Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017, 19:33 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Hallo daar,

Als eigenaar van Arkham Horror en diverse expansions ben ik benieuwd naar Eldritch Horror, waarvan ik overal lees en hoor dat dit een gestroomlijnde versie is. Helaas ben ik bij Arkham een beetje de draad kwijt geraakt na de aanschaf van uitbreidingen. Dus ik vroeg me af of dit bij Eldritch Horror ook zo is. Iemand ervaring met een of meerdere uitbreidingen? Want ik hoor ook dat het basisspel vrij basic is en al snel geen vernieuwing meer biedt.

Alvast bedankt!

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017, 22:34 
Veenboer

Berichten: 170
Woonplaats: Utrecht
Ik heb twee van de (sinds kort) vier kleine expansions. Deze voegen mijn inziens wel veel toe aan de basis met meer variatie, extra karakters, extra items, nieuwe baas etc. Kijk maar eens op BBG, je krijgt veel waar voor je geld :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017, 13:51 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Haha, zie nu pas de mooie autocorrect-titel van deze post :')

Dank voor je reactie! Ik heb inmiddels Dice Tower-video's gekeken van Forsaken Lore (de eerste expansion), Mountains of Madness (de tweede expansion, de eerste grote) en Strange Remnants (de derde expansion). Moet zeggen dat die twee kleine expansions me wel aanspreken, omdat ze in essentie enkel het basisspel aanvullen, en weinig nieuws introduceren. Vooral de focus-tokens, die in MoM geïntroduceerd zijn, zitten nu ook in Strange Remnants en dat ziet eruit als een subtiele maar broodnodige toevoeging aan het basisspel.

Ik hoop dat ik mijn vrienden hier lekker voor kan maken, dan kan ik dit spel kopen en dan is het tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe eigenaar voor mijn Arkham Horror-collectie :)

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017, 11:07 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 24
Woonplaats: Arnhem
Het zal je niet verbazen, maar naast extra eindbazen, monsters, wapens en 100 miljoen andere kaartjes voegt de specifieke sfeer in de uitbreidingen ook echt iets toe (vind ik). Ik speel altijd 1 uitbreiding per keer (nooit meer), dan merk je die sfeer het sterkst. Van drukkend Egypte en geheimzinnige wereldmysteries tot ijzingwekkende pool-sferen, net waar je zin in hebt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Eldritch Horror: toegevoegde waarde van expansionisme?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags

Eldritch Horror



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®