Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





13 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: spel (broechem)
BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2007, 12:14 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 37
Woonplaats: tilburg
Zijn er nog mensen die naar Spel gaan in Broechem?
Wij willen daar voor het eerst naartoe gaan. Is dit een leuke 'beurs' om naartoe te gaan en krijg je ruim de kans om spellen te spelen (zonder er hiervoor in de rij te hoeven staan)?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2007, 13:43 
7. La Granja (2014)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Ja, ik, maar ook voor het eerst. dus kan ik je niets vertellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2007, 14:23 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Prima beurs, ben vorig jaar wel geweest dit jaar komt het helaas niet uit. Maar het is een hele gezellige informele sfeer en de meeste tafels heb je snel een plekje geen wachtrijen of iets dergenlijks. Alleen bij QWG was het vorig jaar nogal druk maar dat vonden wij niet zo heel erg er was genoeg anders te beleven!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 okt 2007, 16:17 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 224
Woonplaats: Sint Truiden/ Belgie
Ik ga er zeker heen. Veel dichterbij dan SpSp (wel kleinschaliger).

Het is vooral een speelbeurs. Er is slechts n verkoopstand (Adriaensen) maar die heeft over het algemeen wel behoorlijke prijzen.

_________________
We worden niet te oud om te spelen. We worden wel oud omdat we niet spelen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2007, 21:52 
Jakkiebak!

Berichten: 53
Woonplaats: Mol
Ik ben er vorig jaar ook geweest en vond het best wel een "schattige" beurs, vl kleinschaliger dan het spellenspektakel in Eindhoven, maar toch een beurs met de nodige charme.
Dit jaar zal ik er denkelijk weer naartoe gaan, Zwolle is immers echt te ver.

_________________
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find yourself.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 nov 2007, 23:36 
Sojaboon

Berichten: 24
Zijn er al mensen geweest?? Wij gaan morgen en ik heb er zin in!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007, 00:16 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Ondanks dat het Spellenspektakel in Zwolle was, heb ik nog heel wat Belgen gesproken :P


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007, 10:43 
4. Everdell (2018)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Inmiddels ben ik er geweest ja.
Leuk, leuk, leuk!
We hebben een toffe dag gehad zaterdag. Om 10.15 uur waren we (Mijn dochter, 3 nichtjes en ik) er al. Het was toen nog heel rustig (Behalve bij de verkoopstand).
eerst heb ik een rondje met de kinderen gelopen zodat zij goed wisten waar ze alles vinden konden. Al gauw zaten de jongste 2 (8 en 11) Hippe Kippen te spelen. Mijn dochter vond het zo leuk dat ze haar meegebrachte centjes om ging ruilen voor het spel. Met de oudste 2 (beide 14) zijn we gaan zitten bij het spel Wadi. De uitleg verliep niet helemaal succesvol, zodat we pas echt snapten hoe het in elkaar stak toen het spel uit was.
Mijn dochter had inmiddels Halli Galli opgehaald bij de spel-o-theek en ik moest natuurlijk een potje meespelen.
Bij de tafels van QWG was het spel Yspahan vrij. Dus schoven we daar aan. Ik moet zeggen dat ik het een heel aangenaam spel vind. We hebben ons er prima mee vermaakt. Het mocht mee naar huis.
Na een lunchpauze zagen we Spokentrap liggen. Omdat mijn dochter die nog niet kende, heb ik het haar even geleerd. Ze was er weg van. Terwijl ze even niet oplette, heb ik het maar aangeschaft voor Sinterklaasavond.
Ik wilde graag Gipsy King uitproberen en moet zeggen dat ik het een leuk en vooral lekker snel spel vind, ideaal voor een verloren half uurtje of als opwarmeer/ afsluiter. Ik won het spel en kreeg het spel Territories kado. dat ligt nu nog ongeopend in de kast, maar zal ik binnenkort zeker uitproberen. Gipsy King heb ik ook aangeschaft.
Mijn dochter wilde ook nog graag Wollie Bollie uitproberen. Dus schoven we daar nog even aan.
Ze vond het zo leuk dat ze spijt had van Hippe Kippen. Nu waren haar centjes weg en dit spel vond ze eigenlijk leuker. Gelukkig voor haar was ik in een hele goede bui. Ik kocht Wollie Bollie en vervolgens hebben we geruild.
Verder heb ik Notre Dame, Wikinger, Medici vs. Strozzi en Caylus Magna Carta gekocht. Mijn nichtjes kochten Leeuwenhart (19 euro), Durch die Wste (9,50), Mama Mia en Regenwormen.
Om 16.00 uur vonden we het leuk geweest en keerden we huiswaarts.

Niet alleen ik, maar ook de kinderen hadden er erg van genoten. Mijn nichtje van 11 heeft me in de auto wel 4 x bedankt voor de leuke dag. Dat zegt genoeg denk ik.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007, 11:12 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 365
Woonplaats: Zevenaar
[quote=4 x bedankt voor de leuke dag. Dat zegt genoeg denk ik.[/quote]

Dat zegt alles!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007, 11:45 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2954
Woonplaats: Deerlijk
Johanna schreef:
Bij de tafels van QWG was het spel Yspahan vrij. Dus schoven we daar aan. Ik moet zeggen dat ik het een heel aangenaam spel vind. We hebben ons er prima mee vermaakt. Het mocht mee naar huis.


Goed dat je van het spel genoten hebt. Ongetwijfeld was mijn uitleg heel goed :oops:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007, 14:22 
2. Orléans (2014)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Was jij degene die aan ons Yspahan uitlegde en het fenomeen pepernoten niet kende?

In dat geval: een perfecte, duidelijke en goed gestructureerde uitleg. Mijn complimenten!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007, 14:50 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2954
Woonplaats: Deerlijk
Ja, dat was ik.
Yspahan is wel een fijn spel om uit te leggen, want iedereen vindt dit een leuk spel.
Toch bedankt voor het complimentje. :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007, 21:22 
Jakkiebak!

Berichten: 53
Woonplaats: Mol
Ik heb Yspahan er ook gespeeld zaterdag, dus misschien heb je aan ons de regels ook wel uitgelegd ;)
Trouwens Amyitis (op dezelfde stand) was ook een spel dat me wel bijgebleven is, een spel met redelijk wat diepgang, en toch ook geschikt voor beginnende spelers.

_________________
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find yourself.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
13 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - spel (broechem)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®