Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019, 07:25 
PIONier

Berichten: 3
Goedendag!

Ik ben op zoek naar een groep waar ik kan aansluiten.
Totaal nieuw in het spel, ik heb mezelf natuurlijk wel ingelezen enz.
26 jaar en ik kom uit Roosendaal (onder Breda). Ik vind het niet erg om ver te rijden, max is wel een beetje 1,5 uur.

Ik hoor graag welke groepen er nog iemand bij zoeken.

Groeten,
Dominique


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 okt 2019, 19:10 
PIONier

Berichten: 2
Hallo!
ik woon net over de grens bij roosendaal ik speel sinds enkele maanden D&D maar vooral online. ik zoek ook een IRL groep in de ruime regio Roosendaal, noord Antwerpen. Moest je een groep vinden of samen krijgen heb ik zeker interesse om te joinen. Ik heb vooral interesse als speler vind mezelf nog niet genoeg bekent met de regels om te DM'en :)

groetjes


Laatst bijgewerkt door minimalicious op do 17 okt 2019, 17:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 17 okt 2019, 14:41 
PIONier

Berichten: 3
Wij komen ook uit Roosendaal (helaas eerdaags verhuizen naar Steenbergen maar dat is ook dichtbij genoeg zo te zien) en zijn op zoek naar meer mensen om een groep te beginnen. Wij waren ook al op de DnDNL reddit site aan het zoeken naar meer mensen dus ik kopieer onze post van daar wel: