Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




92 berichten | Pagina 4 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 13 nov 2014, 00:17 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
Lena schreef:
26. Een vraagje die mijn neefje al bezig houdt: Is er dit jaar terug een wedstrijd waaraan jonge kinderen kunnen deelnemen? Vorig jaar was het een grote versie van Biggen, geloof ik.

De grote biggen waren inderdaad leuk, maar ze hebben de vorige beurs helaas niet overleefd. Die zijn er dus niet meer bij, maar de speurtocht van Bordspelmania en de tombola zouden wel wat soelaas moeten bieden.

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 13 nov 2014, 00:19 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
Lena schreef:
27. Zijn er naast Crokinole nog andere behendigheidsspellen te spelen? Vorig jaar heb ik de Passe-Trappe gemist...

Passe-Trappe was er vorig jaar wel, zij het onder de naam Pucket in de uitvoering van Fair Games. Zij zijn er dit jaar helaas niet bij, maar als we er de plaats voor hebben, zullen we onze Passe-Trappe zeker niet thuis laten.

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 13 nov 2014, 00:23 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
Kaa schreef:
28. Blijven er genoeg mogelijkheden om zelf spellen uit te lenen? Maw word het aantal tafels uitgebreid?

De speluitleen blijft integraal bewaard. De verschillende "balies" worden wel samengevoegd tot één. Voor de algemene spellen hebben we het equivalent van 84 vierpersoonstafels voorzien, voor de tweepersoonsspellen zijn het er nog eens 20, net als voor het kinderplein. Ja dus ;).

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 13 nov 2014, 00:48 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
Kaa schreef:
29. Zijn jullie bang voor een spellenspektakel scenario (te populair)

Ik vermoed dat je hier doelt op het Spellenspektakel zoals het bestond voor het naar Zwolle verhuisde en terugkeerde naar Eindhoven, maar niet echt, neen. Organisatorisch en wellicht ook commercieel zat dat helemaal anders in elkaar.

Laat de geschiedenis maar geschiedenis zijn. Belangrijker is, denk ik, om te zien dat het Spellenspektakel inmiddels terug is waar het thuishoort en dat de leiding weer in handen is van mensen die voeling hebben met de spellenwereld. Bovendien heeft de tijdelijke verhuis van het Spellenspektakel ook ruimte gegeven aan een initiatief als Zuiderspel om zich te ontwikkelen. Als speler kan ik dat alleen maar toejuichen.

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 10:16 
1. Memoir '44 (2004)

Berichten: 708
Woonplaats: Burcht (Antwerpen)
FORUM-Fed schreef:
WTULTC schreef:
22. Is de WC weer gratis?

Vanzelfsprekend. En de parking, en de vestiaire én de warme persoonlijkheid en glimlach van de vele vrijwilligers...


:clap: Dat is ongetwijfeld 1 van de redenen waarom we naast Spiel ook elk jaar een dagje Spel plannen. Ik ben benieuwd hoe jullie grote stap zal verlopen. Het klinkt alvast veelbelovend.

_________________
[img]https://www.bordspelmania.eu/images/bgg/Stefaan_Henderickx.png[/img]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 10:43 
Joker

Berichten: 5
Woonplaats: Nukerke
@christophe

30. Nemen jullie bestellingen of verzoeken mee naar spel?

31. Van welke titels verwachten jullie veel op spel? M.a.w. welke spellentips zou je kunnen geven in de volgende categorieën: veelspeler en vlug familiespel?

(update nummering)


Laatst bijgewerkt door liebhen op vr 14 nov 2014, 12:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 10:56 
5. War of the Ring Collector's Edition (2010)

Berichten: 708
Woonplaats: Burcht (Antwerpen)
liebhen schreef:
@christophe

23. Nemen jullie bestellingen of verzoeken mee naar spel?

24. Van welke titels verwachten jullie veel op spel? M.a.w. welke spellentips zou je kunnen geven in de volgende categorieën: veelspeler en vlug familiespel?


Ik vrees dat ik je in de war bracht in verband met de nummering door een vraag te quoten die niet de laatste was. Mijn excuses (en welkom op het forum).

_________________
[img]https://www.bordspelmania.eu/images/bgg/Stefaan_Henderickx.png[/img]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 11:28 
3. Hoogspanning (0)

Berichten: 162
Woonplaats: Herent - België
als ik het goed geteld heb worden de twee bovenstaande vragen dan nrs 30 en 31...

32. zijn de koopjes op de beurs voor beide dagen dezelfde?
(Ik kan namelijk op beide dagen niet komen wegens andere verplichtingen, maar zou evt zondag heel even kunnen langskomen als de koopjes de moeite zijn... Dus als ik zaterdag via het forum te weten kom wat de echte koopjes waren, kan ik zondag misschien even wegglippen na het familiediner :D )

33. zal de tweedehansstand wat toegankelijker zijn? in het verleden heb ik vaak na het zien van het drummen aan de stand al snel het zaaltje verlaten...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 19:46 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
De vraagjes voor de winkel sla ik even over. Als ik het goed gevolgd heb, zijn we dan bij deze aanbeland.

jopla schreef:
33. zal de tweedehansstand wat toegankelijker zijn? in het verleden heb ik vaak na het zien van het drummen aan de stand al snel het zaaltje verlaten...

