aicirtap schreef:
dan zou ik even forumfederatie zelf benanderen per email als het fijne er van wilt weten
http://www.forumfederatie.bewat ik weet van vorig jaar:
- geen spellen in folie
- spellen moeten compleet zijn
- spellen duidelijk voorzien van een briefje/etiketje met de prijs
- je moet een formulier invullen
- volgens mij/kan mag je de prijs tussentijds wijzigen
- spellen die blijven liggen gaan naar peter pan project
Even al wat eerste antwoorden op hetgeen hiervoor wordt gesuggereerd:
géén follie: klopt! > de achterliggende gedachte: bezoekers van de tweedehandsstand moeten het spelmateriaal kunnen bekijken...
complete spellen: vanzelfsprekend
voorzien van briefje/prijsetiket: NEEN! Het plakken van een prijsetiket doen we zelf met schilderstape. De gewenste prijs moet uiteraard wel door de kandidaat-verkoper op zijn/haar verkooplijst worden ingevuld.
formulier invullen: er moet inderdaad een verkooplijst worden ingevuld, waarop titel en vraagprijs staan (dit jaar max. 25 spellen per persoon en een maximaal budget van 250 euro per verkooplijst!)
prijswijzigingen: principieel
niet mogelijk! (uitzonderlijk is 1 prijsaanpassing mogelijk op zaterdagavond, onder bepaalde voorwaarden)
niet-afgehaalde spellen: die gaan inderdaad naar het GraSpAc-project (GraSpAc = gratis spellenactie). Deze actie, op initiatief van Forum Mortsel, zorgt ervoor dat talrijke vrijwilligers alle verzamelde spellen nazien, tellen en waar mogelijk, vervolledigen, om ze nadien te bezorgen aan organisaties die werken met kansarme jongeren tot 12 jaar...
Hou de website van FORUM-Federatie vzw in het oog. Normaliter in de loop van komende week zal het tweedehandsreglement en de verkooplijst van de website kunnen worden gedownload:
zie
http://spel.forumfederatie.be/sp12-kopenverkopen.html