behoud de macht graag en het volk stond achter ons. Wat kunnen we anders dan de macht te grijpen.

_________________
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Spiekhulp
BerichtGeplaatst: di 29 nov 2005, 11:41 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Ik heb hier een uitgebreidere spiekhulp neergezet: je kunt 'm nu ook gebruiken in spellen met andere spelersaantallen. Ook heb ik foutjes en onduidelijkheden uit het geheel verwijderd, maar ik houd me vanzelfsprekend aanbevolen voor correcties en suggesties. Veel speelplezier toegewenst!

(Edit: mochten er nog vragen over de spelregels zijn, dan is deze PDF wellicht handig. Helaas in het Engels, maar toen ik met dat document begon was dit forum er nog bij lange na niet.)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Spiekhulp
BerichtGeplaatst: di 29 nov 2005, 13:39 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 694
Woonplaats: Hazerswoude
cymric schreef:
Ik heb hier een uitgebreidere spiekhulp neergezet: je kunt 'm nu ook gebruiken in spellen met andere spelersaantallen. Ook heb ik foutjes en onduidelijkheden uit het geheel verwijderd, maar ik houd me vanzelfsprekend aanbevolen voor correcties en suggesties. Veel speelplezier toegewenst!

(Edit: mochten er nog vragen over de spelregels zijn, dan is deze PDF wellicht handig. Helaas in het Engels, maar toen ik met dat document begon was dit forum er nog bij lange na niet.)


Dank: erg nuttig!

_________________
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2006, 10:45 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Op het forum van ConsimWorld heeft Ulrich Blennemann van Phalanx aangegeven dat men bezig is met een nieuwe regelset ('2.0') die alle regelonduidelijkheden van de huidige zou moeten wegnemen. Dit document zal als PDF op de site beschikbaar worden gesteld; taal is nog niet duidelijk.

Ben benieuwd...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2006, 11:24 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 694
Woonplaats: Hazerswoude
Ik ben ook erg benieuwd, want om nou te zeggen dat het soms wat ingewikkeld en/of onduidelijk is. Dat valt toch reuze mee :wink:

_________________
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2006, 13:54 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Ik ben het met je eens, maar meer vanuit een praktisch oogpunt: a) het maakt niet zoveel uit, maar is b) gewoon een blamage voor spel dat zo lang in ontwikkeling is geweest. Het blijkt echter onmogelijk om mensen dat aan hun verstand te peuteren, en leidde in een enkel (en voor mij absoluut uniek) geval dat ik veel eerder af had moeten kappen tot zo'n enorme flamewar dat mijn 'discussiepartner' met totaal onzinnige gerechtelijke stappen begon te dreigen. Het feit dat ik zijn dreigement absoluut niet serieus nam, maakte hem alleen nog maar kwader. Sindsdien laat ik het spel links liggen; het hoeft van mij gewoon niet meer.

Desondanks ben ik wel benieuwd naar hoe het nu precies zit met alle dingen waar je in alle redelijkheid over kunt discussiëren en tot een eigen beslissing zult moeten komen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
38 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Revolution  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Phalanx Games, Revolution



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®