Groetjes
Bordspellen omgeving Ede
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Maelyrra
- PIONier
Bordspellen omgeving Ede
Hoi allemaal! Ik ben 23 jaar en woon in Ede. Ik speelde vroeger al mijn spelletjes met mijn ex, maar dat is natuurlijk niet echt een optie meer. Dus het lijkt me heel leuk als er wat mensen in de omgeving zijn die het leuk vinden om een keer een spelletjesavond te doen! En als het dan heel erg leuk is (wat het natuurlijk wordt!), kunnen we zoiets natuurlijk ook vaker doen. Ik speel zelf vooral Magic en D&D, maar ik ben gek op bordspelletjes, van Carcassonne tot ongelukslaan 13, ik vind zo'n beetje alles leuk. Ik sta dus ook heel erg open voor suggesties en vind het ontzettend leuk om nieuwe spelletjes te leren!
Groetjes
Groetjes
-
Roghain
- Veenboer
Re: Bordspellen omgeving Ede
http://www.bordspelmania.eu/spelers-gez ... c3390.html
Misschien is dit iets?
Deze groep komt semi structureel op vrijdag en woensdag bij elkaar. Er worden verschillende spellen gespeeld, van klassieke Euro's tot flitsende Ameritash.
Een paar van deze groep spelen wargames, grote meerspelerspellen, Netrunner LCG en recent is een Gloomhaven campagne begonnen.
Misschien is dit iets?
Deze groep komt semi structureel op vrijdag en woensdag bij elkaar. Er worden verschillende spellen gespeeld, van klassieke Euro's tot flitsende Ameritash.
Een paar van deze groep spelen wargames, grote meerspelerspellen, Netrunner LCG en recent is een Gloomhaven campagne begonnen.
-
BorisK
- Garnaal
Sinds 2 maanden is er een nieuwe groep in Wageningen. https://www.facebook.com/groups/1568305196758127/
Iedere laatste donderdag van de maand is er een spellen avond(23 maart de volgende)
Iedere laatste donderdag van de maand is er een spellen avond(23 maart de volgende)
-
aicirtap
- Critico
Het cadeau huis in ede heeft af en toe ook spelavonden (en demonstraties ).
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Gebruiker 6821
Worden hier nog spelers gezocht? Mijn man en ik zoeken ook nog een vaste club met wie we spellen kunnen. We wonen nu een klein half jaar in Lienden, dus Ede is voor ons wel te doen
-
hjr1979
- Joker
Ik kom uit Barneveld. Speel zelf ook van alles. Heb wel interesse om een keer mee te spelen.
-
Roghain
- Veenboer
Over interesse binnen de woensdag/vrijdaggroep kan je beter in die draad vragen. Voor mezelf sprekend, ik zit goed in de 'gewone' spellen, maar zoek altijd mensen die wargames en/of grote meerspeler spellen willen doen.
Momenteel zoek ik tegenstanders voor:
Vietnam: 1965-1975
Pacific War
Silver Bayonet
Panzer
Submarine
Advanced Third Reich
Empire of the Sun
The Longest Day
Mage Knight
The Republic of Rome
Dawn of the Zeds
Pax Britannica
Als dat in je straatje past, piep maar
Momenteel zoek ik tegenstanders voor:
Vietnam: 1965-1975
Pacific War
Silver Bayonet
Panzer
Submarine
Advanced Third Reich
Empire of the Sun
The Longest Day
Mage Knight
The Republic of Rome
Dawn of the Zeds
Pax Britannica
Als dat in je straatje past, piep maar
-
hjr1979
- Joker
Ben niet zo bedreven in de D&D type bordspellen. maar wil het wel graag proberen
-
Roghain
- Veenboer
En met D&D type bordspellen bedoel je... ?
-
MerelVlot
- Uno
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Merel Vlot(28) en woon sinds kort in Lunteren.
Ik heb altijd al genoten van bordspelletjes en heb het ook veel gespeeld toen ik nog in Rotterdam woonde en mis het nu eigenlijk wel.
Mijn man is niet zo'n fan van de spelletjes en al helemaal niet met z'n tweetjes, dus probeer ik het zo.
Ik werk als verpleegkundige, dus kan niet standaard iedere week, maar kunnen altijd kijken wat handig is.
Groetjes, Merel
Mijn naam is Merel Vlot(28) en woon sinds kort in Lunteren.
Ik heb altijd al genoten van bordspelletjes en heb het ook veel gespeeld toen ik nog in Rotterdam woonde en mis het nu eigenlijk wel.
Mijn man is niet zo'n fan van de spelletjes en al helemaal niet met z'n tweetjes, dus probeer ik het zo.
Ik werk als verpleegkundige, dus kan niet standaard iedere week, maar kunnen altijd kijken wat handig is.
Groetjes, Merel
-
frizzol
- PIONier
Hallo Allemaal,
Ik ben Fritz (30) en ben ook op zoek naar speelmaatjes (het is net de kleuterklas all over again).
Dice Masters is 1 van mijn favoriete games, maar ik heb weinig medespelers en ik speel wel eens een RPG op Star Wars thema of fantasy. Voor hebben we hetzelfde groepje spelers.
Maar ik sta open voor een RPG die ik nog niet ken of een keer game masteren voor een groep mensen. Eventueel een D&D game ben ik ook voor in.
Ben vooral ook benieuwd over Dice Masters spelers zijn in Ede.
groet,
Fritz
Ik ben Fritz (30) en ben ook op zoek naar speelmaatjes (het is net de kleuterklas all over again).
Dice Masters is 1 van mijn favoriete games, maar ik heb weinig medespelers en ik speel wel eens een RPG op Star Wars thema of fantasy. Voor hebben we hetzelfde groepje spelers.
Maar ik sta open voor een RPG die ik nog niet ken of een keer game masteren voor een groep mensen. Eventueel een D&D game ben ik ook voor in.
Ben vooral ook benieuwd over Dice Masters spelers zijn in Ede.
groet,
Fritz
-
Edwinner
- Uno
Hoi Allemaal, maar specifiek Mirretje
Een spelletjesclub! Lijkt me erg leuk.
Zelf drie tieners, die niet veel (meer) spelen en liever voor de buis “hangen”. Dus, op zoek naar vertier. Mijn spellen ervaring is gedateerd (Catan, 30 seconds, nog net niet Risk) en wanneer ik op dit blog de onbekende namen voorbij zie komen krijg ik wel het gevoel “lekker uitdagend”.
Ik wil vrijdag wel een keertje aanschuiven en kijken waar het barbarenschip strand.
Groet, Edwin(52).
Een spelletjesclub! Lijkt me erg leuk.
Zelf drie tieners, die niet veel (meer) spelen en liever voor de buis “hangen”. Dus, op zoek naar vertier. Mijn spellen ervaring is gedateerd (Catan, 30 seconds, nog net niet Risk) en wanneer ik op dit blog de onbekende namen voorbij zie komen krijg ik wel het gevoel “lekker uitdagend”.
Ik wil vrijdag wel een keertje aanschuiven en kijken waar het barbarenschip strand.
Groet, Edwin(52).