Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 12 dec 2011, 13:15 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3723
Woonplaats: Amersfoort
Uitleg & Review van het spel "Keltis", uitgegeven door 999 Games, door Nox' Spellenzolder.
Vragen, opmerkingen of verzoekjes, mail mij gerust.
2-4 Spelers
30 Minuten Speeltijd

Foutje:
Ik plaats de fiches gedekt op het speelbord & laat ze zo liggen tot iemand op het vakje komt. Eigenlijk moet je zo na het blind platsen, allemaal omdraaien.

_________________
Bezoek ook mijn Website


Laatst bijgewerkt door Bastiaan_Nox op wo 18 apr 2012, 11:35, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 dec 2011, 14:01 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1361
Woonplaats: Leerdam
Dit spel komt mij zo heel erg over als een multiplayer lost cities. Aangezien het ook van Reiner Knizia is, kan ik me zo voorstellen dat het ook zo is. Ik weet niet of je lost cities gedaan hebt, maar als dat zo is: "Kun je aangeven of het inderdaad zoveel op Lost Cities lijkt?"

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 dec 2011, 14:05 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3723
Woonplaats: Amersfoort
Willy the Kid schreef:
Dit spel komt mij zo heel erg over als een multiplayer lost cities. Aangezien het ook van Reiner Knizia is, kan ik me zo voorstellen dat het ook zo is. Ik weet niet of je lost cities gedaan hebt, maar als dat zo is: "Kun je aangeven of het inderdaad zoveel op Lost Cities lijkt?"

Het heeft inderdaad heel veel overeenkomsten (Kaarten op nummerieke volgorde plaatsen, 1 kaart spelen & daarna 1 pakken, 8 kaarten in de hand...) met Lost Cities.
Je kunt het de beste man natuurlijk ook niet kwalijk nemen, zoveel spellen als hij bedenkt! Dan is de kans op "dubbele" relatief groot. :D

Alleen vind ik Lost Cities net iets leuker, omdat je daar meer tactiek in kwijt kan.
Het voordeel van Keltis is natuurlijk 4 spelers, een telkens wisselend speelbord door de groene fiches & het ziet er wat fraaier uit met al die speelstukken.

_________________
Bezoek ook mijn Website


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Videoreviews en speluitleg  
 Feed - Onderwerp - Nox' Spellenzolder - Keltis  

Gebruikers die deze topic waarderen

BaSL

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags

Keltis



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®