Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





6188 berichten | Pagina 362 van 413 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 361, 362, 363 ... 413  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018, 16:24 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
In Edinburgh geen spellenwinkel gezien, maar toen we thuis kwamen stondemn Cuba en El Presidente (tweedehands, maar nog in folie) op ons te wachten :)

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018, 00:09 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Verwend afgelopen week voor kerst en tevens m'n verjaardag:
Polis, Splendor, Marco Polo, Orléans

Polis had ik eigelijk nog niet van gehoord, maar de andere 3 stonden hoog op mn wishlist, dus helemaal in mn nopjes :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018, 16:52 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1350
Woonplaats: Doetinchem
Niet gebackt, toch 4 maanden op moeten wachten: Sagrada :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018, 11:05 
Grote Dienaar

Berichten: 133
Woonplaats: Heeze
Deze week binnen gekregen:

Heersers der Woestijn (via JoPo)
Splendor


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018, 17:21 
7. Tikal (1999)
Avatar gebruiker

Berichten: 12
Mijn nieuwe aanwinst is "Unfair". Gisteren 2x gespeeld en het is erg leuk. Je bouwt een pretpark en kunt elkaar lekker dwars zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018, 19:59 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 189
Woonplaats: Tilburg
Zag een bericht op Facebook dat Sagrada beschikbaar was dus deze maar meegenomen. 3 dagen in huis en 10x gespeeld. Heerlijk spel

Ook heb ik de afgelopen week Memoir Winter Wars op kunnen halen (2e hands) binnenkort weer eens spelen denk ik.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018, 16:27 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1350
Woonplaats: Doetinchem
Scythe: The Legendary Box
Meteen een vraagje: De dozen van de uitbreidingen passen niet, dus daar zijn de drie bijgeleverde dozen voor.
Maar omdat ze iets kleiner van formaat zijn past de plastic inlay van The Wind Gambit hier niet in.
Hoe hebben jullie dat opgelost?

Verder wel een indrukwekkend gevaarte, nu nog even zien wat ik met de oude lege dozen doe, zonde van het artwork om weg te doen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018, 16:42 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
roubosga schreef:
Scythe: The Legendary BoxMaar omdat ze iets kleiner van formaat zijn past de plastic inlay van The Wind Gambit hier niet in.
Hoe hebben jullie dat opgelost?


Ik wacht nog even op de nieuwe organizer van The Broken Token voor deze gigantische doos. Zij zullen het wel oplossen. ;)

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 00:35 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Het komt niet vaak meer voor maar soms heb je van die mazzeltjes op een rommelmarkt, kringloopwinkel of marktplaats, om een spel/spellen voor weinig op de kop te tikken (hier op bsm of de verschillende facebookpagina's is niet echt te spreken van koopjes)
Vanavond afgehaald voor 15,- ; Amon-Ra, Castello, Big City, Franks Ark incl exp en Siesta.
Prima deal :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 01:21 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 189
Woonplaats: Tilburg
roubosga schreef:
Scythe: The Legendary Box
Meteen een vraagje: De dozen van de uitbreidingen passen niet, dus daar zijn de drie bijgeleverde dozen voor.
Maar omdat ze iets kleiner van formaat zijn past de plastic inlay van The Wind Gambit hier niet in.
Hoe hebben jullie dat opgelost?

Verder wel een indrukwekkend gevaarte, nu nog even zien wat ik met de oude lege dozen doe, zonde van het artwork om weg te doen.


Ik heb The Legendary Box ook. Maar nog steeds in plastic. Ik denk dat ik daar de organizer van broken token erin ha doen zodat voor de 2 uitbreidingen en de toekomstige 3e plek zal zijn (hoop ik)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 10:29 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
spanny schreef:
roubosga schreef:
Scythe: The Legendary Box
Meteen een vraagje: De dozen van de uitbreidingen passen niet, dus daar zijn de drie bijgeleverde dozen voor.
Maar omdat ze iets kleiner van formaat zijn past de plastic inlay van The Wind Gambit hier niet in.
Hoe hebben jullie dat opgelost?

Verder wel een indrukwekkend gevaarte, nu nog even zien wat ik met de oude lege dozen doe, zonde van het artwork om weg te doen.


Ik heb The Legendary Box ook. Maar nog steeds in plastic. Ik denk dat ik daar de organizer van broken token erin ha doen zodat voor de 2 uitbreidingen en de toekomstige 3e plek zal zijn (hoop ik)


Ze zullen die nieuwe organizer pas uitbrengen als de nieuwe/finale uitbreiding The Rise of Fenris uitkomt (Q3 2018). Dat zal dan iets worden voor onder de kerstboom eind dit jaar.

Citaat:
The Broken Token will be producing an organizer compatible with all planned expansions. We want to be sure our product accommodates all elements of the core game and its expansions with efficiency and elegance. To this end we want to allow as much time as possible for Stonemaier Games to really dial in the design for the next expansion before working on an organizer that compliments that design. Stay tuned for updates.

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 15:54 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Zojuist Western Legends gebacked. Lijkt me supergaaf!


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 16:18 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Vorige week nog Scythe opgeleukt met een insert, metal coins, realistic resources, board extension en The Wind Gambit - gisteren mijn verlaat kerstpakket omgezet in het artbook en Invaders From Afar :mrgreen:

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 18:25 
Veel Plezier!

Berichten: 24
Woonplaats: zoetermeer
afgelopen weekend first class aangeschaft. Kwam ook montana tegen en leek mij ook erg leuk. deze lijkt mij ook prima met de kids (10 en 12) te spelen. die schuiven toch ook steeds vaker aan.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 22:52 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 189
Woonplaats: Tilburg
SigiScsi schreef:
spanny schreef:
roubosga schreef:
Scythe: The Legendary Box
Meteen een vraagje: De dozen van de uitbreidingen passen niet, dus daar zijn de drie bijgeleverde dozen voor.
Maar omdat ze iets kleiner van formaat zijn past de plastic inlay van The Wind Gambit hier niet in.
Hoe hebben jullie dat opgelost?

Verder wel een indrukwekkend gevaarte, nu nog even zien wat ik met de oude lege dozen doe, zonde van het artwork om weg te doen.


Ik heb The Legendary Box ook. Maar nog steeds in plastic. Ik denk dat ik daar de organizer van broken token erin ha doen zodat voor de 2 uitbreidingen en de toekomstige 3e plek zal zijn (hoop ik)


Ze zullen die nieuwe organizer pas uitbrengen als de nieuwe/finale uitbreiding The Rise of Fenris uitkomt (Q3 2018). Dat zal dan iets worden voor onder de kerstboom eind dit jaar.

Citaat:
The Broken Token will be producing an organizer compatible with all planned expansions. We want to be sure our product accommodates all elements of the core game and its expansions with efficiency and elegance. To this end we want to allow as much time as possible for Stonemaier Games to really dial in the design for the next expansion before working on an organizer that compliments that design. Stay tuned for updates.


Dat is fijn om te weten. Heel erg bedankt. Nog even geduld dus haha


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6188 berichten | Pagina 362 van 413 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 361, 362, 363 ... 413  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Laatste/nieuwste aanwinsten  

Gebruikers die deze topic waarderen

alejandro, BaSL, dirk, isa, Kire, Lanssan2994, mafela, Mel25, Pura Vida, Rabuto, sameline, skof, svethryth, Willy the Kid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

spelcollectie



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®