Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 21 nov 2019, 17:12 
PIONier

Berichten: 3
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik (27 en 29 jaar oud) zijn gek op (allerlei) kaart- en bordspellen. Nou zijn wij op zoek naar andere mensen die het leuk lijkt verschillende spellen te doen. Hopelijk kunnen we het met elkaar vinden en het dan zeker vaker doen.

Voorbeeld spellen: Catan, Dead of Winter, Pandemic, Betrayal at house on the Hill, Sushi go, Flux, Love Letters, Carcasone, Machiavelli, Munchkin, Boonanza. Wij staan ook zeker open voor andere spellen (bijvoorbeeld D&D of iets wat wij wellicht nog niet kennen!)

Onze voorkeur is om dit bij ons thuis te doen (hebben grote bar om aan te spelen), de reden hiervoor is dat wij een hondje hebben die moeilijk alleen thuis kan blijven. Maar als ze mee zou kunnen, dan vinden wij andere locaties ook prima.

Vriendelijke groet,
Dennis en Dian


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019, 12:40 
Joker

Berichten: 8
Woonplaats: Arnhem
Dag Dennis en Dian,

Leuk om te lezen dat jullie op zoek zijn naar andere spelers, ik woon zelf ook in Arnhem (met mijn vriendin, die speelt liever alleen coop games) en zoek ook een groep om wat vaker een bordspel te spelen. Ik ga op de donderdagavond vaak naar spellenavond in Zevenaar, maar zou ook graag in Arnhem zelf eens een spelletje spelen. Misschien kunnen we via een PB contactgegevens uitwisselen?

Met vriendelijke groet,

Roel ten Thije


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 27 nov 2019, 23:44 
PIONier

Berichten: 3
Ik heb je een pb gestuurd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019, 03:41 
PIONier

Berichten: 4
Woonplaats: Ede
Hoi,

Het is altijd goed om vaker bordspellen te spelen. Ik woon in Ede dus reistijd valt wel mee.

Een aantal spellen in mijn collectie zijn: Too many bone, Descent, Mansions of madness, Arkham Horror 2nd en 3rd ,Vindication, Scythe,Battlesta Galactica, Nemesis.

Stuur maar een berichtje als jullie geinteresserd zijn.

Groetjes Harmen Dirksen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 23 dec 2019, 12:55 
PIONier

Berichten: 3
Voor de mensen die dit verder in de toekomst lezen maar ook op zoek zijn naar mensen in Arnhem om spellen mee te spelen, stuur maar een berichtje, we hebben een groepsapp met al een mooi aantal mensen :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht omgeving Arnhem - lekker thuis  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®