Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




23 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Love Letter vs. R
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012, 14:54 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
cherksken schreef:
Op zaterdagnamiddag was er geen R meer te verkrijgen wegens uitverkocht.
We kregen enkel een 'toonzaalexemplaar' te zien, en dat was niet te koop.
Gelukkig wist mijn spellenkameraad op zondag, net bij het opruimen van hun stand 'the boss' van de firma te overtuigen hem voor 3 euro te verpatsen.

Een prima spel dat je, zoals ze zelf suggereren in de spelregels' kan gebruiken om te bepalen wie de startspeler van het volgende spel wordt. Zo heb je meteen al twee spelletjes op 1 avond op de teller staan. :clap:

Ze lagen op zondag gewoon nog voor 3 euro te koop alleen de tassen waren op. :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Love Letter vs. R
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012, 15:15 
Avatar gebruiker
Misth schreef:
cherksken schreef:
Op zaterdagnamiddag was er geen R meer te verkrijgen wegens uitverkocht.
We kregen enkel een 'toonzaalexemplaar' te zien, en dat was niet te koop.
Gelukkig wist mijn spellenkameraad op zondag, net bij het opruimen van hun stand 'the boss' van de firma te overtuigen hem voor 3 euro te verpatsen.

Een prima spel dat je, zoals ze zelf suggereren in de spelregels' kan gebruiken om te bepalen wie de startspeler van het volgende spel wordt. Zo heb je meteen al twee spelletjes op 1 avond op de teller staan. :clap:

Ze lagen op zondag gewoon nog voor 3 euro te koop alleen de tassen waren op. :lol:

Neeneen, op zondag lag Love Letter bij AEG voor 3 euro te koop, R (en Love Letter) bij Japon Brand waren wel degelijk uitverkocht. Ik wou immers een tweede setje R voor vrienden. Jammer maar helaas.


Omhoog
     
 
 Berichttitel: Re: Love Letter vs. R
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012, 15:24 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Filosoof schreef:
Misth schreef:
cherksken schreef:
Op zaterdagnamiddag was er geen R meer te verkrijgen wegens uitverkocht.
We kregen enkel een 'toonzaalexemplaar' te zien, en dat was niet te koop.
Gelukkig wist mijn spellenkameraad op zondag, net bij het opruimen van hun stand 'the boss' van de firma te overtuigen hem voor 3 euro te verpatsen.

Een prima spel dat je, zoals ze zelf suggereren in de spelregels' kan gebruiken om te bepalen wie de startspeler van het volgende spel wordt. Zo heb je meteen al twee spelletjes op 1 avond op de teller staan. :clap:

Ze lagen op zondag gewoon nog voor 3 euro te koop alleen de tassen waren op. :lol:

Neeneen, op zondag lag Love Letter bij AEG voor 3 euro te koop, R (en Love Letter) bij Japon Brand waren wel degelijk uitverkocht. Ik wou immers een tweede setje R voor vrienden. Jammer maar helaas.

Excuses verkeerd gelezen! :wtf:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Love Letter vs. R
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012, 17:54 
Party Animal

Berichten: 497
Japon Brand heeft hele goede verkopers en of slechte inkopers.
Op zaterdagochtend, net voor opening, poogde ik er een exemplaar R op te pikken. Dat lukte niet.
R was net als Love Letter, Trains en ik meen nog een titel al compleet uitverkocht.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Love Letter vs. R
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2012, 17:56 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Love letter met 2 vind ik maar niets, maar met 4 is dit een aangenaam tijdsverdrijf!!!
Ik vind het ok dat ik het me heb laten ompraten :-)

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Love Letter vs. R
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2012, 18:14 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3754
Woonplaats: Groningen
Joverowa schreef:
Love letter met 2 vind ik maar niets, maar met 4 is dit een aangenaam tijdsverdrijf!!!
Ik vind het ok dat ik het me heb laten ompraten :-)


Eens - Love Letter met 2 is niet heel boeiend. En als je een keer een Baron + Prinses hebt, dan is met 2 de ronde gelijk voorbij. Met 4 mag je iemand eruit gooien.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Love Letter vs. R
BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012, 00:24 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 48
ravinck schreef:
Japon Brand heeft hele goede verkopers en of slechte inkopers.
Op zaterdagochtend, net voor opening, poogde ik er een exemplaar R op te pikken. Dat lukte niet.
R was net als Love Letter, Trains en ik meen nog een titel al compleet uitverkocht.

Het probleem van Japon Brand is dat ze een alleen een verzameling zijn voor kleine Japanse uitgevers. Deze kleine uitgevers hebben over het algemeen niet het budget voor grote oplages, dus verschillende van hun spellen kennen een oplagen van 100 of 200 stuks.
Ik meen dat van Greedy Kingdoms bijvoorbeeld maar 120 exemplaren zijn gemaakt.

Soms worden hun spellen opgepikt door een grote uitgever en zijn op die manier toch nog goed verkrijgbaar (zoals Love Letter en String Railway). In vele gevallen echter heb je helaas pech. Voor ons een reden om altijd vooraf goed te kijken wat Japon Brand meeneemt en er op tijd bij te zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Love Letter vs. R
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012, 17:34 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Aangezien beide spellen in dit topic worden genoemd, welke maat sleeves moet ik hebben voor de Japanse editie van Love Letter en R?

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
23 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Love Letter vs. R  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Tags

AEG, Japon Brand, Love Letter, R, Spiel 2012



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®