Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



86 berichten | Pagina 2 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2012, 22:11 
PIONier

Berichten: 2
He Mirretje,
Ik zie dat deze oproep niet zo nieuw meer is, maar ik ben hier vandaag voor het eerst dus ik zag het net pas. Ben je nog steeds op zoek naar spelers?
Gr. Bart-Jan


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2012, 23:20 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Ha die Bart-Jan,
Inmiddels spelen we nagenoeg elke vrijdag spelletjes, afgewisseld tussen een man of 6/7. De ene keer zitten we met 3, de andere keer met 6. Een beetje afhankelijk wanneer iedereen kan. Tevens spelen we elke woensdagavond. Mocht je een keertje aan willen schuiven, dan ben je van harte welkom.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 feb 2012, 21:44 
PIONier

Berichten: 2
Ha Mirjam,
Klinkt gezellig. Ik wil graag een keertje meedoen. Laat maar horen hoe en wat precies dan kunnen we het verder afspreken.
Gr. en hopelijk tot snel, Bart-Jan


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012, 07:30 
6. Aeon's End: War Eternal (2017)

Berichten: 50
Woonplaats: Amerongen
Hallo Mirretje (en de rest),

Wat voor spellen komen er allemaal op tafel? En wordt er wel eens iets nieuws geprobeerd?

Ik ben er nog niet uit of ik naar dit soort spellenavonden wil gaan, maar ben wel geinteresseerd.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012, 11:11 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1361
Woonplaats: Leerdam
MrFixxiT schreef:
Hallo Mirretje (en de rest),

Wat voor spellen komen er allemaal op tafel? En wordt er wel eens iets nieuws geprobeerd?

Ik ben er nog niet uit of ik naar dit soort spellenavonden wil gaan, maar ben wel geinteresseerd.


Ik weet niet hoe het in deze situatie zit, maar ik ben eigenlijk alleen nog maar vriendelijke mensen tegen gekomen bij spellenclubjes. Ga sowieso een keer kijken en meedoen en beslis dan of je vaker wil gaan, je hoeft geen huwelijksbelofte af te leggen hoor.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012, 11:33 
7. Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island (2012)

Berichten: 50
Woonplaats: Amerongen
Haha, nee gelukkig niet. 1 keer huwelijksbeloften is genoeg geweest. :lol:

Maar goed, het gaat ook een beetje over tijdsinvestering, mogelijkheid optrommelen huidige vrienden/kennissen voor eigen avonden e.d.

En ik ben benieuwd naar de spellen die er zo gemiddeld gespeeld worden.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012, 18:51 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Oh sorry mr. Had even niet door dat de vraag gesteld was en gelukkig door deze reactie nu wel. Maar heb heel weinig tijd. Zal vanavond even uitgebreider reageren dan dit. Nu even spit qua eten en kids naar bed krijgen.
Groetjes, Mir


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 22 mei 2012, 22:35 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Zo, het is een dagje later geworden. Maar goed, wat wij onder andere gespeeld hebben het afgelopen jaar: Hoogspanning, Fabrieksmanager, Vorsten van Florence, Yggdrasil, King of Tokyo, Panic Station, Ninjato, Alba Longa, Olympicards, Porto Carthago, Roll Through the Ages: The Bronze Age, Singapore, Ticket to Ride, Vikings, Zooloretto, 7 wonders, Tobago, Space Alert, El Grande, Elfenland, Stenen tijdperk, Aggricola, Pandemie, Trans America, Bohnanza, Cleopatra's Gaboose, Verboden Eiland, Airlines Europe, Glen More, Navegador, Shadows over Camelot, Piraten en Kooplui, New England railways, K2, Granada en zo nog het een en ander waar ik nu even niet aan denk.

Kortom, we spelen van alles. Op woensdagavond spelen we met iig 4 personen en soms 5. We spelen waar we zin in hebben en dat ligt maar net aan wat voor bui we zijn.

Op vrijdagavond spelen we meestal met 4 personen, maar het kan zijn dat er wat extra mensen binnenvallen voor een spelletje en dan kunnen we ook met 7 of 8 personen zitten.
Op vrijdag spelen we veelal nieuwe spellen als we met 4 zijn, gezien het een mooie kans is voor 1 van de spelers om een spel te doen waar hij een recensie over moet schrijven. Erg leuk.

Het is niet zo dat het voorstel vanuit 1 persoon komt, maar we bepalen gezamenlijk, dus alles is bespreekbaar qua spelkeuze. Ik zou zeggen: stap eens binnen. Morgenavond wordt er weer gespeeld en vrijdagavond ook. Vanaf 20.00 uur tot meestal een uur of 23/24.

Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2012, 08:39 
6. Aeon's End: War Eternal (2017)

Berichten: 50
Woonplaats: Amerongen
Bedankt voor de info. Misschien dat ik inderdaad maar een keertje langskom op een vrijdag. Ik laat het dan wel eerst even weten.

En je hebt het over recensies. Wie zijn er dan die recensies (moeten) schrijven en voor welke website (of magazine)?

