Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Rifugio

1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019, 12:41 
Uno

Hallo!

Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een nieuwe groep om D&D te kunnen spelen in een homebrew wereld van eigen makelij. Ik zoek nog enkele spelers om te kunnen beginnen. De bedoeling is dat er om de twee weken (op de vrijdagavond) gespeeld gaat worden, dus enige toewijding aan D&D is zeker handig!
Ikzelf speel al bijna 15 D&D, één van de spelers zit al op 28 jaar ervaring. Voor zij die mee willen doen is dit een kans om ervaring uit te wisselen, of juist om te steunen op al die ervaring. Gemiddelde leeftijd van de groep ligt nu ergens rond de 35. Het is een LGBTQ+ vriendelijke groep waarbij er gestreefd wordt naar een goede balans tussen RolePlay en vechten.
Sessie 0 zal bestaan uit het samen maken van de karakters, de wereld wat uitdiepen en kijken of er een goede klik is tussen alle spelers.

In het kort voor de campagne:
Totaal aantal spelers: 4 á 5
Editie: 5e editie (met wat kleine aanpassingen) gecombineerd met enkele regels uit Kingmaker (Pathfinder)
Setting: homebrew
Synopsis: Recentelijk is er een nieuwe continent ontdekt en de spelers hebben hun zinnen gezet om daar hun eigen land op te bouwen. Er is iemand gevonden die de eerste oversteek wil financieren, maar wat volgt is geheel aan de spelers.

De post lijkt mij zo lang genoeg. Heb je vragen en/of interesse, stuur me een privébericht!

Offline Profiel     

1 bericht | Pagina 1 van 1 |

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D 5e spelers gezocht regio Houten (Utrecht)