Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gloomhaven in Nijmegen
BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020, 15:09 
PIONier

Berichten: 2
Een tijd geleden heb ik gloomhaven mogen spelen en dat beviel me erg goed. Nu sinds kort heb ik zelf de spellen aangeschaft en was ik solo begonnen te spelen. Het aansturen van meerdere karakters blijkt toch wel heftig en in je eentje is het wel een stuk minder gezellig. Daarom op zoek naar een of meerdere mensen die met mij dit spel willen spelen, ervaring is hiervoor niet nodig.

Mijn idee was om met Jaws of the lion te beginnen en als het bevalt door te stromen met de originele gloomhaven + uitbreiding. Graag hoor ik of er mensen zijn in de omgeving Nijmegen die mee willen doen!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020, 19:30 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Ik heb eventueel interesse, geen idee wat je insteek is qua afspraak frequentie. Ook wat betreft Corona en maatregelen ben ik dan benieuwd wat je idee is qua handhaving hiervan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020, 09:34 
PIONier

Berichten: 2
Qua frequentie lijkt mij tussen de eens in de twee weken of 1x per maand wel schappelijk. Mocht het allemaal bevallen zouden we ook elke week kunnen afspreken mocht daar behoefte/tijd voor zijn. We zouden 2-3 uur kunnen spelen in de avond (doordeweeks of weekend) om 1 a 2 scenarios te kunnen doen. Mocht je een ander idee hebben dan sta ik daar ook voor open!

Corona maakt het allemaal inderdaad wat moeilijker, daarom leek het me ook niet verstandig om met een volle groep van 4 man te spelen. Als we met 2 of 3 zijn kunnen we wat beter afstand houden. Daarnaast zouden we ook eventueel met mondkapjes op kunnen spelen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020, 10:54 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
JeB91 schreef:
Qua frequentie lijkt mij tussen de eens in de twee weken of 1x per maand wel schappelijk. Mocht het allemaal bevallen zouden we ook elke week kunnen afspreken mocht daar behoefte/tijd voor zijn. We zouden 2-3 uur kunnen spelen in de avond (doordeweeks of weekend) om 1 a 2 scenarios te kunnen doen. Mocht je een ander idee hebben dan sta ik daar ook voor open!

Corona maakt het allemaal inderdaad wat moeilijker, daarom leek het me ook niet verstandig om met een volle groep van 4 man te spelen. Als we met 2 of 3 zijn kunnen we wat beter afstand houden. Daarnaast zouden we ook eventueel met mondkapjes op kunnen spelen.
Ik werk onregelmatig dus ben afhankelijk van mijn diensten patroon. Ben benieuwd wat je voorkeur van andere aanmeldingen zal zijn. Waarin Nijmegen woon je?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021, 12:01 
Meeple

Berichten: 11
Ik heb veel over Gloomhaven gehoord en gelezen, maar ik heb het nog nooit gespeeld. Het lijkt me wel heel leuk, dus ik ben zeker geïnteresseerd. Ik woon in Nijmegen, dus dat is geen probleem.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 25 nov 2021, 14:28 
PIONier

Berichten: 2
Hallo, Misschien beetje laat, maar als jullie nog een speler zoeken.... Ik woon in Wijchen en kan regelmatig :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Gloomhaven in Nijmegen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®