Tips in tijden van corona pandemie!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

Geef waardering Link suggereren

Zoeken 0 - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 2676 spellen aanwezig!

Afbeelding Informatie Waardering
De Crew
Categorie: Kaartspel, Cooperatief
Uitgegeven in: 2020
Uitgever: 999 Games
Link uitgever: https://www.999games.nl/de-crew-kaartspel.html
Auteur: Thomas Sing
Illustrator: Marco Armbruster
8.0
Winkelwagen
Lotana.be
  Geluk 3 / 10   Strategie 6 / 10  
  Speelduur 20 minuten   Leeftijd vanaf 10 jaar   Aantal spelers 2 - 5  
3 Reacties
Beschrijving Kennisbank
De Crew is een coöperatief kaartspel waarin spelers samenwerken om verschillende missies uit te voeren. Het doel: een onbekende planeet onderzoeken.
In elke missie krijgen de spelers een gemeenschappelijke opdracht. Zo kan het dat een bepaalde slag of een bepaalde kaart bij een speler terecht moet komen. Lukt dat, dan kan je over naar de volgende missie.
In het spel zitten 50 missies.

Geen ongelezen berichten Bijlage(n) De Crew in aantocht bij 999 Games

SvAtje

30

1779

wo 06 mei 2020, 22:40

Johanna

Geen ongelezen berichten Budgetspelen met Anna - De Crew: Op Weg Naar De 9e Planeet

CandyShine

0

73

do 07 mei 2020, 19:28

CandyShine

Plaats een nieuw onderwerp

Geef waardering Link suggereren

De Crew - Reacties (3)
Geplaatst: vr 08 mei 2020, 17:02 
Avatar gebruiker
Een geweldig kaartspel. Ik dacht niet dat een coöperatief slagenspel zou kunnen werken. Maar De Crew werkt heel goed.
Aanrader voor iedereen die houdt van slagenspellen.
8
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   Facebook

Geplaatst: wo 13 mei 2020, 11:23 
8
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   

Geplaatst: do 14 mei 2020, 12:40 
Avatar gebruiker
Ik heb het tot nu toe alleen online gespeeld via table top simulator, en ondanks dat je elkaar dan niet aankijkt of niet kan 'voelen' hoe de sfeer is is het volgens mij wel een heel goed voorbeeld van hoe je een spel kan leren kennen online. En dit is erg goed bevallen! Zodra deze is in de winkel ligt, ga ik het halen!
Afhankelijk van de opdrachten is het makkelijker of moeilijker, en natuurlijk met wie je speelt. Maar hoe dan ook, altijd spannend!
8