Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




229 berichten | Pagina 1 van 16 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 16  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: SpellenSpektakel 2012
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2012, 09:56 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Afbeelding

zaterdag 27 & zondag 28 oktober 2012
Beursgebouw Eindhoven


Officiële Website

Zaterdag 27 oktober 2012: 10:00 - 18:00
Zondag 28 oktober 2012: 10:00 - 18:00

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op Bordspelmania worden zoveel mogelijk relevante draadjes en spellen getagd met de SpellenSpektakel 2012 tag. Je kunt de resultaten vinden door te zoeken op "SpSp 2012" of klik hier.

Info op Bordspeler
Info op Spelmagazijn

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2012, 09:58 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
De SpSp tag geeft op dit moment een lijstje spellen weer waarvan aangenomen wordt dat die op/rond het SpellenSpektakel verkrijgbaar zijn. Maar goede kans dat ik er helemaal naast zit... Heb je meer info? Laat maar weten!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012, 12:44 
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Berichten: 167
Zijn er mensen die van zaterdag op zondag overnachten in het Holiday Inn hotel vlak naast het beursgebouw? Voor de verhuizing naar Zwolle kon er in een zaal in dit hotel tijdens het SpellenSpektakel weekend tot in de vroege uurtjes doorgespeeld worden. Heeft iemand enig idee of dit weer het geval is?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012, 13:11 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
kolonist schreef:
Zijn er mensen die van zaterdag op zondag overnachten in het Holiday Inn hotel vlak naast het beursgebouw? Voor de verhuizing naar Zwolle kon er in een zaal in dit hotel tijdens het SpellenSpektakel weekend tot in de vroege uurtjes doorgespeeld worden. Heeft iemand enig idee of dit weer het geval is?


Ik heb daar een kamer geboekt. Ik heb geen idee of ze de zaal weer open gooien. Zou zomaar kunnen, omdat ze geen zin hebben in een bar vol bordspellen.

Volgens mij was die zaal vroeger een initiatief van de beursorganisator.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012, 21:31 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Kan je op SpSp ook tweedehandsspellen kopen?
Zijn er extra kortingen van de winkels? Aangezien vele winkels voorbestellingen lanceren?

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012, 21:43 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
ditterio schreef:
Kan je op SpSp ook tweedehandsspellen kopen?
Zijn er extra kortingen van de winkels? Aangezien vele winkels voorbestellingen lanceren?


Als ik het goed heb begrepen wil o.a. 't Ezelsoor een stand met tweedehandsspellen boeken.

Kortingen zijn er ongetwijfeld. Bijv. Adriaensen heeft altijd leuke stunts op beurzen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012, 22:23 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Zijn er al stunts bekend? :wink:

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012, 22:43 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Ik heb het gitzwarte vermoeden van niet, en dat die ook niet zullen worden aangekondigd tot je op de beursvloer bent. Dit is bovendien het eerste SpSp in 6 of 7 jaar dat qua aankleding en sfeer de SpSp's in de hoogtijdagen (2002/2003) lijkt te gaan benaderen na een periode van gekwakkel dat van kwaad tot erger ging. Uit die gouden periode kan ik me herinneren dat stunter Speldorado mij een aanbieding van 4 spellen naar mijn keus voor de prijs van 3 deed, en dat ging om een korting van +/- 25%. Een dergelijke stunt zal er vast niet meer zijn, maar wie weet wat men wel voor ons in petto heeft.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012, 22:46 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
cymric schreef:
Ik heb het gitzwarte vermoeden van niet, en dat die ook niet zullen worden aangekondigd tot je op de beursvloer bent. Dit is bovendien het eerste SpSp in 6 of 7 jaar dat qua aankleding en sfeer de SpSp's in de hoogtijdagen (2002/2003) lijkt te gaan benaderen na een periode van gekwakkel dat van kwaad tot erger ging. Uit die gouden periode kan ik me herinneren dat stunter Speldorado mij een aanbieding van 4 spellen naar mijn keus voor de prijs van 3 deed, en dat ging om een korting van +/- 25%. Een dergelijke stunt zal er vast niet meer zijn, maar wie weet wat men wel voor ons in petto heeft.


Ik ben ook benieuwd :wink:

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2012, 14:59 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Ik koop zelden tot nooit online tickets voor evenementen, en zag tot mijn verbazing dat toen ik met mijn Ducosim-lidnummer tickets voor het SpSp aanschafte er een bedrag aan 'servicekosten' maar ook aan 'bankkosten' bovenop de toegang kwam. Nu kan ik de eerste nog wel begrijpen aangezien Paylogic ook ergens van moet leven (maar waarom heeft het Beursgebouw dan niet gewoon zijn eigen toegangsapplicatie die aan alle evenementorganisatoren ter beschikking wordt gesteld?), en de tweede ook nog als het gaat om dure betalingen als credit card of Paypal. Maar dat ik ook voor iDeal moest dokken tot op het punt dat de credit card zowaar €0,04 goedkoper was, dat was nieuw, aangezien iDeal in feite niets anders is dan een gewone girale betaling via Internetbankieren. Ik betaal mijn bank al voor het gebruik daarvan, en daarom voelt dit wel heel dubbel. Het is ook niet duidelijk wie die bankkosten utieindelijk opstrijkt: is dat Paylogic of de organisatie? En is dit soort truukjes gebruikelijk in online ticketland?

