Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




13 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017, 15:46 
Meeple

Berichten: 14
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een paar medespelers om te gaan D&D'en de komende tijd in de regio Gelderse vallei. Ik speel D&D nu ongeveer 15 jaar, met een paar tussenpozen.
Het is voor mij al weer even geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb, maar ik wil het graag samen met een aantal leuke / gezellige medespelers weer oppakken. Ik ben 32 jaar oud en woon in Scherpenzeel, midden in de Gelderse vallei.

Het liefst wil ik een groepje mensen bij elkaar krijgen waarmee we regelmatig 2wekelijks bij elkaar kunnen komen. Qua dagen maakt het me niet veel uit, vrijdag avond of ergens in het weekend is meestal het meest makkelijk. Afhankelijk van de woonplaats van de medespelers moeten we maar een speellocatie kiezen. Het kan eventueel bij mij thuis in Scherpenzeel of rouleren. Ik heb zelf aardig wat ervaring als DM, dus als je zelf niet zo ervaren bent, is dat geen probleem. Belangrijker is dat we een leuke campaign kunnen gaan spelen. Uiteindelijk rol je er toch wel makkelijk in ;)

Welke editie we gaan spelen is voor mij niet zo belangrijk, ik zit daar niet zo vast aan. Naar mijn idee is het is toch vooral wat je er zelf van maakt. Ik heb ervaring met 2e, 3.5e, 4e en 5e editie Dungeons & Dragons, als speler en als DM. Mochten er een paar die-hard Pathfinder spelers in de buurt wonen, dan is dat ook wel bespreekbaar :D .


Ik hoor graag of je mee wilt doen. Post maar een berichtje of stuur me een PM.

groeten,

Stilaphint


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017, 19:19 
Joker

Berichten: 6
Woonplaats: Veenendaal
Hallo Stila,

Ik woon zelf in Veenendaal, wat dicht bij Scherpenzeel ligt, en ik ben op zoek naar een D&D groep.
Er is wel een online groep waar wat mee gepland staat, maar dat is op zondagen, en duurt nog wel even voor dat die campaign van start gaat.

Vrijdagavonden en Zaterdagen zijn prima voor mij.
Ik ben in het bezit van een 5e PHB, DMG, en Volo's Guide.

Ik ben compleet nieuw bij D&D, maar ik heb een hoop gekeken op Youtube, en het lijkt me enorm leuk om samen met een leuke groep een episch verhaal op te zetten!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017, 08:13 
Meeple

Berichten: 14
Hallo Jin,

Leuk dat je er al veel zin in hebt :D
Mooi zo. Nu zijn we al met z'n 2'en.
Nog één of twee personen erbij en we kunnen beginnen.

Grz

Stilaphin


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017, 11:19 
Joker

Berichten: 6
Woonplaats: Veenendaal
Hey,

Nog iemand uit Veenendaal hier. Heb wel interesse om mee te doen.

Ik ben vorig jaar begonnen met spelen van Pathfinder, maar lijkt me leuk om met D&D te beginnen. Ben nog een beginnende speler, heb het afgelopen jaar wel wat sessies gespeeld, maar meestal is de vraag naar spelers wat ver voor me uit de buurt.

Met het nieuwe seizoen van Stranger Things in het vooruitzicht heb ik wel weer zin om te spelen! :lol:

-Sabre


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017, 14:49 
Meeple

Berichten: 14
Hallo Sabre, Darkknight Jin,

Sabre, leuk dat je ook mee wilt spelen. Dat je niet veel ervaring hebt is niet erg. Veenendaal is lekker in de buurt inderdaad.
ik heb jullie beiden een email gestuurd.

groeten,

Stilaphint


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 jul 2017, 20:48 
Meeple

Berichten: 14
Beste allen,

we zijn nog steeds op zoek naar een of twee spelers.

groeten,


@ Sabre, heb je mijn PM / Mail ontvangen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2017, 14:30 
Joker

Berichten: 6
Woonplaats: Veenendaal
Bump!

Zou zonde zijn als dit in de vergetelheid raakt.

Nog steeds alleen mijzelf en Stilah als de DM.

Laat het weten als je in de buurt woont en nog op zoek bent naar een game.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017, 15:41 
Uno

Berichten: 1
Hey ik ben Arnoud ik ben 16 jaar en zou graag met jullie meedoen met D&D ik heb het story boek van storm kings thunder player monster en dm boek ik heb nu ongeveer een jaar ervaring alleen na het uit een vallen van mijn groep vanwege studies zoek ik nu een nieuwe groep ik woon in leusden ligt naast amersfoort ongeveer tussen de 15 en 30 min fietsen van scherpenzeel


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017, 12:05 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,

Ik ben best geïnteresseerd in het gaan spelen van D&D en woon zelf in Veenendaal. Ik ben 32 jaar oud en mijn enige ervaring met D&D zijn deze online sessies: https://geekandsundry.com/shows/critical-role/

Mochten jullie nog steeds op zoek zijn naar extra mensen, houd ik mijzelf warm aanbevolen.

Groet,
Maarten


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017, 22:46 
Meeple

Berichten: 14
Hallo Maadao,

ik heb je een PM gestuurd,

groeten,

Stilaphint


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017, 14:05 
Joker

Berichten: 8
Als het kan zou ik met een vriend ook erg graag mee willen doen. We zijn allebei nieuw, ik hoop niet dat het een probleem is. Wij zijn wel erg fanatiek en komen uit Wageningen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017, 23:36 
Joker

Berichten: 6
Woonplaats: Veenendaal
Ik heb de DM voor deze game net een appje gestuurd om hem te laten weten dat jullie graag mee zouden doen.

We hebben een session 0/1 gepland staan voor vrijdag 1 dec, dus ik weet niet zeker of jullie daar nog bij kunnen zijn.
Ik zou het wel gaaf vinden om 2 enthousiaste spelers extra te hebben, maar dat is aan de DM natuurlijk. Hopen dat het nog kan.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017, 00:13 
Meeple

Berichten: 14
zou op zich kunnen inderdaad.
We kunnen mogelijk nog wel 2 spelers gebruiken.
Ik heb je een Pm gestuurd


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
13 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D Spelers Gezocht Gelderse Vallei  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®