Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2020, 16:40 
PIONier

Berichten: 3
Hallo allemaal,

Mijn naam is Aart, 21 jaar. Ik ben nu een jaar lang DM in een online text-only campaign, en het lijkt me nu leuk om ook een campaign te starten met microfoon/in het echt. Het gaat om een campaign voor (bijna) nieuwe spelers, dus je bent van harte welkom als je geen enkele dnd or roleplay ervaring hebt! Als er voldoende spelers zijn die naar Gouda willen reizen kan het misschien in het echt (als corona voorbij is natuurlijk), anders doen we het gewoon online! De voertaal wordt Nederlands. Ik ben van plan om de Lost Mines of Phandelver te runnen, en als vervolg Storm King's Thunder als het goed loopt. Als je hier op googlet: Pas op voor spoilers!

Het gaat om:
- Een keer in de twee of drie weken op zaterdagavond rond 19:30-22:30
- Voor nieuwe spelers - geen kennis van het spel nodig! Het is ontzettend spannend om te beginnen! Ik weet nog dat ik bij mijn eerste spelletje dnd een paar minuten voor de spellenwinkel stond, ik was erg zenuwachtig, ga ik wel of niet? Ik besloot toch naar binnen te lopen. Nooit spijt van gehad!
- Natuurlijk kan het zijn dat je het minder leuk vindt dan je had verwacht, dus het is te begrijpen als je afhaakt na de eerste 2 keer oid, maar als je blijft is het fijn als je (bijna) elke sessie aanwezig kunt zijn zodat je geen dingen mist en zodat we een echte groep vormen.
- Ik hoop op 4 of 5 spelers, plus mij als DM (spelleider)

Lijkt het je leuk? Stuur een berichtje, of voeg me toe op discord (AartvB#8543), en vertel een beetje wie je bent, hoe je erop kwam om dnd te gaan doen en alles wat je maar kwijt wilt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Nederlandse campaign voor nieuwe spelers!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®