De vorige jaren deelde de tweedehandsstand het kleine zaaltje steeds met de kinderspellen en ze stonden elkaar daardoor wat in de weg.

In de Waagnatie is dat probleem van de baan. De tweedehandsmarkt krijgt zowat een derde van de lange zijde van de zaal en ook de bochten in de opstelling zijn weggewerkt. Dat zou alles overzichtelijker en toegankelijker moeten maken.

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 21:05 
Winkelier
Avatar gebruiker

Berichten: 626
liebhen schreef:
30. Nemen jullie bestellingen of verzoeken mee naar spel?

We nemen het volledige assortiment mee naar spel, dus tenzij je "verzoek" nog niet in het assortiment zit of toevallig niet op voorraad is, hebben we hem bij op Spel.

Wat bestellingen betreft, je kan via de webshop nog bestellen/reserveren voor afhaling spel tot Woensdag 19 november, 24h00.

_________________
Bezoek onze winkel --> http://adriaensen-speciaalzaak.be
5% korting op bestelde artikels als lid van dit forum
Meer dan 5000 artikels - Veel anderstalige spellen met NL vertaling.
Verzending vanuit Belgie & Nederland aan scherpe Prijzen!!


Laatst bijgewerkt door Adriaensen op za 15 nov 2014, 21:04, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 21:20 
Winkelier
Avatar gebruiker

Berichten: 626
liebhen schreef:
31. Van welke titels verwachten jullie veel op spel? M.a.w. welke spellentips zou je kunnen geven in de volgende categorieën: veelspeler en vlug familiespel?

De voorbije jaren deden deze het telkens goed (op een enkele uitzondering na):
* De gouden ludo nominaties.
* De Impressens (Een aantal Essen titels die door forumfederatie worden geselecteerd)
* De koopjes

Ik denk dat tussen de spellen uit deze 3 "categorieën" voor elk wat wils zit. De meeste van de spellen zijn op de beurs ook te spelen (de koopjes zijn een selectie, dus niet alle koopjes zullen te spelen zijn)

_________________
Bezoek onze winkel --> http://adriaensen-speciaalzaak.be
5% korting op bestelde artikels als lid van dit forum
Meer dan 5000 artikels - Veel anderstalige spellen met NL vertaling.
Verzending vanuit Belgie & Nederland aan scherpe Prijzen!!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 21:22 
Winkelier
Avatar gebruiker

Berichten: 626
jopla schreef:
32. zijn de koopjes op de beurs voor beide dagen dezelfde?
(Ik kan namelijk op beide dagen niet komen wegens andere verplichtingen, maar zou evt zondag heel even kunnen langskomen als de koopjes de moeite zijn... Dus als ik zaterdag via het forum te weten kom wat de echte koopjes waren, kan ik zondag misschien even wegglippen na het familiediner :D )

Ja, de koopjes zijn voor beide beursdagen dezelfde, het kan natuurlijk wel zijn dat in de loop van de beurs een koopje uitverkocht raakt.

_________________
Bezoek onze winkel --> http://adriaensen-speciaalzaak.be
5% korting op bestelde artikels als lid van dit forum
Meer dan 5000 artikels - Veel anderstalige spellen met NL vertaling.
Verzending vanuit Belgie & Nederland aan scherpe Prijzen!!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2014, 22:22 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 145
Woonplaats: Tilburg
34. Wat doen jullie om de akoestiek zo prettig mogelijk te maken?


Laatst bijgewerkt door Bart op do 20 nov 2014, 00:35, in totaal 1 keer bewerkt.
vraagnummering aangepast


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2014, 00:22 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
Klavertje4 schreef:
34. Wat doen jullie om de akoestiek zo prettig mogelijk te maken?


Eigenlijk hebben we niets speciaals voorzien. In tegenstelling tot wat je zou verwachten van een dergelijke grote hal, lijkt de zaal de overtollige decibels van nature op te vangen. We hebben de voorbije weekends in functie van de eigen beurs nog werkbezoekjes gebracht aan Crisis en Brickmania, die op dezelfde locatie plaatsvonden, en daar hebben we op het vlak van akoestiek alvast geen hinder ondervonden. Ook met het extra licht zit het overigens helemaal goed.

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2014, 00:33 
Garnaal

Berichten: 323
Woonplaats: Kortrijk
35. Vrezen jullie niet dat de tweedehandsmarkt iets minder aantrekkelijk zal zijn omwille van de 10% die jullie inhouden dit jaar? Met iets minder aantrekkelijk bedoel ik dat sommigen andere kanalen zullen zoeken om spellen te verkopen of dat de prijs van de spellen iets hoger zal liggen.
Vanwaar de beslissing om hier toch een verandering in te brengen?


Laatst bijgewerkt door Bart op do 20 nov 2014, 00:36, in totaal 1 keer bewerkt.
vraagnummering aangepast


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
92 berichten | Pagina 4 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5 ... 7  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - V&A met Sven (Spel) en Christophe (Adriaensen)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Christophe Mannaert, Q&A, Sven De Backer, v&a; Spel 2014



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®