Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 14 maart 2020, 16:18 
Joker

Berichten: 7
Dag Allen,
Ik ben een beginnende "keeper" en ik ben op zoek naar 1 of 2 spelers in de omgeving venlo die nog willen aanschuiven bij mijn Call of Cthulhu 7e Tabletop RPG.
Momenteel zijn we nog aan het orienteren dmv one-shot avonturen maar ik wil uiteindelijk overgaan naar een campagne. Het betreft een 2-wekelijkse aangelegenheid maar de exacte speeldag staat nog niet vast.
Ik ben nog zoekende of het een CoC of een Pulp-cthulhu Campagne wordt ook hier zijn de huidige sessies voor. Er zijn 2 spelers maar ik zou het liefste 3 spelers in een campagne mee nemen.

Voor mensen met interesse hoor ik het graag via een PM. En mocht je iemand weten die uit de omgeving komt en mogelijk interesse heeft dan geef het aub door. De CoC spelers zijn dun bezaait in limburg :p


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021, 20:40 
Joker

Berichten: 7
Dag Allen,
Ik ben een beginnende "keeper" en ik ben op zoek naar 1 of 2 spelers in de omgeving venlo die nog willen aanschuiven bij mijn Call of Cthulhu 7e Tabletop RPG.
Momenteel zijn we nog aan het orienteren dmv one-shot avonturen maar ik wil uiteindelijk overgaan naar een campagne. Het betreft een 2-wekelijkse aangelegenheid maar de exacte speeldag staat nog niet vast.
Ik ben nog zoekende of het een CoC of een Pulp-cthulhu Campagne wordt ook hier zijn de huidige sessies voor. Er zijn 2 spelers maar ik zou het liefste 3 spelers in een campagne mee nemen.

Voor mensen met interesse hoor ik het graag via een PM. En mocht je iemand weten die uit de omgeving komt en mogelijk interesse heeft dan geef het aub door. De CoC spelers zijn dun bezaait in limburg :p


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021, 12:38 
PIONier

Berichten: 2
Yo! Ik heb interesse! Heb jonge kinderen een fulltime baan, dus om de week zou goed zijn.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - REPOST - Call Of Cthulhu 7e Keeper LFG omg Venlo  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

, cthulhu, one-shot, spelers, venlo



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®