Alles over Spiel 2018!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.

3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018, 17:07 
Uno

Hallo!

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een spelletje: De Toverwinkel.

Het wordt een redelijk simpel spel dat qua gewicht en tijdsduur waarschijnlijk richting bijvoorbeeld Machiavelli of Machi Koro gaat. Het is al aardig wat getest. Door mijzelf met vrienden, maar ook door onbekende spelleliehebbers. Er is dus al wat aan geschaafd en vooralsnog is iedereen die het spel heeft gespeeld positief.

Maar ik zou graag nog veel meer testen. Zodoende ben ik op zoek naar spelliefhebbers die meermaals mijn spelidee willen testen om daarna eerlijke feedback te geven.

- - - -

Het spelidee:

Je bevindt je in een fantasy wereld vol elven, tovenaars en magiƫrs. Dus wat doe je? Juist, je begint een toverwinkeltje!

Maar helaas ben je niet de enige met dat geweldige idee...
Ook de andere spelers starten hun eigen toverwinkeltje. En om tussen al die concurrentie de populairste toverwinkel te zijn bij opening, zal je een goed aanbod moeten hebben.

Vergaar kennis over toverdrankjes en magische voorwerpen. Verzamel ingrediƫnten om deze te produceren of spaar gouden munten om ze van een leverancier te kopen. Vul je winkel met de meest populaire drankjes en voorwerpen om hem zo aantrekkelijk mogelijk te maken en schuw geen enkel middel om de beste te worden. Zelfs niet het inzetten van de formules uit je eigen winkel, of het stelen uit die van een concurrent...

Offline Profiel     

BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018, 14:45 
6. Ticket to Ride: Europe (2005)

Neem eens contract op met een spellenclub.
Zo kun je bijv. bij Roll the Dice in Veldhoven je prototype laten testen op de bordspellenavond.

Offline Profiel  BoardGameGeek    

BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018, 16:10 
Geheim Genootschap

Er zit een spellenclub in Roosendaal. Die komen 1 keer in de 2 weken samen volgens mij. Kan niet op de naam of locatie komen.

Wellicht online opzoeken en met hen contact opnemen. Iets dichter bij huis.

Offline Profiel     

3 berichten | Pagina 1 van 1 |

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Testspelers gezocht voor prototype, Roosendaal