Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Op zoek naar spelers? Zie aparte rubriek onder spelers gezocht.



2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2014, 15:39 
PIONier

Berichten: 3
Voor een groep van 4 mensen zijn wij nog op zoek naar een 5e persoon! We spelen elke eerste zaterdag van de maand vanaf 1 uur 's middags tot wanneer we kunnen/willen. Sommige spelers zijn er al 15 jaar, anderen 2 of 3 jaar. De leeftijden lopen uiteen van 30 tot 40 (onze 26-jarige is net geƫmigreerd voor een baan in Londen...). We zijn allemaal redelijk prettig gestoord en vinden het ook belangrijk om over andere dingen te praten dan d&d. We spelen eigenlijk altijd bij mij thuis in Utrecht.

Het belangrijkste is dat we echt full scale roleplayers zijn. Dit wil niet zeggen dat we nooit eens lekker vechten, maar...:

Houd je dus van min-max gamen, ga je op zoek naar de beste magic items en dien je een lijst in bij je DM en baal je als je een stat hebt onder de 10, dan is dit niet de groep voor jou. Vind je de regels belangrijk en ken je die uit je hoofd? Ook dan is dit niet de groep voor jou.

Houd je ervan om je helemaal in te leven in je karakter, om lekker tegendraads te kunnen spelen, zo lang het maar bij je karakter past met een groep die dit begrijpt en ook doet? Is het niet heel erg dat er soms sessies voorbij gaan zonder een (fysiek) gevecht? Houd je van politieke intriges, diplomatie, onder de gordel acties, filosofische gesprekken tussen karakters, ingewikkelde verhaallijnen en een wereld die al 17 jaar ontwikkeld is en waar je soms je oude PCs ook nog tegen komt (voor of tegen je)? Dan moet je vooral wel reageren. :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 15 feb 2015, 19:10 
PIONier

Berichten: 2
Hallo,
Ik reageer nog al laat, maar ik dacht, beter laat dan nooit. en wie niet waagt wie niet wint. Het lijkt me leuk om keertje mee te komen doen als jullie nog steeds een plekje hebben. Mocht het klikken dan lijkt het me erg leuk om mee te doen. Bedoelen jullie met fullscale roleplay dat je ook verkleed komt(dat is voor mij net een brug te ver)? of is het vooral roleplay in spel(dat vind ik wel erg leuk)? Laat maar weten of jullie nog steeds iemand zoeken en of ik een keer kan komen kijken.
Groeten Marije


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen  
 Feed - Onderwerp - Speler gezocht in Utrecht (D&D 3.5/Pathfinder)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®