Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



86 berichten | Pagina 3 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4 ... 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2012, 19:47 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 8
Woonplaats: Veenendaal
Hoi!
Een jaar of twee geleden heb ik op deze site een oproepje gedaan voor een spellenavond in de omgeving Veenendaal. Vanavond kom ik plots op deze berichten terecht. Leuk dat er in Ede spelavonden voor georganiseerd? Hoe vol zitten jullie al? En wanneer houden jullie op dit moment deze avonden?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2012, 00:18 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hoi Els, Er staat me iets van bij dat we al eens contact hebben gehad, maar goed, dat zal dan toch wel niet. Maakt ook niet uit.
Ja, er wordt nog steeds bij ons thuis gespeeld en er is altijd plaats voor meer. In de tussentijd zijn er al weer een paar mensen bij gekomen. Als we met "te veel" mensen zijn, zetten we er gewoon een tafel naast en kunnen we meerdere spellen spelen. Vooralsnog rouleren er ongeveer 12 mensen op de woensdag en vrijdag. In principe spelen we elke woensdag en vrijdag, uitgezonderd als we een weekendje weg gaan of op vakantie zijn of zo.
Over het algemeen zijn we met 4 to 6 spelers en het komt een enkele keer voor dat we met meer of minder zijn. Over wat we spelen staat op zich al een heleboel in bovenstaand topic.
Je bent van harte welkom om een keer aan te schuiven. Als je me je mailadres geeft, kan ik je mijn adres sturen en je evt. in de mailinglist meenemen.

Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 28 okt 2012, 17:45 
Joker

Berichten: 8
Hallo,

Ik werk in Ede, maar woon in Arnhem.
Vrijdagavond kan ik sowieso niet, maar woensdagavond zou wel kunnen. Mijn vriendin en ik houden allebei wel van spelletjes spelen en meestal spelen we samen. Soms wel met vrienden, maar dat kan (zeker in de winterperiode) altijd meer :).

Ik ga nog wel even overleggen of het voor ons te doen is om het eens te proberen. De eindtijd 23:00 of later is ons wellicht wat laat, want dan moeten we nog naar huis en de volgende dag weer vroeg op...

Ik kom er nog op terug :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 13 nov 2012, 17:44 
Uno

Berichten: 1
Hey! Wat leuk dat jullie een spelletjesavond hebben. Bij mij (man, 29jr, Wageningen) in de kast staan een aantal dozen, die helaas zelden gebruikt worden. Ik vind het heel leuk om spelletjes te spelen, maar veel vrienden vinden het niet zo leuk (misschien omdat ik altijd van ze win :D )
Als jullie nog open staan voor meer 'spelletjesgasten' lijkt het me leuk om eens langs te komen.

In mijn kast staan onder ander:

    Hoogspanning
    Pandemie
    Flux
    Rummikub
    Scrabble
    Babel
    Kahuna
    Diverse dozen van Carcassonne

Graag hoor ik van jullie.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 30 apr 2013, 19:27 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Heelsum
Hallo Mirjam,
Zijn jullie nog actief en kunnen jullie nog spelers gebruiken? Wij zijn beiden 60, nog (lang) niet met pensioen en wonen in Heelsum. We spelen meestal met zijn tweeen door gebrek aan bordspelende kennissen. Het lijkt ons leuk om eens mee te komen doen als jullie onze leeftijd tenminste geen bezwaar vinden. Laat je even wat weten?
Groet, Anneke en Carel


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2013, 08:06 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 261
Woonplaats: Ede
Beste Anneke en Carel,
Ik antwoord even voor Mirjam. Er wordt nog steeds actief gespeeld bij Mirjam thuis, ondertussen begint het huis een beetje te klein te worden. :) Ik speel regelmatig op vrijdagavond, maar ook op woensdagavond wordt regelmatig gespeeld.

