Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017, 20:50 
Uno
Avatar gebruiker

Berichten: 1
Woonplaats: 't Harde
Hey :D

Ik ben Marijke, 38 jaar.
Tijdens mijn studententijd heb ik uren verbracht met roleplaying. Nu is het alweer een tijdje geleden en mijn vingers jeuken om een nieuwe groep te vinden.

Ik heb ervaring met AD&D, D&D 3.5/4, Warhammer, Vampire en Mage:The Ascention. Voor D&D heb ik zowel geDMed als gespeeld.

Mijn lievelings karakter dat ik jarenlang gespeeld heb is Oneeh Snelgevloghe, een gnome Priest/Wizard in Faerûn, te nieuwschierig, veel pratend en met regenboog dreads

Ik zoek een groep die van veel humor houdt en character devellopment goed kan waarderen.
Of als meer mensen op zoek zijn kunnen we een groep starten ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017, 15:56 
PIONier

Berichten: 3
Hoi Marijke! Ik ben zelf 32 en ben net in de 'omgeving' (lees: Steenwijk) komen wonen en daardoor dus mijn eigen D&D groep aan de andere kant van het land achter me moeten laten, op de random avond eens per kwartaal na.

Nu ben ik wel geinteresseerd, en zou graag van je horen of je al anderen hebt gevonden en wat je ideeën hiervoor zijn.

Mijn ervaring zit met name in AD&D, D&D 3/3.5/5, daarnaast ook nog wel af en toe een uitstapje naar andere RPGs gemaakt maar niets noemenswaardigs.

Bij mij staat character development voorop, ook als dat soms een minder optimaal resultaat kan hebben (wil niet zeggen dat ik een party backstabber hoor).


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DnD groep gezocht in Zwolle  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®