Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2018, 20:24 
Meeple

Berichten: 14
Hallo allemaal,
Ik ben al jarenlang nieuwsgierig naar Dungeons & Dragons. Recentelijk heb ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken; na het doorploegen van de Player's Handbook en een aantal afleveringen van Critical Role, heb ik nu twee keer meegedaan aan the Adventurers League modules bij de Fantasy Realm in Zwolle.

Het spelen bij de Fantasy Realm is heel goed bevallen, maar ik wil graag vaker dan één keer in de maand spelen en liever niet de hele dag in het weekend omdat we dan ook altijd druk met de kinderen zijn.

Dus nu trek ik nog stoutere schoenen aan: Ik kom graag in contact met andere mensen in de buurt van Heerde die wekelijks of twee wekelijks een avond willen D&D'en. In 'de buurt van Heerde' is best betrekkelijk want ik heb een auto en ben bereid ervoor te reizen, maar jullie zijn ook welkom om bij mij aan tafel aan te schuiven. We wonen prachtig in de bossen en (ik wil niet pochen, maar volgens mij is het wel echt zo) is het een perfecte ambeance om een fantasy rollenspel te spelen.

Zoals hierboven al duidelijk werd ben ik met twee Adventurers League sessies nog behoorlijk groen, maar ik ben geheel bereid (en het lijkt me stiekem ook wel leuk) om zelf te DM'en (als jullie een beetje geduld met me hebben). Ik heb heel veel zin om Lost Mines of Phandelver te gaan spelen (of runnen). Iets wat gewoon grootser van opzet is dan de losse modules die ik tot noch toe in de Adventurers League heb gespeeld. Wellicht dat er een groep tot stand komt waarmee we na Phandelver nog andere campaigns kunnen spelen... Ik kijk uit naar jullie reacties.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019, 21:17 
Meeple

Berichten: 10
Hoi,

Heb je al wat mensen gevonden in de buurt van Heerde? Ben net in Wapenveld komen wonen, tijdelijk in vakantiehuis, vanaf augustus is nieuwbouw klaar en woon ik tussen Wapenveld en Heerde. Speel graag bordspellen maar ook RPG. Combinatie van bordspel en RPG speel ik ook graag zoals bijv Mansion of Madness.

Ben erg benieuwd of het is gelukt en of je ook andere bordspelspelers in de buurt kent?


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D 5E Spelers/Groep gezocht in (de buurt van) Heerde  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®