Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019, 11:04 
Uno

Berichten: 1
Beste medebordspelspelers,
(wat een mondvol, zeg!)

Zoals jullie in deze mooie aanspreking kunnen lezen, ben ik een bordspelspeler, net als jullie. Omdat ik het zo moeilijk vind om vaak te kunnen doen wat ik graag doe - spellen spelen - heb ik een nieuwe website opgericht: GameParty ( http://www.game-party.be ). Vanaf vandaag is deze (gratis) website live en voor alle spelliefhebbers toegankelijk.

Maar wat is GameParty eigenlijk? Fijn dat je het vraagt. Ik kom er zo meteen op terug.
Maar laat ik me mezelf eerst even voorstellen.
Mijn naam is Jonathan en ikzelf ben - net als jullie - gebeten door bordspellen en alles wat daar bij hoort.
Zoals velen onder jullie zou ik elke dag kunnen spelen en er nooit moe van worden. Helaas is het praktisch niet haalbaar om hele dagen spelletjes te spelen. En wanneer ik wél kan spelen, dan vind ik niet altijd mensen om dat te doen. Ik heb een aantal vrienden die dit ook graag doen, maar het lukt zelden om op hetzelfde moment af te spreken.
Maandelijks kan ik terecht in mijn locale bordspellenclub - wat super is - maar één keer per maand is niet voldoende om mijn honger te stillen…
Het gebeurde onlangs opnieuw… Ik wou zo graag een spel spelen maar vond opnieuw niemand!
Ik had er genoeg van en besloot er dus iets aan te doen: een website bouwen voor bordspelfanaten die een spel willen spelen maar niet altijd bij iemand terecht kunnen. http://www.game-party.be was geboren!

Opnieuw… Wat is GameParty eigenlijk?

Wat? Nog steeds niet duidelijk? Oké!
Eigenlijk is GameParty een gratis tool die bordspelfanaten helpt vaker samen te komen om te spelen.
Met GameParty heb je in enkele seconden een evenement aangemaakt, mensen uitgenodigd en een moment vastgelegd.
Het is NIET de bedoeling om spelletjesclubs te vervangen. Zeker niet. Integendeel, GameParty profileert zich eerder als een EXTRA bovenop de spelletjesclubs.
Je weet wel, om de gaatjes te vullen tussen twee bordspelavonden.

Klinkt goed! Hoe werkt dit dan?

Hier zijn een aantal mogelijkheden die de website biedt :

- Zoek naar bordspelevenementen in jouw buurt of over heel Vlaanderen.
- Evenement gevonden? Super! Bevestig je aanwezigheid met één klik of neem contact op met de organisator.
- Vind je niet wat je zoekt? Organiseer binnen de minuut zelf een GameParty.
- Voeg andere gebruikers toe als vriend en stuur elkaar privéberichten met onze sociaalnetwerk-functionaliteiten.
- Evenement goed verlopen? Geef je medespelers een review en laat hen weten hoe leuk je het vond.
- Breng een bezoekje aan ons forum om spellen te ruilen, te bespreken of suggesties te plaatsen.

De website zit nog in z’n kinderschoenen maar is al volledig operationeel.
De volgende weken en maanden zullen er tal van nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd.
Denk maar aan het volgende:

- Leden zullen groepen kunnen vormen om herhaaldelijk af te spreken;
- Leden zullen hun BGG-spellencollectie kunnen importeren in hun profiel;
- Leden zullen het tegen elkaar kunnen opnemen in een spel om de nummer één van GameParty te worden
- En nog veel meer!


Als bordspelfanaat kan ik dat idee alleen maar beamen! Hoe kan ik helpen?

Yes, we wisten dat we op jouw steun konden rekenen!
We kunnen je hulp op verschillende manieren gebruiken, maar ze hebben allemaal als doel GameParty te promoten.

Dit heb je op één minuut geklaard:

1. LIKE onze Facebookpagina en DEEL die op jouw Facebook.
2. Nodig vervolgens al jouw bordspelvrienden uit om de pagina ook te liken.

Dit heb je op 3-5 minuten geklaard:
1. Maak een gratis account aan op https://www.game-party.be en registreer vervolgens al jouw evenementen. HIER kan je zien hoe je dat snel en efficiënt doet.

Voor de ECHT GEMOTIVEERDE BORDSPELFANATEN ONDER ONS (onze helden):

1. Stuur een korte mail naar de leden van je bordspelclub en maak reclame voor GameParty.
2. Overtuig familie en vrienden om GameParty te vervoegen.

Ik vraag het niet graag, maar... what’s in it for me?

Momenteel kunnen we jullie niet zo veel aanbieden, helaas. GameParty is geen bedrijf en maakt geen winst (integendeel).
Maar dit levert inschrijven op GameParty je alvast op:
• Door je evenementen op GameParty te zetten, bereik je een groter publiek.
• Je doet onze lievelingshobby groeien!
In de nabije toekomst zetten we jullie en jullie clubs zeker, op een of andere manier, in de kijker als bedanking voor jullie steun!

Indien er nog vragen of suggesties zijn, aarzel dan niet om op deze mail te reageren.

Tot binnenkort, op GameParty!

Met vriendelijke groeten,

Jonathan


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 12 dec 2019, 11:13 
Locomotief

Berichten: 32
Woonplaats: Haarlem
Een andere Belg had hetzelfde idee heeft laatst deze site gepromoot: https://www.gamematch.eu
Misschien kunnen jullie e.e.a. samenvoegen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Bijkomend manier om spelers te zoeken  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®