Want hoe ik het ook wend of keer, de toegang voor Ducosimleden was €8 per ticket in plaats van €10,50, maar door alle toeslagen ben ik nu opeens €9 per ticket kwijt. Ik vind het niet erg fair om dan te adverteren met '€8 per ticket': in absolute zin gaat het natuurlijk nergens over, maar het principe is volkomen vergelijkbaar met het gezeik rond goedkope vliegtuigtickets waar ook opeens op het laatst, hee-wat-gek-dat-waren-we-nog-vergeten, allerlei toeslagen bijkomen. Ik zou het erg prettig vinden als de organisatie volgend jaar open kaart speelde en de werkelijke kosten in hun advertentietekst vermeldde:
Citaat:
Speciaal voor de echte spellenfans van Ducosim bieden we de toegangstickets met flinke korting aan. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is je Ducosim lidmaatschapsnummer even in te vullen in de speciale Spellenspektakel webshop voor Ducosim-leden.

Je betaalt dan nog maar € 8 per ticket, in plaats van € 10,50! Ook de kinderkaartjes zijn nóg goedkoper voor leden van Ducosim.

Ieder Ducosim lidmaatschapsnummer is eenmalig te gebruiken voor het bestellen van dag- en kinderkaarten. Het bestellen van toernooitickets met deze actie is niet mogelijk. Deze actie loopt tot en met 7 oktober.

Alvast veel speelplezier gewenst op het Spellenspektakel!
(nadruk origineel)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2012, 18:09 
2. Sint Petersburg (2004)
Avatar gebruiker

Berichten: 396
Woonplaats: Kleve
@ Cymric. Lang leven het bankleven.Hier in Duitsland is het nog veel schlimmer.
Als ik bij een andere bank (dan mijn eigen bank)bijvoorbeeld 20 euro pin betaal ik 5 euro extra.Ik moet dus extra omrijden om die 5 euro te besparen.

Bas


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2012, 18:24 
2. Wingspan (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2891
Woonplaats: Noord-Brabant
Ik was vandaag bij een Primera en vroeg naar een ticket voor Spellenspektakel. Er kwamen zo'n 2,50 aan servicekosten bij. Dus een kaartje van 10,50 zou mij daar 13 euro kosten. De keuze om een kaartje van 12 euro gewoon aan de kassa te kopen is dan snel gemaakt. Zo heeft in de voorverkoop van een kaartje van een beurs dat toch niet uitverkocht zal raken natuurlijk geen zin. :roll:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2012, 19:15 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
WTULTC schreef:
Ik was vandaag bij een Primera en vroeg naar een ticket voor Spellenspektakel. Er kwamen zo'n 2,50 aan servicekosten bij. Dus een kaartje van 10,50 zou mij daar 13 euro kosten. De keuze om een kaartje van 12 euro gewoon aan de kassa te kopen is dan snel gemaakt. Zo heeft in de voorverkoop van een kaartje van een beurs dat toch niet uitverkocht zal raken natuurlijk geen zin. :roll:

Ik snap je rekensom. Nu kan de organisatie van het Spellenspektakel daar natuurlijk niets aan doen. Dit is de marge van de tussenpartij. Die servicekosten zijn volgens mij alleen niet per ticket maar per order. Dus als je meer dan één ticket koopt ben je wel degelijk goedkoper uit.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2012, 05:56 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
ditterio schreef:
Kan je op SpSp ook tweedehandsspellen kopen?


Het Ezelsoor uit Amersfoort is inderdaad met een stand aanwezig. Ze organiseren ook een inkoopactie. Als je tweedehandspellen wilt verkopen, kun je in de week voor de beurs contact met ze opnemen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2012, 10:37 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
WTULTC schreef:
Ik was vandaag bij een Primera en vroeg naar een ticket voor Spellenspektakel. Er kwamen zo'n 2,50 aan servicekosten bij. Dus een kaartje van 10,50 zou mij daar 13 euro kosten. De keuze om een kaartje van 12 euro gewoon aan de kassa te kopen is dan snel gemaakt. Zo heeft in de voorverkoop van een kaartje van een beurs dat toch niet uitverkocht zal raken natuurlijk geen zin. :roll:


Afgelopen weekend had ik ook al berekend, dat het voor mij 65 cent zou schelen om een ticket in voorverkoop te kopen (via paypal).

Dat loont mij niet de moeite.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
229 berichten | Pagina 1 van 16 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 16  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - SpellenSpektakel 2012  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

SpSp 2012



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®