Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



19 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 22 okt 2015, 10:52 
6. De Vorsten van Florence (2000)
Avatar gebruiker

Berichten: 109
Woonplaats: Deventer
Na jaren van nauwelijks spellen spelen, ben ik begin dit jaar gegrepen door het bordspelvirus. Ik speel nu ongeveer één keer per maand een avond met drie spelvrienden, maar dat is me te weinig. Nu heb ik gezocht of er in Deventer een spellenclub is, maar volgens mij is de club die er was ter ziele. In Apeldoorn is er wel één, maar die komt op dinsdag bij elkaar en dan kan ik niet, mijn voorkeur gaat uit naar de donderdag. Als iemand weet of er nog een spellengroep in Deventer actief is hoor ik dat graag. Anders overweeg ik om zelf wat op te zetten. Eén van mij spelvrienden woont ook in Deventer en die doet graag mee. Als iemand van dit forum geïnteresseerd is stuur mij even een berichtje. Dan krijg ik een beeld of er meer animo voor is.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015, 11:38 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 120
Woonplaats: Enschede
woon zelf in almelo. maar ik ken wel wat mensen die van deventer komen naar de speldag in enschede. ik zal ze volgende speldag even vragen of ze op dit bericht willen reageren.

_________________
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015, 22:08 
7. Caylus Magna Carta (2007)
Avatar gebruiker

Berichten: 109
Woonplaats: Deventer
Ha, bedankt! Ik dacht al, gaat er nu helemaal niemand reageren :cry:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015, 22:18 
8. Brass: Lancashire (2007)
Avatar gebruiker

Berichten: 109
Woonplaats: Deventer
O ja, misschien handig als ik aangeef wat ik zoal speel:
- Puerto Rico
- el grande
- vorsten van Florence
- caylus magna carta
- reef encounter
- catan steden &ridders
- ticket to ride
- clans

En spellen die ik in de kast heb staan, maar nog voor het eerst wil spelen:
- imperial 2030
- genoa
- brass
- macao

Maar ik sta ook open voor andere spellen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015, 23:48 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 120
Woonplaats: Enschede
Niet iedereen is even actief online :)

_________________
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2016, 11:30 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 120
Woonplaats: Enschede
jatr schreef:
O ja, misschien handig als ik aangeef wat ik zoal speel:
- Puerto Rico
- el grande
- vorsten van Florence
- caylus magna carta
- reef encounter
- catan steden &ridders
- ticket to ride
- clans

En spellen die ik in de kast heb staan, maar nog voor het eerst wil spelen:
- imperial 2030
- genoa
- brass
- macao

Maar ik sta ook open voor andere spellen!



ik heb afglopen weken wat andere mensen gesproken. er is denk ik wel behoefte aan een soort spelgroep in de buurt van deventer. ik zal die niet kunnen beheren maar ik kan je wel helpen met het opzetten er van.

_________________
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2016, 23:23 
10. Hanzesteden (2009)
Avatar gebruiker

Berichten: 109
Woonplaats: Deventer
Ik heb op dit moment mijn hoop gevestigd op:
http://spellenclubdeventer.net/ :clap:
Heb me een paar dagen geleden hier aangemeld en hoop dat dit van de grond komt. Iets concurrerends opzetten lijkt me in ieder geval niet handig :wink: En ik denk dat er wel ruimte is om ook andere spellen te spelen dan ze nu aangeven. Dat wil ik in ieder geval wel inbrengen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2016, 13:46 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 120
Woonplaats: Enschede
jatr schreef:
Ik heb op dit moment mijn hoop gevestigd op:
http://spellenclubdeventer.net/ :clap:
Heb me een paar dagen geleden hier aangemeld en hoop dat dit van de grond komt. Iets concurrerends opzetten lijkt me in ieder geval niet handig :wink: En ik denk dat er wel ruimte is om ook andere spellen te spelen dan ze nu aangeven. Dat wil ik in ieder geval wel inbrengen.


ik bedoel ook niet iets concurerends, gewoon iets aanvullends, heeft deventer al een facbook spellen groep, of een mail lijst.

hoe meer mensen je in dat soort ''digitale'' groepen krijgt, hoe makkelijker het wordt om iets af te spreken.

de spellenwinkel in deventer host geen spelevenemnenten meer, maar dat wil niet zeggen dat hij niet wil meehelpen met de promotie er van, hoe meer er gespeeld wordt, hoe meer er verkocht wordt.

ik ga ook de speeldata van deventer dan in de gaten houden, mischien ga ik daar een keer heen.

ik zie tot nu toe alleen savonds iets, dat is veel moelijker voor mij.. als ze ook eens een speldag hebben of iets overdag kan ik er mischien wel heen.

in de tussentijd blijf ik mijn fanaatopen evenement ook hosten.

_________________
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2016, 14:00 
Joker

Berichten: 6
Hallo!

Ik zie dat het laatste bericht alweer een paar maanden oud is, maar ik kwam op deze pagina en bij jouw vraag terecht omdat ik zelf al een tijdje op zoek ben naar spelers in Deventer.
Heb je ooit reactie gekregen van spellenclub Deventer? Ik heb ze een bericht gestuurd maar tot nu toe nog geen reactie gekregen. Op hun site noemen ze Cosmic Encounter als 1 van hun favorieten, dat zou wel echt perfect zijn want dat is ook mijn grote favoriet. Ik zou dan ook graag een keer meedoen, of andere geïnteresseerden in Deventer vinden.

Groet,
Jasper


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2016, 14:45 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 120
Woonplaats: Enschede
Ik heb nog niet nieuws. Komt mede omdat ik in deze periode van het jaar druk heb.
Maar ook omdat het voor mij geen prioritijd heeft, ik heb al een spelgroep waa ik heen kan/ga.

