Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019, 11:29 
Uno

Berichten: 1
Hallo, mijn naam is Carly en ik ben 20 jaar. Ik ben onlangs verhuisd naar Hilversum met mijn parter (ook 20) en ik zoek graag wat mensen in de buurt die van bordspellen/kaartspellen/D&D houden.

Ik vind best veel leuk om te spelen en vind het ook altijd leuk om nieuwe dingen te proberen. Enkele dingen die ik thuis heb zijn: Jack box, Cards against humanity, Sushi go, Exploding kittens, Rummikub, Monopoly en D&D 5e editie maar daar ben ik nog nieuw in.

Ik zou het leuk vinden om wat contact te hebben met leeftijdsgenoten (daarom de titel, iets erbuiten is natuurlijk geen probleem) en misschien kunnen we eerst wat praten voordat we een spelletje spelen als iemand dat fijn zou vinden. Mijn partner vind het ook leuk om soms mee te spelen dus dan zijn we al met meer :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019, 14:33 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2754
Woonplaats: Utrecht
elke 5-6 weken is er op zaterdag een spellendag in Utrecht, daar kun je veel mensen ontmoeten, spreken en een spel op tafel zetten, voor je ze bij je thuis uitnodigt.

doe maar een berichtje bij interesse.

mede organisator speldag utrecht,
JeVo

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelliefhebbers (of D&D) gezocht Hilversum (ong. 18-24 jaar)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®