Er zitten leuke spellen tussen en ook spellen die ik wel een keertje zou willen spelen, maar niet heb. Neemt men spellen mee of hebben jullie zelf thuis zo veel spellen?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2012, 12:01 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Han Heidema speelt bij ons op vrijdag en die schrijft voor Spel! Het verenigingsblad van Ducosim. Ook Maurice Strubel loopt regelmatig binnen en die schrijft ook nog wel eens wat. De spelen die gerecenseerd worden, worden vaak meegenomen en mijn verzameling is ook niet al te klein, dus speelmogelijkheden genoeg.

http://boardgamegeek.com/collection/use ... large&ff=1

Geen idee hoe je op woensdagavond zit, maar gezien er dan niet gerecenseerd wordt, is het wellicht handiger om dan een keer langs te komen als dat kan. Van wat voor spelletjes hou je zelf? En speel je veel?

Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2012, 14:53 
10. Ticket to Ride: Europe (2005)

Berichten: 50
Woonplaats: Amerongen
Woensdag is voor mij wat lastiger. Dat er gerecenseerd wordt lijkt mij geen probleem. Nieuwe spellen proberen is ook leuk.

Ik speel niet heel veel; et weinig wat mij betreft. En dan ook vaak alleen met met mijn vrouw. Soms nog wel eens een keertje met vrienden, maar dat wil ik misschien vaker gaan organiseren.

Wat ik leuk vind? Hoogspanning en Agricola staan momenteel erg hoog. Pandemie is niet heel lang geleden nog op tafel gekomen. Metropolis hebben we net en een aantal keer gespeeld.

Verder leuk, maar niet vaak gespeeld of erg lang geleden: Alhambra, Maharadja, Carcassonne, Formula Dé, Puerto Rico, Medina; en ook nog die vrouwlief iets leuker vindt dan ik: Clans, Schotten Totten, Genius.

Wel in bezit, maar nog nooit gespeeld: Stoom (net aangeschaft, lijkt mij super), Jambo, Keythedral (jaren geleden bij aanbieding, nu net achter dat we hetn ooit hebben gespeeld), Eufraat & Tigris, Caesar & Cleopatra.

En ook op de iPad heb ik nog wat spellen die ik soms speel of graag zou willen spelen, maar nog niet echt de tijd voor neem.

En dan heb ik nog een hele lijst met spellen die ik graag zou willen hebben/spelen.

Vooral de wat meer geavanceerde spellen zijn lastig te spelen als je het niet wat vaker doet, omdat elk potje dan weer bijna een nieuw spel is en de regels dus opnieuw doorgenomen moeten worden, opzetten erg lang duurt, beurten langer duren etc.

Ik lijk wel een hekel te hebben aan Catan. Maar misschien deels omdat ik nog nooit heb gewonnen. :roll:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 mei 2012, 00:28 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Leuk dat je zo uitgebreid reageert. Te weinig spelen we allemaal over het algemeen.
Stoom heb ik nog nooit gespeeld, maar Han ongetwijfeld wel, Kathedraal staat hier ook nog ongespeeld en schijnt een superspel te zijn. Eufraat en Tigris is er eentje waar ik gemengde berichten van krijg. We hebben hem en ik vind hem wel leuk, maar ken ook een aantal mensen die hem echt vreselijk vinden. Alweer een tijdje geleden dat hij op tafel kwam.
Nou ja, ik zou zeggen: sluit aan en dan zien we wel wat we gaan spelen in overleg. Laat even weten wanneer je evt. zou willen komen en dan stuur ik je wel een PM met het adres.

Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2012, 14:40 
Joker

Berichten: 6
Waarom kom ik hier nu pas achter?

Ik ben een 27jarige getrouwde man uit Veenendaal en heb een kleine collectie bordspellen uit de bovenste
regionen van Boardgamegeek thuis staan.
Mijn vrouw heeft vaak geen zin of energie om met mij een bordspel te spelen, aangezien ik het in haar ogen vaak
te tactisch speel (maar hey, winnen hoort er ook bij natuurlijk)

Deze week ga ik Ora et Labora aanschaffen en heb ik me voorgenomen om eens echt op zoek te gaan naar een spellenclub
of vereniging in de buurt. Ede is natuurlijk vlakbij en ik zou ontzettend graag eens meedoen om te kijken of het wederzijds klikt.

Is er nog plek voor een enthousiaste man van 27?

Het zou supertof zijn. Elke week zal me niet lukken, maar een keer in de 3/4 weken zou ik erg leuk vinden.

Met vriendelijke groet en hopenlijk tot snel,

Wilco

P.s. Mijn eigen voorraad kent oa:
Le Havre
agricola
Pandemie
Dominion
Dominion: hijs de zeilen
Funkenschlag (Hoogspanning)
Puerto Rico
Caylus
Vorsten van Florence
Goa
El Grande
Ora et Labora (na dinsdag)
Memoir 44
Machiavelli
En wellicht ben ik er nog een paar vergeten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2012, 17:14 
2. Power Grid (2004)

Berichten: 50
Woonplaats: Amerongen
Ik had het over keythedral, niet kathedraal, maar maakt verder niet uit.

Als ik van plan ben te komen laat ik het op tijd weten en kunnen we kijken of het uitkomt.

En de spellenlijst van Wilco klinkt wel alsof hij dezelfde smaak heeft als ik. :D en ook mijn vrouw wil niet zo heel vaak meespelen. Niet door mijn speelstijl, maar omdat ik te vaak wil en zij te weinig. :lol:

Wellicht tot snel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2012, 11:02 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Gents, jullie hebben allebei een PB. Leek me iets makkelijker :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
86 berichten | Pagina 2 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 6  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - spelers uit Ede en omgeving?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®