Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 aug 2006, 20:47 
5. Azul: Summer Pavilion (2019)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Peter Hein schreef:
Dat belooft wat voor de NSP 2007: Vorsten van Florence, Taj Mahal


Volgens mij gaat het om een beperkte oplage. Op de website wordt in ieder geval opgroepen tot voorinschrijving om niet achter het net te vissen.
Wat krijg je dan?
.... NSP2007: er worden spellen genomineerd die uitverkocht zijn....


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 aug 2006, 22:07 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Johanna schreef:
Volgens mij gaat het om een beperkte oplage. Op de website wordt in ieder geval opgroepen tot voorinschrijving om niet achter het net te vissen.
Wat krijg je dan?
.... NSP2007: er worden spellen genomineerd die uitverkocht zijn....


Uitverkochte spellen worden niet genomineerd. Ik verwacht overigens dat de "beperkte oplage" zal slaan op de eerste print run. Als het spel goed loopt, zullen er meer volgen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006, 08:34 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 82
Aan Cymric: Il Principe staat niet op losse schroeven. De herdruk van het spel is vooralsnog doorgeschoven naar 2007. De auteur heeft na het afhaken van een duitse partner het spel naar het volgende voorjaar verschoven. QWG doet mee, maar is zoals gezegd afhankelijk van andere partijen uit het buitenland.

Aan Johanna: Ik weet niet hoe je er bij komt, maar jouw opmerking over "beperkte" oplage Taj Mahal en Vorsten van Florence slaat alleen maar op dit najaar (lees: voor het Spellenspektakel in Eindhoven). Zodra de spellen uitverkocht zijn wordt er een nieuwe printrun gemaakt. Zoals we ook doen en gedaan hebben bij Caylus.

Voorinschrijving is een (vaste) klantenservice van QWG. Door in te schrijven kun je er zeker van zijn dat je de spellen op tijd in huis hebt. Er worden zowel van Taj Mahal als van Vorsten van Florence 200/300 spellen achter gehouden voor het Spellenspektakel (de rest is voor de speciaalzaken). Maar of dat voldoende is weten we natuurlijk niet. Vandaar deze mogelijkheid !

Laten we verder nog maar niet mijmeren over de NSP 2007. Eerst hebben we de verkiezing over 2006 waarin 8 mooie spellen zijn genomineerd.
Mochten Taj Mahal en/of Vorsten van Florence worden genomineerd voor de NSP 2007 dan zullen we als QWG bijzonder trots zijn en ervoor zorgen dat er voldoende voorraad is op dat moment. QWG neemt de NSP bijzonder serieus en het zal dus niet voorkomen dat er spellen van ons worden genomineerd die "uitverkocht" zijn.

Johanna, ik hoop dat je begrijpt dat QWG staat voor kwaliteit en eerlijkheid. Mocht je daaraan twijfelen kun je je vragen altijd aan ons kwijt op info@quined.nl en/of info@whitegoblingames.nl. We zullen je vragen dan netjes beantwoorden. Maar ga aub op forums geen dingen roepen die niet waar zijn of die speculatief van aard zijn. Dat is niet zo netjes.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006, 09:07 
10. Splendor (2014)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Sorry Imhotep, maar dit was helemaal niet vervelend bedoeld hoor. Ik ben helemaal niet van zins jullie eerlijkheid/kwaliteit in twijfel te trekken of daar tijel over te zaaien.
Ik begrijp dat jij het echter wel zo hebt opgevat: nogmaals mijn excuses.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006, 09:14 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 82
Johanna, dat is ook vaak het probleem van email en forums.
Er staat harde tekst zonder de nuanceringen.

Quote:
" Volgens mij gaat het om een beperkte oplage. Op de website wordt in ieder geval opgroepen tot voorinschrijving om niet achter het net te vissen.
Wat krijg je dan?
.... NSP2007: er worden spellen genomineerd die uitverkocht zijn...."

Ik dacht dat je met die puntjes op het einde twee dingen suggereerde: dat de NSP spellen zou nomineren die uitverkocht zouden zijn en dat die ook nog eens van QWG zouden zijn.

Misschien beter om nuancering aan te brengen of je bedoeling van een "losse flodder" uit te leggen. Dank je voor je snelle reactie en je excuseren hoeft niet hoor! Je bent een gewaardeerd forumbezoekster.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006, 11:04 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Imhotep schreef:
Aan Cymric: Il Principe staat niet op losse schroeven. De herdruk van het spel is vooralsnog doorgeschoven naar 2007. De auteur heeft na het afhaken van een duitse partner het spel naar het volgende voorjaar verschoven. QWG doet mee, maar is zoals gezegd afhankelijk van andere partijen uit het buitenland.

Sorry, maar dit betreft natuurlijk inside information die ik niet ken. Francobollus verwoordde het op dit forum zo:
Citaat:
Zoals vaker bij onze producties gaat het in het geval van Il Principe om een internationale productie met meerdere deelnemende partijen. Omdat de totale productie van Il Principe op losse schroeven is komen te staan na het afhaken van de Duitse deelnemer heb ik besloten Il Principe voorlopig van de lijst van verwachte producten weg te halen.

en dat was vooralsnog mijn enige bron van informatie. Maar blijkbaar gaat Il Principe toch weer door.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006, 19:14 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
cymric schreef:
en dat was vooralsnog mijn enige bron van informatie. Maar blijkbaar gaat Il Principe toch weer door.


Amigo zal het spel in Duitsland uitgeven.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Jouw wensenlijstje voor Quined games  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Tags

QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®