Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2012, 14:39 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel er veeeeeeeeel mooier uit vind zien als eerst, het had echt die revamp nodig. ook de art op de goederen kaartjes komt nu overeen met het snelle kaartspel :D en de plaatjes zijn mooier. Plastic is natuurlijk VEEEL mooier dan hout. Maar toch zal ik het spel niet snel kopen. Ik ben een carcassonne boy!? :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2012, 21:32 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
De kaarten vind ik mooi, maar de rest drie keer niets...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2012, 10:19 
Meeple

Berichten: 10
Woonplaats: Utrecht
Wat is eigenlijk precies het probleem met de compatibiliteit met de uitbreidingen?
Ik heb nog een heel oude versie van het basisspel en overweeg weleens om "Steden en Ridders" erbij te kopen... maar als ik dan ook een nieuw basisspel nodig heb... koop ik misschien liever "Eclipse". :)
Als het alleen om houten blokjes versus plastic gaat, dan vind ik dat nog niet zo'n probleem. Doet het gewoon een beetje denken aan de monolithen uit "2001 - A space odyssee". (Misschien moet ik het toch maar bij ruimtespellen houden...).

EDIT: bij nader inzien is het ook weer niet zo moeilijk om zelf hierachter te komen: op de 999 site staat wat precies het probleem is. Zo moet je bij S&R soms handkaarten bij iemand anders trekken, maar de achterkanten zijn veranderd wat het wat onhandig maakt. H&B kan blijkbaar beter gecombineerd worden, als je tegen inconsistent artwork kunt. Tja, misschien moet ik maar proberen een tweedehandse S&R te vinden van voor het herontwerp.


Laatst bijgewerkt door ludanto69 op di 18 sep 2012, 11:54, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2012, 10:57 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Afbeelding

Zoals je in bovenstaande afbeelding kunt zien is het artwork compleet vernieuwd. Zelf zou ik het niet mooi vinden om dat te combineren met het oude basisspel, maar smaken verschillen natuurlijk. :wink:


Laatst bijgewerkt door Bart op di 18 sep 2012, 19:50, in totaal 1 keer bewerkt.
wijziging afbeelding - nu wel altijd zichtbaar


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2012, 11:44 
5. Catan: Cities & Knights (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Wat gebeurt er dan met alle 'oude' exemplaren? Worden die door de diverse individuele winkels eerst verkocht tot ze op zijn alvorens over te stappen op de nieuwe exemplaren? Of worden die aan 999 games geretourneerd en liggen ze op de volgende 999-dag?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2012, 11:50 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Flash schreef:
Wat gebeurt er dan met alle 'oude' exemplaren? Worden die door de diverse individuele winkels eerst verkocht tot ze op zijn alvorens over te stappen op de nieuwe exemplaren? Of worden die aan 999 games geretourneerd en liggen ze op de volgende 999-dag?


Ik zou zeggen voor een 10tje in de schappen. Kolonisten was altijd al veels te duur en is nauwelijks in prijs gezakt! :mrgreen:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2012, 11:52 
1. Magic: The Gathering (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Misth schreef:
Ik zou zeggen voor een 10tje in de schappen. Kolonisten was altijd al veels te duur en is nauwelijks in prijs gezakt! :mrgreen:


Mijn zegen hebben ze, dan pak ik ergens Zeevaarders wel mee :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - De Kolonisten van Catan is vernieuwd!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten


Tags

Kolonisten van Catan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®