Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





14 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 14:23 
speelt altijd met geel!
Avatar gebruiker

Berichten: 279
Woonplaats: Riemst
Geen bordspel deze keer, maar misschien wel handig voor de mensen die af en toe spellen versturen via Kiala (UPS Access Point nu).

Omdat het Kiala verzendplatform is overgenomen door UPS is er vorige maand een korting geweest van 25% op verzending via UPS access point. Deze actie is nu verlengd t/m 31 oktober 2017. Verstuur je pakketten van winkel tot winkel voor € 3,04 ipv 4,05 euro (tot 20 kg) met de promotiecode UPS25NL1.

Spaart toch weer een € uit! :thumbup:

_________________
Afbeelding
Kijk hier wat ik allemaal te koop heb staan!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 15:18 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Moet je niet in zeeuws-vlaanderen wonen. Komt er even 8,50 euro afgelegen gebied kosten bij. Zooitje idioten. Ik rij 10 meter verder, zit in belgie en die kosten zijn weg.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 15:21 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
"Afgelegen gebied kosten"? #wtf

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 15:30 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
SigiScsi schreef:
"Afgelegen gebied kosten"? #wtf

Serieus. Wij vallen onder de categorie
Amazone gebied Brazilie
Binnnenlanden Kenia
Zuidpoolgebied.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 15:33 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Ik kom in de herfstvakantie naar jullie toe, als er hulpgoederen nodig zijn, laat me tijdig iets weten! :wink:

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 15:44 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
SigiScsi schreef:
Ik kom in de herfstvakantie naar jullie toe, als er hulpgoederen nodig zijn, laat me tijdig iets weten! :wink:

Thnx friend.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 20:17 
Stamhoofd

Berichten: 501
Woonplaats: Voorburg
maartend schreef:
Moet je niet in zeeuws-vlaanderen wonen. Komt er even 8,50 euro afgelegen gebied kosten bij. Zooitje idioten. Ik rij 10 meter verder, zit in belgie en die kosten zijn weg.

Ik kon het niet geloven, maar even geprobeerd met een adres van een VVV in Terneuzen, komen de kosten gewoon op ruim €11 euro uit. :shock: Wat een belachelijk bedrag.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 20:38 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Traquan schreef:
maartend schreef:
Moet je niet in zeeuws-vlaanderen wonen. Komt er even 8,50 euro afgelegen gebied kosten bij. Zooitje idioten. Ik rij 10 meter verder, zit in belgie en die kosten zijn weg.

Ik kon het niet geloven, maar even geprobeerd met een adres van een VVV in Terneuzen, komen de kosten gewoon op ruim €11 euro uit. :shock: Wat een belachelijk bedrag.

was dat verzenden naar terneuzen of verzenden uit terneuzen? Ik heb enkel vanaf geprobeerd, durf naar niet eens. kan zo niks meer bestellen.
UPS, het blijven achterlijke idioten.
Vanuit Belgie naar Nederland is goedkoper. Ik zweer je, 500 meter de grens over zit een UPS.
UPS, het blijven achterlijke idioten.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 22:05 
Stamhoofd

Berichten: 501
Woonplaats: Voorburg
Naar.
Het is sowieso niet echt een overzichtelijke website, dus dacht ik kijk even of het mij wel lukt. Helaas.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017, 22:18 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Ik heb recent 3x korting gekregen voor 3 pakjes tegelijk.
Nu kreeg ik een factuur in de bus om nog één van die pakjes te betalen. Het is super onduidelijk maar ken ook niks van facturen. Ik heb het echter al wel betaald dus de factuur is extra. Het was ook prompt van Paypall afgehaald terwijl ik bij UPS niks met Paypall te maken heb. Op de factuur staat dat je bij klachten moet bellen. Op de site vond ik ook een klachtenformulier. Zou na 1 werkdag reactie krijgen maar misschien bedoelen ze wel een week?

Vorige week ook nog een pakje zoek geweest maar uiteindelijk toegekomen. Hoe het is misgelopen is niet duidelijk. De service voor dat te controleren was wel naar behoren.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017, 13:58 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 509
Woonplaats: Rijswijk
Terwijl ik gewend was aan de redelijk soepele site van Kiala, moet ik zeggen dat ik een etiket aanmaken via UPS best een worsteling vind. Hoe vaak moet je wel niet je eigen gegevens invullen? Daarnaast moet je nu ook aangeven op welke dag je het pakket afgeeft. Als je te laat bij het UPS punt bent, wat gebeurt er dan? Anyway, ik ga het pakket zo afleveren anders ben ik straks te laat :mrgreen:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017, 08:54 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4027
freeze schreef:
Terwijl ik gewend was aan de redelijk soepele site van Kiala, moet ik zeggen dat ik een etiket aanmaken via UPS best een worsteling vind. Hoe vaak moet je wel niet je eigen gegevens invullen? Daarnaast moet je nu ook aangeven op welke dag je het pakket afgeeft. Als je te laat bij het UPS punt bent, wat gebeurt er dan? Anyway, ik ga het pakket zo afleveren anders ben ik straks te laat :mrgreen:

Klopt, ondanks dat het tijdelijk door die korting nog iets goedkoper is, ben ik overgestapt naar DPD voornamelijk. Op verzoek kan DHL en PostNL ook, maar UPS laat ik lekker links liggen. Dit terwijl ik toch zo´n 250 pakketten met Kiala heb verstuurd de voorbije jaren (en ook zeker iets van 150 ontvangen).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017, 00:21 
Party Animal

Berichten: 458
Woonplaats: Leidschendam
freeze schreef:
Terwijl ik gewend was aan de redelijk soepele site van Kiala, moet ik zeggen dat ik een etiket aanmaken via UPS best een worsteling vind. Hoe vaak moet je wel niet je eigen gegevens invullen? Daarnaast moet je nu ook aangeven op welke dag je het pakket afgeeft. Als je te laat bij het UPS punt bent, wat gebeurt er dan? Anyway, ik ga het pakket zo afleveren anders ben ik straks te laat :mrgreen:


Hier ook 2 uur zitten worstelen voor een pakketje naar Belgie.... Uiteindelijk kwam ik op UPStoday uit en die lijkt wel veel meer op Kiala. Ze zijn wel duurder geworden nu, €10,90.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017, 00:27 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5895
Woonplaats: Meerstad (NL)
UPS inmiddels ook uit mijn systeem verbannen om iets verzenden echt verschrikkelijk gewoon. Toeslag voor afgelegen gebieden wat voor heen een normaal kiala punt was hoe verzin je het. Doe er dan een dag langzamer over.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
14 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - 25% korting UPS Access Point verzending  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®