Zoeken 0 - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 2575 spellen aanwezig!

Afbeelding Informatie Waardering
Veel Soeps
Categorie: Familiespel
Uitgegeven in: 2005
Uitgever: University Games
Link uitgever: http://www.universitygames.nl/
Auteur: Reiner Knizia
Illustrator: Scott Fleenor
5.6
Winkelwagen
Lotana.be
  Geluk 5 / 10   Strategie 5 / 10  
  Speelduur 45 minuten   Leeftijd vanaf 10 jaar   Aantal spelers 2 - 5  
14 Reacties
Beschrijving Kennisbank
De spelers zijn chef-koks, die de strijd aangaan om de lekkerste soep van de dag te bereiden. Maar let op: ze staan allemaal in dezelfde pan te roeren! Spelregelsamenvatting Veel Soeps

Links
BGG link: Boardgamegeek
Recensie: Bordspel
Recensie: Spellengek
Recensie: Spellenclub13
Recensie: De-spellenhoek
Recensie: Anderspel
Recensie: Truusentruus

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Nederlandse Spellenpijs, op wie stem je en waarom?

Wim

75

6710

wo 05 okt 2005, 17:16

Wim

Plaats een nieuw onderwerp

Geef waardering Link suggereren

Veel Soeps - Reacties (14)
Geplaatst: wo 20 feb 2008, 00:24 
Grappig kaartspel, waarbij je goed op moet letten wat er al gespeeld is.
7
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   

Geplaatst: do 21 feb 2008, 14:16 
Op zich is het best een leuk spel. Alleen vind ik dat het de helft korter mag duren. Als het spel halverwege is, heb ik het eigenlijk alweer gezien
6
Omhoog
 Profiel    

Geplaatst: di 12 aug 2008, 21:43 
Grappig spel waar je al gauw de soep van een ander de mist in kan helpen. Niet al te bijzonder maar wel leuk om af en toe te spelen.
6
Omhoog
 Profiel    

Geplaatst: do 14 aug 2008, 19:32 
Avatar gebruiker
Melig kaartspelletje dat eigenlijk snel verveelt. Alleen een geoefend kaartenteller kan misschien nog een beetje sturen, voor de rest ben je overgeleverd aan de kaarten die je hebt gekregen. Het vervelendste vind ik altijd dat het zo lang duurt (mensen gaan toch proberen na te denken) en dat het materiaal beschamend slecht van kwaliteit is. Daardoor toch aftrek van een puntje of twee.
3
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   

Geplaatst: zo 17 aug 2008, 23:35 
Avatar gebruiker
Fijn kaartspel voor het ganse gezin.
7
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   

Geplaatst: di 24 mei 2011, 13:17 
Behoorlijk matig tussendoortje. Saai en te geluksafhankelijk.
4
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   

Geplaatst: ma 13 jun 2011, 09:18 
Avatar gebruiker
Het is wel aardig, iets te langdradig misschien.
6
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook

Geplaatst: di 19 jul 2011, 23:04 
Avatar gebruiker
Redelijk vaak gespeeld slagenspel hier. Wel spelen met minimaal vier man, anders is het meer geluk dan wijsheid en kun je niet eens je slechte kaarten kwijt zien te spelen.
7
Omhoog
 Profiel    

Geplaatst: wo 08 aug 2012, 17:19 
Niet veel soeps. 1 keer gespeeld met 2 en dat was het.
4
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   

Geplaatst: di 14 aug 2012, 22:03 
Avatar gebruiker
Leuk spel, mooi uitgevoerd. Leuk als je een simpel kaartspelletje zoekt.
7
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   

Geplaatst: zo 26 aug 2012, 15:41 
Je legt soepgroenten af op twee stapels. Afhankelijk van de soort ga je voor of achteruit. Leuk voor eens te spelen maar ook niet meer.
4
Omhoog
 Profiel    

Geplaatst: di 28 aug 2012, 17:36 
Avatar gebruiker
Niemand wil dit spel spelen, maar eenmaal aan het spelen, wil iedereen wel nog eens spelen.
5
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   Facebook

Geplaatst: wo 17 jul 2013, 10:51 
Ik kan dit, ondanks mijn mindere interesse in kaartspellen, wel smaken. Het kiezen van de menu's kan voor interessante situaties kiezen, wanneer bijvoorbeeld verschillende mensen "geen soep" kiezen, of 1 iemand die alleen de paprika maakt.
6
Omhoog
 Profiel  BoardGameGeek   

Geplaatst: vr 01 feb 2019, 01:29 
Avatar gebruiker
Vlot kaartspel. Simpele regels. Verschillende winnende routes die gekozen kunnen worden, en dat houdt het interessant.
7