Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021, 16:19 
1. Wingspan (2019)

Edwin84 schreef:
Dus bij tweespelers nog minder reden een roze kaart te spelen omdat je die ander die roze actie niet gunt bij 1 op 1 spelen.

Als dan in het aanbod veel roze ligt wordt dit ook nog eens niet snel ververst omdat niemand die roze kaarten pakt.

Dat is onze ervaring helemaal niet eigenlijk. Die roze kaarten gaan gemiddeld gesproken net zo hard als andere kaarten. Afhankelijk van de situatie zijn ze behoorlijk sterk. En vergeet niet dat er nog een heleboel ándere redenen zijn om zo'n kaart te pakken. Het nest dat erop staat, de punten, de habitat waar je ze in kunt spelen, de spanwijdte enzovoort. Dat maakt het spel nou juist zo interessant: dat je elke keer weer nieuwe redenen ontdekt waarom je juist die of deze kaart wilt hebben.

Offline Profiel  BoardGameGeek    

BerichtGeplaatst: ma 18 jan 2021, 10:13 
2. Sentinels of the Multiverse: Infernal Relics (2012)

Eens. Ik zal niet een roze vogel spelen voor de roze eigenschap, maar als het een nest of een naam of een kleur heeft dat ik nodig heb voor mijn bonuskaart of een einde ronde doel kan ik hem toch spelen. Ik speel ook vaak genoeg bruine vogels waarvan ik de bruine eigenschap niet gebruik of die vrijwel niets oplevert, vanwege andere redenen dan de eigenschap.

Offline Profiel     

17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Wingspan, Roze vogelkaart, eenmalig tussen beurten