Zoeken | 0 - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z | 4020 spellen aanwezig! |
---|
Afbeelding | Informatie | Waardering | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
5.0 | ||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
|
1 Reacties | |||||||||||||||||
Beschrijving | Kennisbank | ||||||||||||||||||
Afred's (Alfred Hitchock) probleem zijn de geesten in zijn huis, waarom gaan ze niet weg en laten ze hem en zijn buren met rust? Jij bent in dit spel een prive detective die op zoek moet naar de oplossing van dit raadsel. Verzamel een spook een wapen en een reden voor de misdaad. Er zijn 6 spoken, 4 wapens, en 6 zgn beweegreden (bv jaloezie, roof, ruzie) kaarten. Verzamel 1 spook (4 kaarten) , 1 wapen (4 kaarten) en 1 beweegreden kaart OF Zie Hitchkock himself bij elkaar te krijgen (6 kaarten) met die ene "het is me een raadsel" kaart. Door met de dobbelstenen te lopen dwaal je door de kamers van het huis. Je kan daar kaarten in de verschillende kamers oppakken of ze af zien te pakken van andere detectives. In de loop van het spel kan je elkaar dwars zitten met de "Geen aanwijzing" kaarten. Je kan ook kaarten die je niet meer in je hand wil of mag houden (max aantal kaarten in je hand) af te leggen op het grasveld rond het huis, alwaar de memory-specialisten ze weer op kunnen pakken. Winnaar is degene die als eerste een set compleet heeft. |
Geen artikelen |
||||||||||||||||||
Links | |||||||||||||||||||
BGG link: Boardgamegeek |
|||||||||||||||||||
Onderwerpen | Auteur | Reacties | Bekeken | Laatste bericht | |
---|---|---|---|---|---|
Er zijn geen onderwerpen of berichten voor dit spel. | |||||
Why - Reacties (1) |
---|
Knipoog |
|
||
|
|
||
Omhoog | |