Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019, 07:25 
PIONier

Berichten: 3
Goedendag!

Ik ben op zoek naar een groep waar ik kan aansluiten.
Totaal nieuw in het spel, ik heb mezelf natuurlijk wel ingelezen enz.
26 jaar en ik kom uit Roosendaal (onder Breda). Ik vind het niet erg om ver te rijden, max is wel een beetje 1,5 uur.

Ik hoor graag welke groepen er nog iemand bij zoeken.

Groeten,
Dominique


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 okt 2019, 19:10 
PIONier

Berichten: 2
Hallo!
ik woon net over de grens bij roosendaal ik speel sinds enkele maanden D&D maar vooral online. ik zoek ook een IRL groep in de ruime regio Roosendaal, noord Antwerpen. Moest je een groep vinden of samen krijgen heb ik zeker interesse om te joinen. Ik heb vooral interesse als speler vind mezelf nog niet genoeg bekent met de regels om te DM'en :)

groetjes


Laatst bijgewerkt door minimalicious op do 17 okt 2019, 17:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 17 okt 2019, 14:41 
PIONier

Berichten: 3
Wij komen ook uit Roosendaal (helaas eerdaags verhuizen naar Steenbergen maar dat is ook dichtbij genoeg zo te zien) en zijn op zoek naar meer mensen om een groep te beginnen. Wij waren ook al op de DnDNL reddit site aan het zoeken naar meer mensen dus ik kopieer onze post van daar wel:

DnD 5e Real Life: Wij zijn 2 DnD'ers die op zoek zijn naar een groep of andere spelers om een DnD groep mee te maken. Wij zijn op zoek naar DnD spelers die luchtig spelen en niet al te serieus zijn maar gewoon een leuke/goede tijd willen hebben. Wij hebben al een andere DnD groep maar hier is niet echt een klik mee naast het DnD'en. Wij zijn opzoek naar een wat kleinere groep (niet meer dan 6 personen) die hopelijk erg hecht kan worden. Wij zijn fantasie-rijk ingesteld en doen ons best om te RP'en, uiteraard met hier een daar wat hilarisch slechte RP-momenten. Wij zijn dus niet alleen op zoek naar een DnD groep maar naar een groep waarbij het goed klikt en wij gezellig met zijn allen uitkijken naar de volgende sessie.

Wij hebben enige ervaring met 5e en de lore van eerdere edities. Wij zijn het liefst spelers maar kunnen ook Dm'en (zowel langere campaigns als one-shots).

Ben/zijn jij/jullie ook op zoek naar 2 mannen rond de 28j om samen mee te DnD'en en een leuke tijd te hebben dan horen wij graag van jullie. Wij kunnen er eventueel een 3e persoon bij halen als dat beter uitkomt.


Gezien jullie berichten zouden wij in ieder geval wel geïnteresseerd zijn.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 17 okt 2019, 18:18 
PIONier

Berichten: 2
Steenbergen is zeker goed te doen! Als er een groep word gevormd ben ik zeker geintereseerd om te joinen. Een idee dat ik al in andere groepen heb gezien is een roterend dm systeem wat mss wel een oplossing is als niemand zich geroepen voelt om te dm'en. Ik heb ook wel een zekere interesse in published campaigns omdat ik alleen nog maar homebrew heb gespeeld maar zeker geen vereiste :).

Hopelijk tot snel ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 24 okt 2019, 19:45 
PIONier

Berichten: 3
Wij zijn nog steeds op zoek naar meer mensen, wij kunnen nu een groep van 3 mensen maken. Wij zien er echter graag meer (ongeveer 5 in totaal).

Mocht iemand dit lezen en interesse hebben dan horen wij het graag.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 24 okt 2019, 19:49 
PIONier

Berichten: 3
Ik doe ook mee, klinkt goed! Dan hebben we momenteel 4 spelers. Nog 1 goed zoeken ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 26 okt 2021, 16:06 
Joker

Berichten: 5
Hoi allen,

Ik speel al een tijdje met de gedachte weer iets met D&D te gaan doen maar tot op heden is dat nog niet van de grond gekomen. Heb niet super veel ervaring (lees: laatst gespeelde sessie is 15 jaar terug) en zal wel weer een beetje moeten inkomen…. Op het moment ben ik nog woonachtig in Rotterdam maar ik zal over +- 2 weken verhuizen naar Breda en dus op redelijke afstand wonen om de krachten met jullie te kunnen bundelen.
Ik heb laatst in een opwelling al de essentials kit “dragon of icespire peak” gekocht, die zouden we eventueel kunnen spelen. Ik zou eventueel het DM’en op me willen nemen (als niemand het erg vindt dat dit gepaard gaat met een enorme leercurve) maar vind het zeker ook leuk om met roterende DM te werken of als speler aan de gang te gaan.
Met mijn 35 jaar ben ik ietsje ouder dan jullie groep gemiddelde maar ben wel nog jong van geest hoor ;)

Laat maar weten of jullie nog een plekje hebben voor een oude (bijna) ex-rotterdammer!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Beginnende vrouw zoekt D&D  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons: Fantasy in een spannend bordspel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®