Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 29 feb 2016, 19:16 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Ik ben deze week spel-sessie-filmpjes aan het opnemen, kan ook nog na het weekend. Van dit spel:
https://www.boardgamegeek.com/thread/15 ... nd-project
Fun-spel, maar ook heel interessant. Geen party-game waarin je grappig hoeft te doen. Het wordt vanzelf grappig.
De eerste filmpjes zijn door camera-punt, licht, en volle memory-kaart ... mislukt.
Ik weet nu wel hoe dit spel gefilmd moet worden, met de focus op het midden van de tafel met de kaarten daar leesbaar. Spelers niet in beeld. (Dat kan eventueel wel erbij als je er een tweede camera bij zet.)
Wie kan een sessie plannen met 5, 4 of 6 spelers (incl. mij)?
Spel duurt 40 minuten. Incl. camera plaatsen enzo een uur.
Ik zit in Maastricht, maar kan wel eindje rijden.
Voor deelnemers heb ik een Cwali-spel cadeau.
Kaarten zijn Engelstalig. Ervaring is dat dat voor niemand een probleem is. Ook niet voor kinderen vanaf zo'n 12 jaar.
Bijlage:
De bijlage 2 players at 4th level.jpg is niet langer beschikbaar.

In het kort: Zie foto. Er zijn 5 combinaties gemaakt van een woord in een zin. Deze zinnen en woorden worden geschud alvorens ze open te leggen. 1 Zin+Woord combi ken je zelf, de andere 4 moet je proberen te vinden met je associatie- en deductielogica.
Ik had de "trap" "is essentieel bij mij thuis". (Toevallig liggen die kaarten achter elkaar.) Een ander vond dat een bed meer essentieel is omdat niet elk huis een trap heeft. Maar anders kom je zonder trap niet bij je bed, wat de trap essentiëler maakt volgens mijn logica. Maar dit geheel ter zijde. Ik moet dus de andere 4 combinaties juist proberen te raden. Vaak lastig, maar vaak kom je een heel eind met logica ...


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 04 maart 2016, 00:13 
Joker

Berichten: 5
hey,

ik wil best wel mee doen ik woon in roermond is 30 min voor mij om naar maastricht te rijden als het kan kun je me dan iets laten weten op skype daar kijk ik meer op. :)

Skype : Anthoney.adam


:geek:


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Doe mee in spelsessie-filmpjes voor in crowdfundcampagne  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Corné van Moorsel, Cwali



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®