Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2012, 19:25 
Condottiƫrre
Avatar gebruiker

Berichten: 944
Woonplaats: Tielt
Bridget schreef:
Ik was ook zeker CCS fan, daardoor ook in de 'spellenwereld' terecht gekomen, maar aan mijn verzamelwoede is een einde gekomen. Alleen de basis + een enkele uitbreiding, die nog wel eens op tafel zou kunnen komen heb ik in huis, verder vind ik het wel mooi geweest.

Ook bij andere spellen zet ik vraagtekens bij het nut van al die extra uitgaven.
Catan, Dominion, 7 Wonders, Bohnanza, Munchkin, en ik ben er vast nog een hoop vergeten.


Na een aantal uitbreidingen van Carcassonne had ik het ook wel gehad. Deze spielboxuitbreiding zal ik er wel aan toevoegen, ik krijg ze toch dus... :lol:
Ik leer wel meer en meer te weerstaan aan het kopen van uitbreidingen. Als het spel zelf te weinig op tafel komt heeft het voor mij geen zin om de uitbreiding aan te schaffen. Twee uitzonderingen daarop zijn Dominion en Lord of the Rings: the card game.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2012, 22:34 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Ik vind juist het leuke aan Carcassonne, dat het dankzij de vele uitbreidingen veel op tafel komt. De ene keer gebruik je de ene uitbreiding, dan weer een andere, of meerdere...blijft het toch weer steeds leuk. Hetzelfde gaat natuurlijk voor Dominion enzo op, nog meer varatie in kaarten, zodat het steeds een "nieuw" spel is. Tuurlijk, sommige kaarten of uitbreidingen zijn minder geslaagd...maar ja...

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Spielbox met Carcassonne uitbreiding  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Tags

Carcassonne



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®