Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020, 07:45 
Meeple

Berichten: 15
Hoi!

Op dit moment ben ik net begonnen om mijn bescheiden zolderruimte in te richten als speelzolder waar ik de volgende spellen wil gaan spelen met maximaal 6 mensen:

• Gloomhaven, Descent en soortgelijke spellen
• Dungeons and Dragons 5e, Pathfinder 2e, Conan RPG en soortgelijke spellen
• Warhammer 40K, Age of Sigmar, Flames of War en Bolt Action 2e

Het kan trouwens zo zijn dat we er uiteindelijk voor kiezen een bepaalde richting op te gaan omdat we er het meest van genieten etc. Dit zal blijken tzt.

Ik wil een vaste spelersgroep hebben van 6 mensen die eventueel kunnen rouleren als het gaat om beschikbaarheid en dergelijke. Ben je uiteindelijk niet cameraschuw en lijkt het je leuk om deel uit te maken van een hopelijk leuke, waarschijnlijk Engelstalige offline-voor-online spel ervaring waar we spellen gaan testen en series gaan maken waarin we een of meerdere spellen gaan spelen?
Reageer dan hier in dit draadje en dan kunnen we zien hoever we kunnen komen.

Je kan me bereiken via:

Email : Dvh81 [at] ProtonMail.com
Discord : Toothless Troll#7359
Whatsapp : dm via dit forum

NB
Aangezien ik de ruimte nog moet inrichten en de speeltafel nog moet gaan bouwen, zal het even gaan duren voordat we werkelijk bij elkaar kunnen komen. Ik richt mijn pijlen op de winter 2020/begin 2021. Tot die tijd kunnen we elkaar beter leren kennen en een fijne groep creëren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - “Fantastic World” - twitch/YouTube  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®