Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





30 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 09:04 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Hallo,

Gezien de vele positieve reacties, heb ik een tweede Kahoot! quiz gemaakt. Hopelijk vinden jullie deze even leuk. Deze quiz staat 1 week open: tot maandag 23 november, 12 PM

Gelieve weer jullie Bordspelmania Nickname in te geven. Net als vorige keer zijn er weer 20 vragen te beantwoorden.

https://kahoot.it/challenge/0876803

Speel je via de app, gebruik dan deze code: Game 0876803

Als je via de app speelt, kan het zijn dat bij de vraag met een filmpje, je dit filmpje manueel moet starten door op het filmpje te clicken.

Opnieuw kijk ik uit naar jullie feedback. Gelieve hier geen antwoorden te delen.

Succes!

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Laatst bijgewerkt door Kire op ma 23 nov 2020, 14:59, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 09:27 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3754
Woonplaats: Groningen
Hij was weer leuk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 10:16 
10. Orléans (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2076
Woonplaats: Montezuma
2x geprobeerd en 2x jammerlijk. :lol: wel veel geleerd weer. Dat ik niet met die knopjes om kan gaan bijvoorbeeld en veel te snel het verkeerde knopje indruk, of dat ik bepaalde spellen (realtime actie geeft ook dat soort stress) nu echt langzamerhand links moet laten liggen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 10:29 
Locomotief

Berichten: 32
Woonplaats: Gent
Ik ga alweer voor de laatste plaats


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 11:07 
8. Mysterium (2015)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Best pittig in het begin met name. Stond een aardige tijd laatste, maar toen kwam de streak van 10 goede antwoorden achter elkaar en dat zorgde gelukkig nog dat ik voorlopig in de middenmoot sta.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 11:18 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Ik heb me weer vermaakt.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 11:25 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Leuk weer :D tot nu toe 10e maar dan zal niet blijven.

Jammer aan het format van Kahoot is dat een streak bonuspunten oplevert,maar ach, het gaat om de lol :D

Hoewel ik hier dagelijks kom was de vraag over aantal berichten van verschillende users echt een complete gok. Ik lees niet alle forums en zelfs dan nog :D

Verder weet ik niets van de maker van de quiz :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 11:30 
.

Berichten: 206
Woonplaats: Hoofddorp
Beter te doen deze dan de vorige (voor mij tenminste). Sta op dit moment zowaar ook bovenaan.

Wel jammer dat het filmpje van Nox het niet deed bij mij, uiteindelijk onder tijdsdruk maar gegokt. Helaas verkeerd, terwijl ik het antwoord wel had geweten (gisteravond nog gespeeld).
Dit beëindigde ook een mooie streak van 10 voor mij.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 11:51 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Stoopie schreef:
Beter te doen deze dan de vorige (voor mij tenminste). Sta op dit moment zowaar ook bovenaan.

Wel jammer dat het filmpje van Nox het niet deed bij mij, uiteindelijk onder tijdsdruk maar gegokt. Helaas verkeerd, terwijl ik het antwoord wel had geweten (gisteravond nog gespeeld).
Dit beëindigde ook een mooie streak van 10 voor mij.


Bij wie werkte het filmpje nog niet? Was dit dan via de app of via de website? Op mobiel, tablet, laptop of PC?
Indien dit te veel gebeurt, ga ik dit soort vragen moeten schrappen in de toekomst.

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 11:56 
.

Berichten: 206
Woonplaats: Hoofddorp
Kire schreef:
Stoopie schreef:
Beter te doen deze dan de vorige (voor mij tenminste). Sta op dit moment zowaar ook bovenaan.

Wel jammer dat het filmpje van Nox het niet deed bij mij, uiteindelijk onder tijdsdruk maar gegokt. Helaas verkeerd, terwijl ik het antwoord wel had geweten (gisteravond nog gespeeld).
Dit beëindigde ook een mooie streak van 10 voor mij.


Bij wie werkte het filmpje nog niet? Was dit dan via de app of via de website? Op mobiel, tablet, laptop of PC?
Indien dit te veel gebeurt, ga ik dit soort vragen moeten schrappen in de toekomst.


Was via de website op een laptop. Hij bleef maar laden, wat ik ook probeerde. Zou aan mijn internet gelegen kunnen hebben, al had ik wel gewoon verbinding (anders kon ik de hele quiz natuurlijk niet maken).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 12:04 
10. The Crew: The Quest for Planet Nine (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Hier deed het filmpje het meteen. Wel vraag ik mij iets af omtrent de puzzelstukjes waardoor een afbeelding zichtbaar wordt. Wordt de afbeelding voor iedereen op precies dezelfde manier zichtbaar? Dus in dezelfde volgorde zichtbaar? Als dit niet geval is kan dit namelijk enorm in tijd schelen als bij de een bijv alleen de zijkant van het plaatje zichtbaar wordt en pas later het item waar het om gaat en bij de ander gelijk het item...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 12:13 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
WTULTC schreef:
Hier deed het filmpje het meteen. Wel vraag ik mij iets af omtrent de puzzelstukjes waardoor een afbeelding zichtbaar wordt. Wordt de afbeelding voor iedereen op precies dezelfde manier zichtbaar? Dus in dezelfde volgorde zichtbaar? Als dit niet geval is kan dit namelijk enorm in tijd schelen als bij de een bijv alleen de zijkant van het plaatje zichtbaar wordt en pas later het item waar het om gaat en bij de ander gelijk het item...


Ik vroeg me dit ook al af. De keren dat ik het testte, was dit steeds hetzelfde maar dit is nog geen garantie natuurlijk.

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 12:55 
Party Animal

Berichten: 475
Woonplaats: Heiloo
Heel leuk, al ging ik de mist in bij de laatste true/false:
daar stonden de antwoorden omgedraaid... :-)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 13:45 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 932
Woonplaats: Utrecht
Toch jammer dat de vraag waarbij ik zelf in het antwoord zit, helemaal fout heb...

Maar voel me vereerd, dank u! :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020, 14:41 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
delia schreef:
Heel leuk, al ging ik de mist in bij de laatste true/false:
daar stonden de antwoorden omgedraaid... :-)


dit had ik in de vorige quiz. ik dacht dat het altijd op dezelfde plek zou staan, maar klikte toen dus het verkeerde antwoord aan omdat dit niet het geval was :P

leuk! na 2 vragen op de 1e plek, geëindigd op de 3e (op dit moment).

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
30 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Forumspellen en Quizzen  
 Feed - Onderwerp - BSM Kahoot! Quiz 2 - Uitslag en enkele weetjes  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®