Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




33 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Online dnd 5e gezocht
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2020, 00:18 
Sojaboon

Berichten: 27
Hello,

Graag ga ik wat meer spelen, ben er een tijdje uit geweest. Maar zit me, zeker nu met de lockdown, enorm te vervelen! Who else?? Daarom ben ik op zoek naar een online groep, of mensen die samen een groep willen vormen. Ik ben niet een mega serieuze speler, vind de gezelligheid en humor eromheen ook erg belangrijk!

Laat me weten als je je geroepen voelt!

Tot speels!
Marlous


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020, 16:28 
Uno

Berichten: 1
Hoi Marlous, ik heb een jaar of wat geleden DND gespeeld en het lijkt me leuk dat weer op te pakken. Ik ben ook niet mega serieus, ik speel vooral voor de gezelligheid. Online lijkt me wel leuk, zeker nu in deze tijd is dat wel handig. Waar kan je dat doen?
Groetjes Lisa


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 11 apr 2020, 11:31 
Joker

Berichten: 7
Hi Marlous,

Klinkt goed, ik wil graag ook weer eens spelen nu mijn vaste groep stil staat tijdens de lockdown.
ik weet alvast 1 mogelijkheid: Roll20.net die website is erg bekend en aardig populair (en gratis!).

Laat maar weten wat je van plan bent.

groetjes,
Paul


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020, 17:04 
PIONier

Berichten: 2
Hoi Marlous,

Zoek je nog iemand voor bij de groep?
Ik heb wel ervaring met D&D en ook enige ervaring met roll20. Dat is nu met het hele corona wel een goede uitvinding.

Gr. Karen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020, 17:28 
Meeple

Berichten: 10
Mochten jullie nog iemand zoeken? Ik heb enige ervaring als verhalen verteller en als speler. Misschien is het een idee om D and D beyond te koppelen aan roll20 en van daaruit te spelen?

Laat maar weten, mocht er interesse zijn.

Grt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020, 22:51 
Uno

Berichten: 1
zijn jullie nog zoekende?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020, 22:55 
Sojaboon

Berichten: 27
Hallo allemaal, mijn welgemeende excuses! Ik ben een beetje afgeleid door wat grote veranderingen in mijn privé leven (werk en woon gerelateerd) en heb niet meer gedacht aan het forum en mijn oproep! Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe groep. Ik heb geen specifiek idee over hoe daar invulling aan te geven nog, heb zelf ook wel eens ge-dm-t, maar voornamelijk als speler meegedaan. Als iemand zich geroepen voelt om te dmen lijkt me dat prima iig! Ik weet niet zo goed hoe we de overstap van hier het forum naar een groep kunnen maken eerlijk gezegd, zijn daar handige tips voor? Ik zal het nu in de gaten blijven houden, of er nieuwe berichten zijn hier. Hehe! Ik hoor graag van jullie!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020, 12:18 
Locomotief

Berichten: 30
Loussoe schreef:
Hallo allemaal, mijn welgemeende excuses! Ik ben een beetje afgeleid door wat grote veranderingen in mijn privé leven (werk en woon gerelateerd) en heb niet meer gedacht aan het forum en mijn oproep! Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe groep. Ik heb geen specifiek idee over hoe daar invulling aan te geven nog, heb zelf ook wel eens ge-dm-t, maar voornamelijk als speler meegedaan. Als iemand zich geroepen voelt om te dmen lijkt me dat prima iig! Ik weet niet zo goed hoe we de overstap van hier het forum naar een groep kunnen maken eerlijk gezegd, zijn daar handige tips voor? Ik zal het nu in de gaten blijven houden, of er nieuwe berichten zijn hier. Hehe! Ik hoor graag van jullie!



De eerst volgende stap is meestal richting Discord of Whatsapp [DISCORD AAN TE RADEN!!!] om vanuit daar verder iets te bespreken :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020, 16:28 
Sojaboon

Berichten: 27
Heeft iedereen discord? Of geven mensen de voorkeur aan WhatsApp?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020, 13:21 
Joker

Berichten: 5
Hi!
Zijn jullie nog steeds opzoek of ondertussen al voorzien? Ben zelf ook nog opzoek naar een online 5e groep :)

Ervaringen als DM en speler:
Dnd 3.5
Pathfinder
Dnd 5e
Shadowrun


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020, 13:24 
Sojaboon

Berichten: 27
Ik ben sowieso nog opzoek! Maar omdat ik pas maanden later dan mijn initiële oproep heb gereageerd weet ik niet wat de status is van degene die toen ook op zoek waren!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020, 14:38 
Joker

Berichten: 7
Ik ben ook op zoek naar een online D&D groep. Door Corona is mijn offline groep stilgevallen en zelfs zonder corona heb ik nood aan meer D&D in mijn leven en dat zou ik graag aanvullen met een regelmatige online sessie.

Wij spelen 5e en daar ben ik DM dus ik kan wel wat helpen met regels maar ik zou online liefst niet DM'en om zelf eens te kunnen spelen (ipv forever DM te zijn)

Ik heb Discord en denk inderdaad dat dat de gemakkelijkste weg gaat zijn van dit forum naar een echte D&D groep.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020, 14:25 
Sojaboon

Berichten: 27
Ik heb ook discord maar ben er niet behendig mee. Zou jij een groep aan kunnen maken daar, met een link om je aan te melden, voor diegene die vanuit hier dan naar daar kunnen komen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020, 10:27 
Joker

Berichten: 7
Ik heb een Discord kanaal opgezet, dat was maar een minuutje werk. Maar ik kan niet een hele tijd zitten wachten tot iemand opdaagt. Kunnen we een dag en uur afspreken om kennis te maken?

https://discord.gg/suFdbm


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020, 10:53 
Sojaboon

Berichten: 27
Vandaag na etenstijd? Uur of acht?


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
33 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Online dnd 5e gezocht  

Gebruikers die deze topic waarderen

Loussoe

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®