Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Tiny Epic
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020, 09:58 
Avatar gebruiker

Berichten: 149
Ik heb veel plezier met Tiny Epic Kingdoms, en bij vrienden ook met Galaxies en Zombies. Het is een hoop spel in een klein doosje. Als verzamelaar kriebelt het een beetje, het is zo aanlokkelijk de hele serie te gaan verzamelen... Goed plan? Of zijn er waar ik toch echt mijn handen niet aan moet branden? En welke zou bovenaan mijn lijstje moeten komen?

_________________
We've got a winner!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Tiny Epic
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020, 10:33 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 834
Woonplaats: De Meern
Ik heb galaxies en mechs, en de kickstarter voor dinos gebacked (en gespeeld via TTS)

Ik vind galaxies veruit de leukste, snel, simpel, interessant. vermakelijk.
Mechs vond ik nogal tegenvallen. Ik had gehoopt op iets meer robo rally vibe, en al met al is het gewoon niet zo leuk :D.
Dinos kijk ik erg naar uit.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tiny Epic
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020, 11:18 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Volgens mij geniet Galaxies de meeste faam. Ik heb zelf alle Tiny Epics die ik gespeeld heb ook weer verkocht; Galaxies plus expansion, en Zombies. Misschien koop ik UTEG nog een keertje terug, want Galaxies vind ik beter zonder dan met expansion.

Dit draadje heeft goede timing trouwens; 18 mei verschijnt de nieuwste op Kickstarter!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Tiny Epic
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020, 22:56 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Ik heb de oude defenders nog te koop voor de liefhebber!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Tiny Epic
BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020, 19:19 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Ik ben fan van de reeks, en ook al zitten er wel eens wat mindere tussen, de prijs is meestal dik oké en zoveel spel in zo'n kleine doosjes, dat is altijd de moeite!
Ik heb mechs nog maar 1x kunnen spelen met 3 en hoewel dat het eerste spel was, vond ik het toch wel tjokvol keuze zitten hoor en geslaagd.
Naar verluid is Tiny Epic Western een mindere en die heb ik dan ook niet.
Tiny epic Quest is een lange zit en de minst toegankelijke van de reeks, maar vind ik ook erg goed. Galaxies is inderdaad wel de beste en kingdoms is de eenvoudigste, maar altijd anders en toffe keuzes. Tiny Epic zombies heb ik gekocht om competitief te spelen, maar na de regels doorgenomen te hebben nog niet op tafel gekregen en niet echt overtuigd.

Wat me wel stoort aan de Tiny epic reeks zijn de slecht geschreven spelregels (zie: de competitieve variant van zombies bv). Dat kan volgens mij veel beter en duidelijker. Het moet natuurlijk allemaal in dat kleine boekje passen, maar daar zouden ze toch beter eens een goede editor op zetten.

Ik heb Tiny epic tactics in de kast staan, maar nog niet kunnen spelen. Dinosaurs heb ik gebackt en Pirates ga ik ook zeker backen. Defenders heb ik niet wegens geen fan van coöps.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Tiny Epic  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Tiny Epic



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®