Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




103 berichten | Pagina 7 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 16 aug 2012, 17:10 
spellengek
Avatar gebruiker

Berichten: 1049
Woonplaats: Amersfoort
Bridget schreef:
Je zou natuurlijk..... een facebookaccount kunnen aanmaken, je profiel vrijwel niet invullen, geen vrienden aanmaken, je hoeft er geen foto's op te zetten.....
En die account gebruik je dan enkel en alleen om op de hoogte te blijven van allerhande commerciële instanties en prijsvragen en zo...
Dat kan toch wel denk ik?


Als dat nou werken...

Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar werd helemaal gek van de spam van Facebook en vriendverzoeken van jan en alleman dat ik het account binnen de kortste keren weer gewist heb. Ik sluit me van harte bij Maarten aan. Die vanzelfsprekendheid dat je wel een Facebookaccount zult hebben die voor veel bedrijven blijkbaar geldt irriteert me regelmatig. Het heeft soms bijna iets totalitairs.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2012, 11:27 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Eh dan moet je niet onder je eigen naam iedereen een leeg account maken maar bijvoorbeeld gewoon onder pietje puk of iets dergelijks. Ik heb een extra account ivm de spelletjes op fb en daar totaal geen last van.

Enfin een NS combo zou geweldig zijn!!! :mrgreen:

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012, 13:57 

Berichten: 51
Wat betreft de Facebook haat: daar sluit ik me van harte bij aan. Privé ben ik er ook nauwelijks mee bezig, maar het blijft het meest bezochte Social Media netwerk van de wereld. Om daar niets mee te doen zou de plank volledig misslaan. De paar mensen zonder Facebook account kunnen binnenkort ook genieten van leuke acties op... bijvoorbeeld... Bordspelmania? :D

Een NS combi kunnen we dit jaar nog niet doen, maar staat al wel voor volgend jaar in de planning. Om dit maar meteen als bruggetje te gebruiken: uiteraard organiseren we het Spellenspektakel in 2013 weer. We investeren flink in deze eerste editie, juist omdat we het evenement de komende jaren met veel succes willen voortzetten.

_________________
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
http://www.spellenspektakel.nl


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012, 14:54 
4. Agricola (2007)
Avatar gebruiker

Berichten: 753
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Goed om te horen dat jullie er net als wij weer een écht spektakel van willen maken!
Gaan jullie ons nog verrassen met meer standhouders (wellicht zelfs van over de grens) of is de beursvloer inmiddels gevuld?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012, 15:02 

Berichten: 51
Er komen nog zat verrassingen aan, onder andere van over de grens! :D

Maar eerst nog een uitgever uit eigen land: PLAYthisONE komt met het spel Bloqs naar het Spellenspektakel! Vergeet niet mee te doen aan hun Happy Hour: op zondag kan je tussen 11:00 en 12:00 een van deze spellen winnen door met drie vrienden gewoon een potje te spelen.

_________________
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
http://www.spellenspektakel.nl


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012, 15:59 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Tot en met vrijdagavond loopt een actie hier op BSM waarbij twee kaarten te winnen zijn voor het Spellenspektakel: berichten-aan-leden/topic7222.html


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2012, 00:18 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
Één van de vragen tijdens de Q&A was of er op de beurs ook speciale aanbiedingen van uitgevers of winkels waren.

Volgens de site van the game master is er bij hun in ieder geval sprake van:

Citaat:
In 2012 is het Spellenspektakel weer terug! Goed nieuws voor heel spellenminnend Nederland én België. Wanneer is het Spellenspektakel 2012? Dit evenement wordt gehouden op 27 en 28 oktober gehouden in het beursgebouw in Eindhoven. The Game Master is er bij om de nieuwste gezelschapsspellen te presenteren en te demonstreren. Met een stand van ruim 50 m2 kun jij bij ons terecht! De verwachting is dat hier ook de COUNT DOWN Experience naar toe komt. Jouw kans om in een sessie van 30 minuten het nieuwste spel van The Game Master te spelen en te ervaren. The Game Master verkoopt hier ook spellen met kortingen oplopend tot 50%! Kom spelen! Schrijf je nu alvast in voor de Nieuwsbrief om volledig op de hoogte te blijven. Mis dit evenement niet!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2012, 13:08 

Berichten: 51
Een kleine update: een aantal grote uitgevers en distributeurs heeft ondertussen hun te demonstreren spellen bekend gemaakt op http://www.spellenspektakel.nl/?p=deelnemers/uitgevers.

Onder andere 999 Games, Bergsala Enigma, Identity Games en Games 'N Stuff hebben een uitgebreid overzicht gepubliceerd, de rest volgt uiteraard snel :D

*edit* Da's snel, ook White Goblin heeft z'n lijst compleet nu :)

_________________
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
http://www.spellenspektakel.nl


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2012, 17:59 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3027
Woonplaats: Nijmegen
voor de uitleg van de flash point, dominion en de hobbit spellen van 999games kun je op het spellenspektakel aan een tafeltje bij mij aanschuiven :)

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2012, 18:34 
9. Carson City (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Een mooie lijst met spellen waar wij ons wel mee kunnen vermaken de volle twee dagen.

Het valt mij wel op dat ik Nieuw Amsterdam niet tussen de lijst met spellen zag staan. Iemand enig idee of er nog een mogelijkheid is dat deze alsnog gaat komen? Of zijn de lijsten al definitief?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2012, 18:47 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Frank SpSp schreef:
Da's snel, ook White Goblin heeft z'n lijst compleet nu :)

Wat!? Geen Nieuw Amsterdam!? Dat is balen, het enige nieuwe WGG-spel wat mij echt leuk lijkt en dat nemen ze niet mee naar het SpSp. :thumbdown:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2012, 21:29 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
Mac-S schreef:
Frank SpSp schreef:
Da's snel, ook White Goblin heeft z'n lijst compleet nu :)

Wat!? Geen Nieuw Amsterdam!? Dat is balen, het enige nieuwe WGG-spel wat mij echt leuk lijkt en dat nemen ze niet mee naar het SpSp. :thumbdown:


Misschien kun je Seasons bij Asmodee als vervanger spelen :lol:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2012, 15:40 

Berichten: 51
Het is heel jammer, maar Nieuw Amsterdam is helaas vertraagd.. http://www.whitegoblingames.com/news/vi ... ly-delayed

_________________
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
http://www.spellenspektakel.nl


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
103 berichten | Pagina 7 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Spellenspektakel 2012  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

SpSp 2012, Spellenspektakel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®