Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





6194 berichten | Pagina 390 van 413 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 389, 390, 391 ... 413  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020, 14:40 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1350
Woonplaats: Doetinchem
AfbeeldingVandaag binnengekregen mijn eerste Kickstarter van dit jaar.
Winter Kingdom :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020, 19:03 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Hier kwam vandaag de uitbreiding voor Folklore: the Affliction binnen: Fall of the Spire. Ook de creature crate, een grote box met lades en inserts met/voor alle minis zit erbij. Komend weekend weer lekker spelen!


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020, 19:10 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
wennepen schreef:
Hier kwam vandaag de uitbreiding voor Folklore: the Affliction binnen: Fall of the Spire. Ook de creature crate, een grote box met lades en inserts met/voor alle minis zit erbij. Komend weekend weer lekker spelen!

Wat vind je van dat spel? Ik hoor veel wisselende verhalen, maar heb zeker interesse.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020, 12:47 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Stijnhoofd schreef:
wennepen schreef:
Hier kwam vandaag de uitbreiding voor Folklore: the Affliction binnen: Fall of the Spire. Ook de creature crate, een grote box met lades en inserts met/voor alle minis zit erbij. Komend weekend weer lekker spelen!

Wat vind je van dat spel? Ik hoor veel wisselende verhalen, maar heb zeker interesse.


Wij vinden het hier dus een heerlijk emersive spel dat je echt in een sfeertje brengt. Fijn avonturenspel waarin de keuzes die je maakt, jouw koers door het verhaal bepalen. Ja, luck of the die roll met gevechten en skill checks, maar dat hoort een beetje bij dit genre. Voor ons een absoluut blijvertje.
Wat zijn de negatieve punten die maken dat je twijfelt?


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020, 13:09 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
wennepen schreef:
Stijnhoofd schreef:
wennepen schreef:
Hier kwam vandaag de uitbreiding voor Folklore: the Affliction binnen: Fall of the Spire. Ook de creature crate, een grote box met lades en inserts met/voor alle minis zit erbij. Komend weekend weer lekker spelen!

Wat vind je van dat spel? Ik hoor veel wisselende verhalen, maar heb zeker interesse.


Wij vinden het hier dus een heerlijk emersive spel dat je echt in een sfeertje brengt. Fijn avonturenspel waarin de keuzes die je maakt, jouw koers door het verhaal bepalen. Ja, luck of the die roll met gevechten en skill checks, maar dat hoort een beetje bij dit genre. Voor ons een absoluut blijvertje.
Wat zijn de negatieve punten die maken dat je twijfelt?
De bekende argumenten tegen elk dobbelspel; weinig luck mitigation, veel randomness, spreadsheets invullen, etc. Maar het heeft nh zeker mij interesse gewekt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020, 10:12 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
barrage binnen gekregen! Komend weekend al afgesproken met iemand om het ook op tafel te leggen! Waarschijnlijk binnenkort ook wel de uitbreiding in huis :P

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020, 10:46 
7. Concordia Venus (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 2078
Woonplaats: Montezuma
humske schreef:
barrage binnen gekregen! Komend weekend al afgesproken met iemand om het ook op tafel te leggen! Waarschijnlijk binnenkort ook wel de uitbreiding in huis :P

Cool! In dat andere draadje is men nogal enthousiast. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020, 14:54 
PIONier

Berichten: 4
Hopelijk over niet al te lange tijd komt Smash Up Marvel uit met 8 nieuwe decks.
Vandaag bij de spellenwinkel Smash Up: The bigger geekier box gehaald, zodat ik genoeg ruimte heb om alles in te bewaren.

En vandaag bij de spellenwinkel gehaald: Fluxx - Spongebob editie


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020, 11:11 
9. HET VERLATEN STATION (2018)

Berichten: 73
Bah, de enige goede spons is een dode spons.