Mijn vorige post blijft kloppen. Ik denk dat iemand in deventer een facebook of andere groep moet starten en dan actief andere mensen/winkels/spelgroupen moet benaderen om zo iets vast van de grond te krijgen.

Momenteel krijg ik wel eens de vraag van mensen in of om deventer, maar ik heb gern idee waar ik ze heen kan verwijzen, behalve deze thread.

Als iemand een groep heeft die actief is(en reageert op digitaal spul) dan verwijz ik wel mensen.

_________________
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 02:50 
PIONier

Berichten: 4
Woonplaats: Deventer
Beste iedereen,

Ik herken het probleem en heb besloten aanvullend op spellenclubdeventer een facebookpagina te openen, Bordspellengroep Deventer. De bedoeling is mensen in contact met elkaar te brengen en elkaar uit te nodigen om deel te nemen aan spelavonden bij elkaar.

Ik zou graag input van jullie willen krijgen, omdat dit de eerste keer is dat ik zo'n groep opstart en advies is erg welkom. Verder zou graag aan jullie willen vragen om het kenbaar te maken aan andere spelers.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 09:10 
Joker

Berichten: 6
Op het contactformulier op die site wordt niet meer gereageerd, het wijkcentrum geeft aan geen contact meer te hebben met de organisator, de mensen van koning willem hebben al lang niks meer van hem gehoord. Dus ik denk dat zo'n facebookpagina een goed idee is, we zitten niemand in de weg en er is volgens mij best vraag naar.

Gewoon doen dus!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 12:23 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 120
Woonplaats: Enschede
Beste mievel,

ik ga zoeken naar de groep, maak het ten minste openbaar,
eventueel kun je mij tijdelijk als beheerder instellen dan help ik je wel even verder langs die route.

ik organiseer vaker speldagen/events en ben ook van verschillende platformen beheerder.
in het begin koste het me veel tijd tot dat ik alles handig ingericht had.

neem bijvoorbeeld deze discussie, ik kijk tegenwoordig maandelijks of er nieuwe mensen zijn die vragen naar spelgroepen in de regio, maar op discussies zoals deze ben en blijf ik aangemeld om een mail te ontvangen wanneer iemand reageert.

meestal reageer ik vrij snel, soms niet zo snel, (afhankelijk van werkdruk/vakantie/etc).

als je die groep gemaakt heb zal ik mensen daar naar doorsturen.
dan heb je nog altijd de mensen die geen facebook hebben/willen. tja dat is lastiger.
de facebook van enschede beweegt niet of Nouwlijks meer nu onlangs iedereen daar op elkaar heeft toegevoegt aan een whatsapp groep. maar de facebook blijft bestaan, voor bijvoorbeeld mij om naar te verwijzen bij nieuwe spelers, en vragen van nieuwe mensen te beantwoorden.

het is een van de redenen dat ik ooit met mijn bordspel site ben begonnen, zo kon ik makkelijk verwijzen naar 1 web adres waar je alle spel locaties in twente kon vinden.

ik bedoel, contact info, en ontmoetplekken en dergelijke zou gewoon redelijk makkelijk te vinden moeten zijn.

ik kom vaker tegen dat een groep wel heel berijd is om nieuwe spelers te zoeken, maar dat eigelijk verder niemand weet dat zon groep bestaat, omdat ze alles via whatsapp doen en geen openbaar platform/website waar willekeurige mensen langs kunnen.

of de groep is tevreden met zich zelf en niemand wil het voortouw nemen om echt nieuwe mensen te zoeken/werven.

ik nodig mensen altijd uit of geef ze teminste de info om bij een andere groep aan te sluiten waar ik niet bij kan. zo heb ik iemand verwezen naar een spelgroep dichter bij zijn/haar woonplaats. daar gaat hij/zij nu regelmatig heen. en eens in de zoveel tijd op een speldag komt hij/zij langs bij de speldag te enschede.

andere mensen info geven is goed voor de hobbie en hoe meer mensen er zijn in een groep des te groter is je keuze aan spelletjes (meestal, iedereen heeft nog steeds eigen voorkeuren).

ik zoek de groep even op en zal mensen doorverwijzen.




Mievel schreef:
Beste iedereen,

Ik herken het probleem en heb besloten aanvullend op spellenclubdeventer een facebookpagina te openen, Bordspellengroep Deventer. De bedoeling is mensen in contact met elkaar te brengen en elkaar uit te nodigen om deel te nemen aan spelavonden bij elkaar.

Ik zou graag input van jullie willen krijgen, omdat dit de eerste keer is dat ik zo'n groep opstart en advies is erg welkom. Verder zou graag aan jullie willen vragen om het kenbaar te maken aan andere spelers.

_________________
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 12:25 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 120
Woonplaats: Enschede
Door gebruiker verwijderd bericht.

_________________
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/


Laatst bijgewerkt door dawnmage op ma 27 jun 2016, 18:22, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 17:52 
PIONier

Berichten: 4
Woonplaats: Deventer
Beste dawnage,

de onderste link is mijn pagina en ik wil graag een open groep creëren. Waar iedereen mee kan denken. Verder wil ik een paar partijen aan deze pagina koppelen wat ik in eerder bericht naar jou gestuurd heb.

Voor de rest in deze groep. Ik ken meerdere mensen van koning Willem waarvan één senior werknemer persoonlijk. Verder ken ik de eigenaar van de kroeg glas in lood die ook bordspel evenementen organiseert en deze partijen wil ik ook betrekken in dit initiatief.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
19 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Deventer spellenavond/club  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®