Misschien wordt het wel tijd om een spellenvereniging Gelderse Vallei te beginnen. :crazy:


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2013, 08:56 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Heelsum
Dat lijkt ons een prima idee!
We wachten intussen nog even het antwoord van de gastvrouw af.
Hopelijk tot ziens.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2013, 10:54 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hallo Anneke en Carel,
Maurice is gelijk voor wat betreft speelplezier. Er wordt regelmatig gespeeld. Over het algemeen elke woensdag en vrijdag. En het huis is niet te klein hoor. Mochten er te veel mensen komen voor aan 1 tafel, dan zetten we er gewoon nog een tafel bij. Dit is nog niet zo vaak voorgekomen, want er zijn wel veel mensen die komen, maar het zijn niet altijd dezelfde. Leeftijd is ook geen bezwaar.
Het enige wat wenselijk is, is dat er een klik is, maar ja, die is pas te beoordelen als we een avondje uitgeprobeerd hebben.
Toevallig spelen we deze woensdag en vrijdag niet, maar volgende week wel. Wees welkom. Laat maar weten wanneer jullie zin hebben.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2013, 15:00 
Uno

Berichten: 1
hallo Miriam,
ik woon in het prachtige Ede, maar was benieuwd als jullie nog regelmatig spel avonden doen en wat de gemiddelde leeftijd is. (ik ben zelf 19 man)
ik hoor graag meer van je.

groetjes,

sipke


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2013, 15:28 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 32
Woonplaats: Zevenaar
Wat leuk om te zien hoe dit over tijd is uitgegroeid tot bijna een volwaardige spellenclub! :mrgreen: Ik ben zelf 24 en woon in Zevenaar, misschien dat ik ook eens een woensdagavondje mee wil komen spelen! Jullie begonnen om 20:00 toch? Ik hoor het graag als ik eens mag komen meedoen!
Op de vrijdagavond spelen mijn vriend en ik meestal mee in de kelder van spellenwinkel Avondtuur in Arnhem, dus dat gaat dan niet lukken.
Ik neem aan dat jullie nog steeds actief aan het spelen zijn??

Gr Rianne

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 24 jul 2013, 19:29 
PIONier

Berichten: 2
Dank je wel Rianne voor het benoemen van de spellenavond in Arhnem.

Ik verhuis namelijk over twee weken naar Duiven en was inderdaad nog op zoek naar een gelegenheid om spelletjes te spelen.

Greetz, Sammie


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 27 nov 2013, 19:19 
nooit genoeg spellen

Berichten: 1
Woonplaats: Wageningen
Scaramouche schreef:
Misschien wordt het wel tijd om een spellenvereniging Gelderse Vallei te beginnen. :crazy:

Tsjonge, ik heb deze post waarschijnlijk niet gevonden omdat ik op "Wageningen" zocht, maar da's natuurlijk vlakbij. Ik lees al tig keer dat jullie op woensdag en vrijdag spelen en dat klink wel erg aanlokkelijk. Mag ik (man, wageningen, 42jr.) een keer aanschuiven?
Ik ben lang niet zo'n veelspeler als ik wel zou willen en zoek daarvoor goed gezelschap!
groet,
pini


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 27 nov 2013, 20:32 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Je hebt een PB'tje!
OVerigens zijn we in een overgansfase naar het spelen op de maandagavond i.p.v. de woensdagavond.
Spelers voor die maandagavond vnl. welkom
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 01 dec 2013, 16:50 
Uno

Berichten: 1
hi Miriam, ik heb via een vriend over jouw bericht gehoord. Dat je op zoek bent naar spelers. Ik heb veel gespeeld o.a. in A'dam. En ben dol op strategie ( funkenschlag= powergrid en Imperial) Ben woonachtig in Ede, groetjes, Ilonka van Nieuwenhuizen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 02 dec 2013, 12:40 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hallo Ilonka,
Woensdag a.s. spelen we weer. Je bent van harte welkom om kennis te komen maken en sfeer te proeven. Ik stuur je wel een PB met mijn adres.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
86 berichten | Pagina 3 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4 ... 6  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - spelers uit Ede en omgeving?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®