Zaterdag Aeon's End The New Age binnengehad. De afgelopen dagen mijn eerste expeditie uitgespeeld, en me uitstekend vermaakt. Alleen jammer dat ik nu geen enveloppen en pakken kaarten meer heb om open te maken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020, 12:11 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
Pura Vida schreef:
humske schreef:
barrage binnen gekregen! Komend weekend al afgesproken met iemand om het ook op tafel te leggen! Waarschijnlijk binnenkort ook wel de uitbreiding in huis :P

Cool! In dat andere draadje is men nogal enthousiast. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.


ik zal het laten weten!
Een speldagje met een vriend van me die onlangs uit het buitenland weer terug naar NL is verhuisd en we hebben elkaar sinds vorig jaar spiel al niet meer gezien. Dus dat wordt lekker bijkletsen en spelletjes spelen een hele dag lang! met oa barrage dus op de planning, de rest zien we nog wel.

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020, 16:40 
Standaard moderator

Berichten: 773
Woonplaats: Amersfoort
Café van uitgever Pythagoras aangeschaft. Leuk spel!



Aan de ene kant ben je in iedere beurt je speelgebied a la Honshu aan het vergroten (patchen) en daarna probeer je via verschillende stappen (produceren, drogen, roosteren en tenslotte afleveren) de verschillende soorten koffiebonen te distribueren naar Café's in je speelgebied en naar je eigen pakhuis. Aan het eind van ronde 8 scoor je de punten van de Café's die volledig zijn beleverd en 2 soorten (van de vier soorten) koffiebonen in je pakhuis waar je er het minst van hebt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020, 17:37 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
SvAtje schreef:
Café van uitgever Pythagoras aangeschaft. Leuk spel!



Aan de ene kant ben je in iedere beurt je speelgebied a la Honshu aan het vergroten (patchen) en daarna probeer je via verschillende stappen (produceren, drogen, roosteren en tenslotte afleveren) de verschillende soorten koffiebonen te distribueren naar Café's in je speelgebied en naar je eigen pakhuis. Aan het eind van ronde 8 scoor je de punten van de Café's die volledig zijn beleverd en 2 soorten (van de vier soorten) koffiebonen in je pakhuis waar je er het minst van hebt.

Die lijkt mij ook erg leuk! Ik hoop die te kunnen bestellen wanneer Everdell (NL) uit is, maar daar doet WGG erg mysterieus over (lees: verschillende teasers posten maar niet antwoorden op concrete vragen over release datum).

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020, 12:15 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 272
Vanwege de nieuwe lockdown ben ik gezwicht en heb ik eindelijk Parijs, de lichtstad gekocht. Heerlijk spel, precies het type dat we veel spelen dus deze gaat nog vaak op tafel komen!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020, 13:04 
Feeling lucky...
Avatar gebruiker

Berichten: 446
Parijs de Lichtstad is zeker een leuk spel! Patchwork with extra steps. De extra keuzemogelijkheden in Parijs zorgen bij mij voor die gezonde tweestrijd; zal ik een tegeltje leggen of toch dat ene gebouw pakken? Maar wat als mijn tegenspeler die ene actie nou voor mijn neus wegpakt...

Goede keuze!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020, 13:43 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 272
Lucky Jack schreef:
Parijs de Lichtstad is zeker een leuk spel! Patchwork with extra steps. De extra keuzemogelijkheden in Parijs zorgen bij mij voor die gezonde tweestrijd; zal ik een tegeltje leggen of toch dat ene gebouw pakken? Maar wat als mijn tegenspeler die ene actie nou voor mijn neus wegpakt...

Goede keuze!


Bedankt!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6194 berichten | Pagina 390 van 413 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 389, 390, 391 ... 413  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Laatste/nieuwste aanwinsten  

Gebruikers die deze topic waarderen

alejandro, BaSL, dirk, isa, Kire, Lanssan2994, mafela, Mel25, Pura Vida, Rabuto, sameline, skof, svethryth, Willy the Kid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

spelcollectie



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®