Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017, 11:42 
Uno
Avatar gebruiker

Berichten: 1
Woonplaats: Schiedam
Hoi! Mijn naam is Luna, en ik ben 20 jaar en woon in Schiedam. Ik ben op het moment op zoek naar een D&D 5e groep rond Rotterdam, maar ik kan bijna overal in Zuid-Holland komen met OV. Ik zit al in een groep over internet, maar wil graag proberen om het in persoon te spelen. Als je op zoek bent naar een nieuwe speler, of een groep kent die op zoek zijn, dan hoor ik het graag!
Ik hou van groepen met nadruk op rollenspellen, en heb al een paar karakters klaar staan om meteen te gebruiken, maar ben erg flexibel en bespreek graag wat wel en niet mogelijk is.

--

Hey! My name's Luna, I'm 20 years old and live in Schiedam. I'm currently looking for a D&D 5e group around Rotterdam, though I can get most anywhere in South-Holland with public transit. I'm already in a running group over the internet, but I'd love to try out playing in person. If you're looking for a new player or you know a group that is, please message me!
I prefer roleplay-heavy campaigns, and have a few characters ready to go already, but I'm very flexible and love discussing what is and isn't possible with my DM.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017, 17:38 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Rotterdam
Hey Luna :wave:

Ik ben Nino ben 16 jaar en woon in oud charlois.
Een paar vrienden en ik willen beginnen met D&D 5e campagne.
We hebben weinig ervaring met D&D 5e maar je moet ergens beginnen. we hebben ook nog geen locatie om te gaan spelen.

We hebben een groepje van 5 waar 2 er van niet ver kunnen reizen. iedereen woont in de buurt van Rotterdam
als je het leuk lijkt om met onervaren spelers te spelen hoor ik het graag en engels is geen probleem.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017, 19:11 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Mijnsheerenland
Hey,

Ik ben Marijn, 17, en ook op zoek naar een groep rond Rotterdam. Ik ben een beginner met slechts 1 sessie gespeeld maar wil graag meer spelen.
Ik woon in de Hoeksche Waard maar reizen rond regio Rotterdam is voor mij geen probleem.

Ik ben maar alleen in m'n zoektocht, geen groep, maar ik hoor toch graag van je!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 jul 2017, 14:15 
Joker

Berichten: 7
Hallo Iedereen,

Ik ben de DM van een nieuwe group in en rond Rotterdam met een Homebrew campaign. Deze is wel geschreven voor een wat... donkere sfeer? Maar moet op zich kunnen passen op een jongere groep. Ik heb contact gehad met Luna A.k.a. Meyecy over het mogelijk starten van een tweede groep.

Dus bij deze gelijk het peilen voor spelers. Mochten jullie interesse hebben met elkaar te spelen maar hebben jullie nog een DM nodig wil ik best wel inspringen. Meer oefening voor mij!

Laat maar klinken en bedankt!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2017, 17:26 
PIONier

Berichten: 4
Hey,

Ik woon in Rotterdam, ben 29 en ik zit zelf al een tijd te overwegen om een groep te zoeken voor dnd. Ik heb beperkte ervaring met 3.5 en (nog) geen ervaring met 5th.

Ik zou mij graag willen aansluiten bij deze groep als dat mogelijk is :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017, 11:53 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 4
Hallo,

Ik ben ook geintresseerd om een leuke groep te joinen als speler. Heb D&D 2nd, 3rd, 3.5 en 5th edition ervaring als DM en speler. Woon in Delft (met vervoer en evt speellocatie beschikbaar).

Speel al om de week in (volle) groep in vrienden en kennissen kring, maar lijkt me leuk dat afwisselen met een spel waar je mensen niet door en door kent.

Ik hou ervan serieus RPG-en af te wisselen met humor.

Hangt wel af van wanneer.

Verneem graag.

Koen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017, 22:30 
Uno

Berichten: 1
Hi all,

Ik ben Cazzy, 22 jaar en woonachtig in Vlaardingen.
Ik heb weinig ervaring met 5e en ben op zoek naar een leuke groep die consistent bij elkaar komt voor een D&D sessie. Ik zou het tof vinden om een leuke groep samenstellen (ik kan zelf -nog- niet DM'en) en hier vaker mee te zitten!

Ik kan reizen in en omgeving Vlaardingen en stel daarnaast ook mijn appartement ter beschikking als eventuele meeting place als dat het makkelijkst is :D

Graag hoor ik of er iemand een plekje heeft voor mij!
-Cazzy


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D 5e groep gezocht regio Rotterdam (English OK)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®